30

nedjelja

rujan

2007

poziv




blogeri svratite

POZIV

http://immortal.forumer.hr/

pozivam sve moje drage blogere i posjetitelj moga bloga da svrate na

http://immortal.forumer.hr

tracak svijetlosti

Pao je na moj list
tracak svjetlosti od tebe,
pao je i sad sam sretna
jer ti si pored mene...

Ostani vjecno tako da stojis
i bicu sretna ja
jer tvoja svjetlost,
sve je sto zelim ja...

A svjetlost je pogled
tvojih ociju lijepih
i osmjeh sto ti na usnama sja...

Ostani pored mene
jer svjetlost tvoja
sve je sto zelim ja...

29

subota

rujan

2007

poljubac

TAJ PRVI RUŽ SKINUT,

POLJUBAC OD MINUT

I OSMJEH ANDJELA..."


Image Hosted by ImageShack.us

28

petak

rujan

2007

Image Hosting by Picoodle.com


eto poslusala sam blogera pod nickom moje ljubavne pjesme i sad vidite recept....hvala na savjetu

mili moj

Ti si moj mali dječak ma koliko se tvoje godine protivile tome... jer i u tebi leži potreba za nježnošću i pažnjom ma koliko ti obaveze uskraćivale vrijeme...

Zato noćas, mili moj, spavaj mirno jer doći ću ti u snove i nježno te milovati... neću dopustiti da otvoriš oči i ugledaš moj zaljubljeni pogled... ostaviću ti samo osjećaj ispunjenosti, baš onakav kakav mene budi svakog jutra...

27

četvrtak

rujan

2007

recept

Image Hosted by ImageShack.us



26

srijeda

rujan

2007

danas strajk

Image Hosted by ImageShack.us

25

utorak

rujan

2007

24

ponedjeljak

rujan

2007

odmaram

Image Hosted by ImageShack.us

23

nedjelja

rujan

2007

snaga











Snaga privlačnosti je nešto prekrasno. Ali pogrešno je nazvati ljubavlju. Istodobno je i ludo i opasno,




Ono što ljubav zahtijeva, osim čistih osjećaja, to je vrijeme, zajednička iskustva i duga i odmjerena povezanost između dvoje ljudi





Image Hosted by ImageShack.us
By iamjenii

22

subota

rujan

2007

starost

Dok se dani polako izmjenjuju,
okrenimo se jedno drugome u tihoj naklonosti, prošetajmo u miru do ruba starosti."





Image Hosted by ImageShack.us

21

petak

rujan

2007




















UPOZORENJE: Ova poruka donosi radost i dobro raspolozenje. VOLIM TE!!! Zato uzivaj u svakom trenutku zivota i znaj da bas sada neko misli na tebe














MySpace Good Night Graphics

MySpace Good Night Graphics

20

četvrtak

rujan

2007



MySpace Angel Graphics

MySpace Angel Graphics



Zelim da te imam
Zelim da te imam
Zelim da te imam
Zelim da te imam

19

srijeda

rujan

2007

ljubav

Funny Pictures
Funny Videos


"Ljubav je kad te želja da budeš željen obuzme tako silno da osjećaš kako bi od toga mogao umrijeti."

Henri de Toulouse-Lautrec

18

utorak

rujan

2007

razmisljanja

Potrebna je samo minuta da vam se netko svidi,
sat da se zaljubite, dan da nekoga zavolite,
ali potreban je cijeli život da zaboravite.



Dati nekome ljubav ne znaci
da ce i oni voljeti vas. Ne ocekujte ljubav zauzvrat,
samo zelite da im bude u srcu, ali ako ne bude
- budite zadovoljni sto je u vasem.


Mornar zna da ga na njegovom brodu
ocekuju sve moguce opasnosti, pa ipak,
na kopnu je bolestan od ceznje za morem.


Prijateljstvo cesto prerasta u ljubav,
ali se ljubav nikad ne snizava u prijateljstvo.


Kada osjecajna dusa dozivi udarac koji ozlijedi, ali ne unisti tijelo, ona se naizgled oporavlja, onako kako se tijelo oporavlja. Medjutim, to je samo privid. U sustini, to je samo mehanizam ponovo stecene navike. Polagano, polagano, dusevna rana pocinje da se osjeca, kao kakva modrica, koja lagano produbljuje uzasnu bol, sve dok ne preplavi citavu svijest. I kad pomislimo da smo se oporavili i zaboravili, tek tada se moramo sukobiti sa strasnim posljedicama, u najgorem vidu.

