nedjelja, 19.06.2011.

MORE

Jucer smo bila na moru.rofl Bilo je super!rofl isli smo na Krk u Krk (nisam sigurna dali se tako pise ili obrnuto).lud Da ne duzim s uvodom ispricati cu vam sto smo radili:
PUT TAMO:
Mi smo prvo isli automobilom do Zazine.thumbup Zatim smo u Zazini usli u autobos koji nas je vozio.thumbup To je isla od moga tate firma,moglo se povesti zena i djeca.eek Dosli smo do firme i svi su se ukrcali.thumbup Mi smo sjedili u trecem redu sjedala.namcor Isli smo samo moji roditelji i ja,sestra nije isla jer je tulumarila do pol cetri ujutro.lud Put je bio dosadan.zijev Cak sam i zaspala.zijev
NA MORU:
Tamo smo stigli u pola 11.dead Tata i ja smo isli pogledati kulturne znamenitosti grada.eek Vidjeli smo 3 crkve i katedralu.eek Bili smo cak u utvrdi i obranili smo grad od Mlecana (hahaha naravno da nismo za stvarno).rofl Setali smo uskim i kamenim ulicama.naughty Kasnije smo se vratili na plazu.zujo Tata i ja smo se otisli kupati dok se moja mama odmarala od puta (ni ja ne volim putovati jer me u busu cesto boli glava).headbang Voda je bila hladna.bang Nakon kupanja smo se osusili i hranili golube.njami Oko 17 h smo otisli nesto rucati.njami Jeli smo pohane lignje s prilogom.njami Bile su ukusne.njami Ja sam u restoran dosla u majci i neki su mi se smijali.bang Ja sam skoro propala u zemlju od srama.bangbang Poslije rucka samo se spremili i otisli do autobusa.namcor
PUT NAZAD:
Bilo je takoder dosadno.zijev Ja sam gledala tunele i gledala koji je naj duzi.zujo Naj duzi je bio od 2 143 metra (nisam sigurna koliko je tocno,mozda je i to tocno ali nisam sigurna).lud Bilo je oko 10 tunela naj vise.thumbup Ja sam putem pjevala.pjeva Vratili smo se u firmu,pozdravili ov koji su ostavili automobile kod firme i vratili se natrag u Zazinu.thumbup
To je to.wavewave Veliki mah mahmahmah i jedna velika vodena
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss




P.S.
Zaboravila sam vam reci da nije bilo zgodnih decki.namcor Meni je bio zgrodan samo jedancerek,ali je nazalost iz Ceske.cry


22:38 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.