25

četvrtak

listopad

2007

sretan ti rodendan

Sesnaest godina

Sesnaest godina
prvi put ljubis ti
ne, nije zadnji put
to su samo sni

Jer jos si mali cvijet
da bi znala sve
sesnaest proljeca
sanjala si sne

Sesnaest godina
prvi put ljubis ti
ne, nije zadnji put
to su samo sni

Jer jos si leptir mlad
koji ljubav plete
sesnaest proljeca
jos si uvijek dijete

Ref.
Sa la la la la la
sa la la la li
sa la la la la la
s nama sanjas ti




MySpace Happy Birthday Graphics from SuperPimper.com

MySpace Happy Birthday Graphics




mojoj kceri koja danas slavi 16- ti rodendan

Kao da je sve to baš jučer bilo,
Kad sam te prvi put uzela u ruke.
I osmijeh sreće i majčinskog ponosa,
Nadjačao je sve trenutne boli i muke.

Postala si moja radost, sreća i snaga,
Najdraže na svijetu i najvoljenije biće.
Kad se drugima činilo sve tužno i crno,
Meni je s tobom bilo kao da zora sviće.




MySpace Happy Birthday Graphics from SuperPimper.com

MySpace Happy Birthday Graphics



Ova poruka zrakom juri jer danas joj se opasno zuri. Da prenese tebi sve najljepse zelje i ove moje rijeci koje ti sretan rodjendan zele.

Sve što poželiš da ti se ostvari
a ono što te muči brzo zaboravi
zdravlja i ljubavi što više
a ostale probleme neka odnesu kiše
veliku pusu šaljem ti ja
povodom tvog rođendana




<< Arhiva >>

0