Image Hosted by ImageShack.us





"Ludo je ljubiti kad se ne ljubi ludo."
(Viljem Sekspir)

17

ponedjeljak

rujan

2007

proba

16

nedjelja

rujan

2007

ruke

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ova ruka putuje da se stvojom rukuje

15

subota

rujan

2007

NOVE ISTINE O LJUBAVI


O partnerskom se odnosu danas razmislja na drukciji nacin. Prosla su vremena kada se ocekivalo da se jedna strana zrtvuje za uspjeh veze / braka. Samo naivni danas vjeruju da je ljubav sama po sebi dovoljna da veza / brak uspije. Kljucne rijeci za ljubavnu srecu postale su: komunikacija, uvazavanje razlicitosti, rad na sebi.

1. Muskarci i zene ne razmisljaju na isti nacin. Muskarci i zene imaju drukciji nacin na koji komuniciraju i na koji rjesavaju probleme. Zene komuniciraju da bi iskazale svoje osjecaje, a muskarci da bi rjesavali probleme. Zene uzajamno iskazuju podrsku, muskarci se medusobno natjecu. Muskarac se bori da bude jak, a zena da zajednica bude jaka. Niti jedan stil komuniciranja nije sam po sebi dobar ili los.

2. Hrabrost jest priznati svoje osjecaje, a ne - skrivati pod tepih probleme koji se pojavljuju u vezi. Niste sebicni ako jasno kazete što biste zeljeli od partnera te kada biste bili zadovoljni u odnosu.

3. Sto jasnije izrazavamo svoje potrebe i osjecaje, to je veca vjerojatnost da cemo biti zadovoljni u vezi. Komunikacija je tako sustinska da u trenutku kada prestanete komunicirati, vas brak / veza, pocinje pucati: osjecate se neshvaceno, preplavljuju vas negativne emocije i zlovolja i, ono sto je za ljubavni odnos najgore, osjecate se nevoljeno.

4. Negativni osjecaji koje potiskujemo kad tad izadju na svjetlo dana, ali kao otrov, koji malo po malo nagriza nas odnos s partnerom. Kada blokiramo ljutnju ili tugu, slabimo i radost i ljubav. Ako ne pokazujete sto vam je na dusi, izmedju vas i partnera ubrzo zavlada sutnja i hladnoca.

5. Niko ne moze promijeniti vase misli i ponasanje. Isto tako, ma koliko nekoga voljeli, taj se nece promijeniti zbog vase ljubavi. Jedina osoba koju mozete promijeniti ste vi sami.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

14

petak

rujan

2007

zivot

Ako ste u stabilnoj i dobroj vezi vec duze vrijeme, a pogotovo ako zivite zajedno s partnerom, vjerovatno ste primijetili kako se polako gubi onaj zar koji ste osjecali na pocetku veze, a osim toga, nista se drugo nije promijenilo. Pa kako je do toga doslo, jeste li mozda dosadili jedno drugome? Ne, dijagnoza je jasna: vama nedostaje romantike.

U svakoj vezi koja se vec pretvorila u kolotecinu zajednickog svakodnevnog zivota, ponekad se dogodi da zaboravite koliko vam je partner zapravo vazan. Ne zato sto to tako treba biti, nego zato sto ste previse okupirani onim uobicajenim problemima u tolikoj mjeri da ste zaboravili kako ljubav ipak zahtijeva jedan poseban tretman. I iako oboje osjecate da vam nesto nedostaje, niste sigurni o cemu se radi niti razgovarate o tome. Eventualno ce zene tek sitnom primjedbom ukazati da bi nesto mijenjale, recimo, ovakvom recenicom: “Joj, da smo sad barem negdje na pustom ostrvu.”. I tu dolazimo do kljucnog pitanja. Sto mi u stvari podrazumijevamo pod pojmom romantike? Za jedne - biti sami na pustom ostrvu, za neke druge vecera uz svijece, a za trece zajednicka topla kupka. Ipak, svi imaju zajednicki cilj – slavljenje ljubavi. Romanticni trenuci su oni u kojima izmjenjujete njeznosti potvrdujuci sami sebi koliko se volite, i stoga je normalno da u nekoj vezi ponekad nedostaje upravo to, zbog nedostatka vremena, preokupiranosti problemima ili neceg treceg. Vazno da je u trenutku kada ste shvatili sto se dogadja, odlucite to i promijeniti. Kako?

