subota, 16.12.2006.

izgubljeno - nađeno

Imam osjećaj da su meteorolozi ili ti ga pogađači vremena potpuno se pogubili i da više nisu u stanju dati prognozu ni od danas za sutra. Evo jučer su najavili razvedravanje i toplije, a bilo je oblačnije i hladnije. Kad sam putovao neki dan bacili su me u gadne probleme jer su najavili, dobro se sjećam, sunčano s promjenjivom naoblakom, a kišilo je čitav dan i to ne samo do Kapele nego skoro i do Sv. Roka. Prvo mi se odužilo nošenje stvari, a po putu da ne govorim. Tko je već vozio po kiši s brisačima koji se raspadaju zna o čemu govorim.
I tako oni lupetaju koješa i nikom ništa. Sad, ne mislim ja da bi ih trebalo kažnjavati po šerijatskom pravu ali neko upozorenje bi valjalo. Pogotovo danas kad su uspjeli uvjeriti svijet da je meteorologija kao pouzdanija znanost od astrologije što se baš i ne bi moglo reći. Doduše, astrologija uvelike ovisi o sposoobnosti astrologa, a kako je dobrih malo i kako se k tome astrologijom naziva i ono što s astrologijom baš nikakve ali doista nikakve veze nema, kao što su nekakvi novinski horoskopi, onda je teško tu doći do neke čvršće istine.
Osim toga i samo ime horoskopa (gledač sata) govori nam da bez sata rođenja nema ni horoskopa. Ovo što se nama nudi i nisu horoskopi za ljude nego za znakove. Doduše ništa čudno, i u medicini ne liječe čovjeka nego bolesti, politika se ne bavi poboljšanjem društva nego osiguravanjem i izvlačenjem profita, a o stanju u kojem se umjetnost nalazi bolje i ne govoriti, a kamoli pisati.
Kad sve to vidim možda sam bio i prestrog prema meteorolozima ali sjebaše mi dan pa me to potaklo. Nisu oni krivi ako je loše vrijeme ali takav im je horoskop.

To je bio post koji se izgubio ali vidjeh nekidan da se izgleda izgubio dvaput pa evo ga sad, možda nije aktualan ali nije ni ovo izvještajna agencija. Malo sam prorjedio pisanja, eto, bavim se više drugim stvarima, nekako učestalo pisanje, barem se meni tako čini, obično je spojeno s nezadovoljavajućim stanjima u ostalim područjima života.

- 23:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>