21

nedjelja

listopad

2007

sms

Ne zelim da ti se ostvare svi snovi
jer onda neces sanjati.
Ne zelim da ti se ispune sve zelje
jer onda neces zeljeti.
Zelim ti ostvarenje
onoliko snova,
onoliko zelja...
koliko je potrebno da budes sretan!!!

Sustina ljubavi nije voljeti savrsenu osobu,
nego voljeti ne savrsenu osobu savrseno.
Prava ljubav nema srecan kraj,
ona jednostavno nikada ne prestaje!!!

ako ti kažu da je život bjedan,
nemoj slušati - ŽIVOT JE JEDAN!
na putu tome osjetit češ mnoge patnje i boli,
al' ne odustaj, jer te negdje
čeka neko ko te VOLI!!!!!!

nočas nek moj poljubac stigne do tebe,
nek ti poželi sve najlepše od mene
i nek ti šapne tiho tiše,
da te želim sve više i više...

lutam i tražim, patim i molim
jer sada samo tebe volim
i volječu te jer srce tako želi
još od onog dana
kada smo se sreli!!!

'Kazu mi ko pije u paklu se kaje,
za te lude rijeci srce mi ne haje,
ako ce u pakao ko ljubi i pije,
onda pust i prazan cio raj ostaje.'

Riječi su tijesne za priču o sreći , koliko mi značiš nikad ti neću uspijeti reći. Pogledaj me u oči , u njima ćeš vidjeti sve , a premalo je reći -VOLIM TE-!!!
U ŽIVOTU SE SVE DOGAĐA S RAZLOGOM!!!

<< Arhiva >>

0