Na zalost, u danasnjoj je finansijskoj situaciji tesko govoriti o posebnim izlascima, unajmljivanju violinista koji ce tijekom vecere izvoditi srceparajuce melodije ili kupovini cijele cvjecare samo jer ste nekom odlucili poslati cvijece. No ima i jednostavnijih metoda, jer sumnjam da je neko iskreno uvidio da je ludo zaljubljen tek na gala – veceri uz jastoge i violiniste. Cast izuzecima. Za vas ipak imamo nesto drugo. Prisjetite se mjesta na koja ste voljeli dolaziti kada ste jos bili na pocetku veze. Mjesta na kojima ste mogli tiho saputati o svojoj ljubavi. Mozda bi jedan takav izlazak osvjezio pozutjele uspomene i obnovio ugaslu strast. Pokusajte se vratiti nekoliko godina unazad i krenite kao da ste tek sada uvidjeli koliko se volite. Ako ste ipak tip koji ne voli eksperimentisati, preporucujemo zajednicko pripremanje vecere uz laganu muziku i to kod kuce. Uopsteno, zajednicki poslovi u kojima se oboje dobro snalazite mogu vas nagnati na razgovore tipa: “A sjecas li se kad smo nas dvoje...”, pa onda cak ni u losijim filmovima zajednicko kuhanje nije bez rezultata. Ako vas ni to ne privlaci previse, pokusajte onda malim bezrazloznim poklonima. Kupite parfem, nesto od nakita, novu jaknu ili vec nesto sto smatrate da bi vas partner/ica zelio, i zajedno sa cvijecem urucite posve bez razloga. Nakon toga mozete predloziti odlazak u kino, pozoriste, na klizanje, pecanje, skijanje ili vec nesto po vasem ukusu. Mozda su sve ove stvari koje sam vam rekla potpuno krive, jer vi zelite nesto posve suprotno – i s pravom. Jer nije vazno ono sto ste culi, procitali ili sto su vam rekli. Vazno je ono sto vi osjecate kada ste sami sa svojom odabranicom ili odabranikom, jer tada doista sve ovo sto sam napisala uopce nece biti vazno.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

13

četvrtak

rujan

2007

Image Hosted by ImageShack.us

5 pitanja

PET VEOMA OPASNIH PITANJA:

1. zasto ga/je volim?
2. da li me voli?
3. koliko daleko je spreman/spemna ici zbog ljubavi prema meni?
4. da li sam sigurna/siguran u tu ljubav toliko da mogu da rizikujem ozbiljne stvari u zivotu?
5. koliko zapravo mozemo i smijemo da se oslonimo na neciju ljubav, pa i na svoju?

Onog trenutka, kada budete znali tacne odgovore na ovih pet pitanja vi cete biti gospodari svoje sudbine. Ali dobro razmislite. Covjek kada je zaljubljen, cesto prelazi preko mnogo toga, sto nije pametno. Ceka, trpi, nada se, a niije svjestan kuda sve to moze da ga odvede. Tek kada zaljubljenost prodje, shvata svoju gresku. Problem je u tome sto tada moze biti isuvise kasno.

Postavite sebi ovih pet pitanja i dobro razmislite prije nego sto pocnete da nabrajate odgovore. Ako uspijete jasno i glasno sebi da odgovorite na ovih pet pitanja, pa i na cetiri, vjerujte mi vi ste sretna osoba. Pa cak i onda kada vam se odgovori mozda ne bi svidjeli - barem znate na cemu ste i pruza vam se mogucnost izbora, promjene.

12

srijeda

rujan

2007

misli

Stvari su uvjek jednostavne kad mislim o njima.
Nikad nisu tako jednostavne kad ih pocnem izvrsavati.


Mojoj djeci bice slobodno da vjeruju u sta hoce. Njihova vjera ili nevjerovanje bice stvar njihovog izbora.

Ima nekih stvari koje jednostavno ne mozete reci, nekih osjecaja za koje jednostavno ne nalazite rijeci

Neke se stvari jednostavno moraju dogoditi
prije nego ljudi odrastu

Sta ostane od ljubavi, uvjek te prati




MySpace Good Morning Graphics

MySpace Good Morning Graphics


11

utorak

rujan

2007

oci

Kroz necije oci moze se gledati u dusu i za jedan sat se moze saznati vise o velicini i sirini i dubini necijeg srca, nego za citav zivot onda kad muskarac ili zena nisu skloni nista da otkriju, ili kad covjek nema smisla da to razumije.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

10

ponedjeljak

rujan

2007

pomoc

Žuto

molim ako netko zna kako se zove ovaj cvijetak da mi napise ,hvala

09

nedjelja

rujan

2007

svastara

Stvarni zivot ne sacinjavaju nasi planovi o sreci, nego bas ono sto se protivi tim planovima i namjerama, ono sto se slucajno desava, sto je potpuno nepredvidjeno i sto izaziva samo razocarenje i bol.

SVE SE MOZE ZBOG LJUBAVI,
ALI SE NE MOZE POSTATI NEKO DRUGI.

