četvrtak, 29.07.2010.

Biograd na moru

Bila sam na moru u Biogradu na moru.eekTamo mi je bilo super,ali ste mi vi ipak nedostajali dragi moji citatelji.cryNa moru smo bili na plazi naravno.blablaVoda je zadnja dva dana bila jako hladna.deaddeadBili smo u skromnom apartmancicu sa strganom WC-om.burninmadheadbangmadNije mi se svidio apartman jer sam bila sa svojom sestrom u sobi.madJao sto je mrzim.madImal smo dvije sobe,terasu i kupaonu.roflMi smo spavale u sobi sa kuhinjom.roflNajbolje mi je sto smo bili blizu kina.yesyessretanSvaki dan drugi film.roflJa sam gledala Princ Perzije i Pomrcinu.roflyesPreporucam da poglatate oba filma.roflyesI vidjela sam najavu za jedan pre cool film.zuboFilm se zove Carobnjakov ucenik.smijehPo najavi mi se svidjeo,ali ga nisa mogla gledati je smo se danas vratili kuci.crySteta.crycryNa plazi nisam vidjela puno decki,ali svi su ruzni.nonoDanas cu vam staviti sliku od moje simpatije.roflVidimo se!mahwave
Pkiss
Ukiss
Skiss
A!kiss


[/IMG]


20:45 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.