25

subota

kolovoz

2007

Uz tebe uvik bicu ja

Kada se ositis podiljen izmedju jave i sna,
kad te ruka bola povuce do samoga dna.
zaviri kroz prozore srca,tamo cu biti ja,
moj osmijeh sacuvan u kutku tvog sjecanja...
~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~
Kad ti slane kapi kise kliznu niz obraze,
kad zamnom shvatis sve svoje poraze,
kad te samoca slomi,i tuga u dusu kroci,
pogledaj u ogledalo sudbine, i vidjet ces tad moje oci...
~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~ Ljubav
Kad ti poslijednja njeznost sklizne sa dlanova,
kad shvatis neizvijesnost svih svojih planova,
poslusaj muziku noci, ne misli mnogo na nas,
poslusaj jecaje vjetra,cut ces tad moj glas...
~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~
Kad shvatis da je za sve daljine potreban jedan korak,
kad ti se zivot bez mene bezvrijedan i gorak,
skloni paucinu zaborava sa naseg neba u snu,
Zatvori oci,! Zaustavi vrijeme,! Vidjet ces...Bit cu tu...!!!

<< Arhiva >>

0