Mozda uspjesna ljubav katkad upotrebljava jezik laskanja. Ali beznadezna ljubav uvijek govori istinu. (Vilki Kolins)

08

subota

rujan

2007

dobro jutro

ulazim u sobu...
...spavaš...mazim te pogledom...
...sretna sam, donosim ti ljubav...
...polako se uvlačim u krevet...nježno, da te ne probudim...
"ne postoji ništa ljepše od jutrom te vidjeti uz sebe"
...naslanjam glavu na tvoje rame...
...grliš me, onako u polusnu...
"na rubu usne osjetim stihove tvog srca težinu izbrišem i spustim se na tebe"
...budiš se...poklanjaš mi sanjivi osmijeh...
...i pusu...i još jednu...ljubim te...
...svijet je negdje stao, daleko od nas...
...volim te tako buditi jutrom...

"dobro ti jutro ljepoto"...




07

petak

rujan

2007

pozdrav

Samo da Vas pozdravim i pokažem gde pobegnem od gradske gužve u svom svakom slobodnom trenutku.

drivenik

06

četvrtak

rujan

2007

moj ljube ima dvije ljubavnice

Velike su vrućine pa se riba povukla Bog zna gdje?! Ljubavnica je zbog tog završila na čekanju...... Junak ce joj se zdušno posvetiti od jutra do mraka nekih 10-tak dana....... samo kad ulovi vremena.... Kad se dama uredi i svojom ljepotom zablistala u punom sjaju, bacit ce je Junaka po tko zna koji put na koljena.

Rk 6515

ali nedao Bog veceg zla Junak iz ove price nabavio jos jednu ljubavnicu, ove dane veoma aktivnu
Picture jelena 077

Zavesti muškarca do te mjere mogu ipak samo ljubavnice, nikad zakonite žene



Picture jelena 075

05

srijeda

rujan

2007

volim te

My_Friend_by_Karma021



Vjeruj u ljubav jer ljubav je sve,
Vjeruj u ljubav ne živi bez nje,
Vjeruj u ljubav i sačuvaj nju,
Vjeruj u ljubav u dobru i zlu.
Vjeruj u ljubav i sačuvaj nju,
Vjeruj u ljubav u dobru i zlu.


Daj mi svoju ruku sad neka ljubav veže nas.
Daj mi svoju ruku sad kao rijedak cvijet.
Daj mi svoju ruku sad prava ljubav je uz nas,
Nek nas vodi u sretniji svijet.

Daj mi svoju ruku sad neka ljubav veže nas.
Daj mi svoju ruku sad kao rijedak cvijet.
Daj mi svoju ruku sad prava ljubav je uz nas,
Ona može promijeniti svijet.

04

utorak

rujan

2007

godisnjica

Prijateljstvo

Sve je spremno, stol je za dvoje
Na stolu poklon i cvijeće tvoje
Zagrljaj tvoj, cjelov tvoj
Ovo je najdraži dan moj

BUĐENJE


Dok na usni blistaju čaše
Stan je prepun muzike naše
Uvijek je sve kao san
Na naše godišnjice dan



Danas nikom ne otvaraj vrata
Daj iskljući taj telefon
Neka stanu kazaljke sata
I sasvim sami slavit ćemo mi

c7

Sa mnom plešeš i dok me ljubiš
Ti u meni sjećanja budiš
Na prvi ples u naručju tvom
Najdraži ples u životu mom

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Danas nikom ne otvaraj vrata
Daj iskljući taj telefon
Neka stanu kazaljke sata
I sasvim sami slavit ćemo mi

Prijateljstvo

03

ponedjeljak

rujan

2007

mozganje

Bit mog pisanja nije u divljenju drugih, rimi, veličanstvenom stilu, već u tome da ja iznesem neke stvari koje mi se motaju po glavi, ali ako vi nađete sebe među tim rečenicama, a prije niste nalazili načina da to iskažete, onda će mi biti drago :)

02

nedjelja

rujan

2007

ima li...



ima li
mene malo tu
Mene malo tu, jednu mrvicu
Tebi na srcu
Zna li noć da si meni dan
Da si meni dan i da ne spavam
Zašto moraš mi, ulazit u san

Image Hosted by ImageShack.us
By kowheng

volim te

cvijeće

Daj mi svoju ruku sad neka ljubav veže nas.
Daj mi svoju ruku sad kao rijedak cvijet.
Daj mi svoju ruku sad prava ljubav je uz nas,
Nek nas vodi u sretniji svijet

01

subota

rujan

2007

jednostavnost

U svemu budi jednostavan. Ne nameći se i ne misli da je tvoje iskustvo svima potrebno. Pokušaj razumjeti druge ljude. I oni traže kao i ti . Pokušaj ih razumjeti i prihvatiti onakve kakvi jesu. Oni ne mogu biti po tvojoj mjeri. Istina je da ti gledaš ovaj svijet kroz svoje oči, ali ne zaboravi, i drugi gledaju kroz svoje

Image Hosted by ImageShack.us
By kowheng

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0