nedjelja, 12.06.2011.

Biciklijada

namcorJucer smo bili na biciklijadi.yes Bilo je lose.headbang Sigurno se pitate zasto lose?nono Bilo je lose jer nismo ni dosli do cilja.bang Ispricati cu vam sto se dogodilo:
Mama i ja smo na biciklima otisli u 15:00 na kupaliste.eek Tamo smo se prijavili i dobili majcu i vodu.party Ja sam bila broj 125cry,a moja mama je bila 124.eek Zatim smo cekali da dode mojoj mami prijateljica.burninmad Njih dvije su razgovarale do 16:20.headbang Onda smo morali ici na start.puknucu Mi smo bili pri kraju jer je bilo 480 prijavljenih (nisam sigurna jel 480 ili 490).namcor Kad smo krenuli bilo je zabavno.rofl Bilo je fora voziti se kroz ulice svoga grada.rofl Kad smo dosli u Hrastovicu bila su brda pa smo se svi izmorili.dead Moja mama je mislila da ostanemo kraj crkve pa kad se oni budu vracali da mi idemo polako s njima.thumbuprofl Naravno kako sam ja tvrdoglava nisam htjela ostati,a i poslije crkve je bio spust.lud Kasnije je bilo jos brda.headbang Ja nisam mogla vise pa smo stali. Bili smo zadnji. Moja mama je htjela nazvati dedu,ali tu nastaje problem NEMA SIGNALA!dead Ja sam poludila.lud Sunce sije,a mi na sred ceste.burninmad Pokusavali smo dobiti dedu,ali kad smo ga dobili ovi su se vec vracali s odmaralista u Zelenoj dolini.mad Mi smo imali jos jedno brdo i jedan spust do tamo.bang Bratic je dosao po nas.eek Malo smo ostali kod njih i onda smo otisli kuci.namcor Kad smo se vratili nesto smo pojelinjami i spremali smo se za koncert.party Mama i ja smo obukle majce koje smo dobili na biciklijadi.rofl Dosli smo tamo i biciklijasi su se vec vratili.yes Moji roditelji i ja smo otisli nesto popiti.party Sreli smo od nasih kumova i susjeda brata pa smo i njega pozvali da s nama nesto popije.partyparty Malo smo pricali i onda smo otisli blize slusati koncert (mama i ja).yes Ja sam se druzila sa svojim kumovima.yes Oni su stajali kod rostilja pa smo se malo i posluzili.njami Mi djeca smo se igrali lovicenamcor,a kasnije smo plesali.bang Moji roditelji i ja smo otisli u10 kuci.eek Vratili smo se kuci u 10:25 h.yes Bila sam jako umorna pa niam napisala post.yes
To je to.waveSutra ili prekosutra ce biti novi post jer idemu u Topusko sa maminom skoilom pa cu nasto napisati.yesVeliki mah mah!mahmah
Pkiss
Ukiss
Skiss
A
kiss


19:51 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.