28

subota

srpanj

2007

ljubav

Ljubav će te naći u crno-bijelim snovima
Ljubav će doći ako je čekaš
Na uglu svoga srca

Ljubav je istinska bajka
Postoji dok u nju vjeruješ
Ljubav to je naručiti dva džina i tonik
I zaboraviti ih popiti
Ljubav to je zaboraviti imena i brojke
Adrese naređenja ljude mjesta

U nestvarnom neistinitom nejednakom
Ljubav se vrti oko nas
Nježno nas zatvara u svilenu čahuru

Ljubav je erekcija svijesti
Potpuni orgazam srca
Čulna glad u zubima tvog jezika
Kad erotsku pjesmu treba napisati u mraku
Kad ti nedostaje samojedan dodir

Ljubav je kada zriju breskve

Ljubav je vrh Fujiyame
Održava vatre parfema u jastucima

Raspakirao sam svoju ljubav i svoj kovčeg
Hotelske sobe u nepoznatim gradovima
Male ruke i sitna stopala
Ne zaboravi ih na plaži

Mi smo slike
Nismo stvarni
Iz nekog drugog vremena
Iz neke druge ljubavi
Samo nas ljubav čini stvarnim
Ljubav vjeruje u nas

Vidim tvoj trag
Kada se pogledam

Razgovaram sa zrcalima onda kada
su zrcala ti
Kada se grle dva gola odraza

Kada odrazi ponosno prkose vremenu
Kada se zrcala zaljube da i ostala na životu
Sjećanje ce izblijedjeti i iščeznuti
Ali zrcala ce se sjećati nježno i s ljubavlju

Zadržat ću osmijeh tvojih usana
Posljednji snimak prije nego što zatvorim kapke na prozorima

Danas je četvrtak
Promijenio sam tulipanima vodu i nalio suze
Ljubav je ono što posuđujemo od vječnosti

Uzeti prvi taksi i odjuriti na broj šesnaest i sedamnaest
Još možeš biti ja
Još mogu biti ti
Ti si moje ime
Ti si moja zemlja

Natrag u vrijeme premještena stoljeća
Meki jastuci od satena sjećaju se
Ljubavi koju smo vodili u staroj turskoj kući
Sakrila si moje ruke u sultanovu svilu svog tijela

Bio bih došao
Iz nekog drugog stoljeća
S neke druge planete
Došao zbog odjeka ljubavi
Samo za tren bio bih došao

Ljubav to znači ne vjerovati u vrijeme i daljine koje spajaju

Prevalio sam šest tisuća milja
Uđi ljubavi
Šest tisuća stihova da bi se ostvarila pjesma
Uđi ljubavi
Šest tisuća suznih milja
Uđi ljubavi
Devetnaest otkucaja srca u sekundi
Uđi ljubavi
Kad si propustio čas

Ljubav je trajna čežnja
Kad ti je četrdeset i četiri ili približno toliko

Vjenčavam te ovim rimskim prstenom starim dvije tisuće godina

Ljubav je let iz krute sadašnjosti
Bijeg od prošlosti
San jači nego stvarnost
Duga igra skrivača u duši

Oči su dom ljubavi
Ljubav je doživotni zatočenik
U dvorcu sagrađenom od suza
Jedno na drugom
Ljubav i ekstaza

Dekodirao sam ljubav

Ljubav to je znati
Bez kako i zašto

Ljubav je odlazak k tebi
Kada svi putovi ne vode nigdje nego k tebi

Telefonske linije u transu
Ljubav je bila u žicama
Ljubav na aerodromima i u pauzama
Što suze izmjenjuje s Mozartom

Ljubav nepismena
Zna čitati tvoje srce
Pisati pisma nikamo
Kad je to nikamo ti

Zaljubio sam se u ljubav
Pjesmu koja je bila ti
Tvoja ljubav je moja najbolja pjesma

Voli me ljubavi
Ljubavi nikni u mojim očima

Ljubav je novo biće koje se ponovo rađa
Ljubav nas stvara i razara

Isprazni svu ljubav iz svojih žila
Poput elegije samoći
Ljubav je osamljenost koja je otputovala
Ljubav je onda kad mora biti

Oči koje se susreću na trajnoj zvijezdi
Šest milijuna godina udaljene a ipak zajedno
Ljubav je angažirana

Budem li morao otići bez pozdrava
Znat ćeš gdje ćeš me naći
Na prvoj krivini tvog srca

Ljubav je kad sunce nije dovoljno veliko
Da zagrije tvoje srce
Ljubav to je bojati se ljubavi
Srušiti jedno po jedno da se dosegne dvoje

Nikakav kompromis uma i srca
Ljubav ne poznaje disciplinu
Ljubav je red srca
Nered uma
Voli biti slaba i poražena

Možeš priuštiti ljubav
Ljubav nije luksuz
Možeš priuštiti ljubav ako možeš priuštiti čežnju

Bio sam utarak iz bajke
Fotografija trenutka
Razvijena u lećama ljubavi
Utorci umiru u očima
Čekanje to je kalendar ljubomoran na vrijeme

Bez subota i nedjelja
Odbrojavanje od vječnosti
Naći jednu ženu od milijunâ pa na niže

Strasti se miješaju i oblikuju ruke, noge, usne
Depiliranje brade
Trljanje srca iznutra

Ljubav to je predati se
Zajedničkoj prošlosti zajedničkom snu

Nesavršeni trenuci
Kada kišom isprani fascikli prolete
Silazak na dno uspomena na strah rastanka
U hladnoći utoraka

Zajednička samoća na plaži
Dva oblutka pristigla iz daleka

Ljubav je ono što ljubav jest
Kratki trenutak vječnosti
Nada pri svakom pomaku kazaljki
Nikada ne biti
Čitavi svesci propusta

Kad Ljubav dođe
Ljubav je Bog
Kojemu se pokoravamo i molimo

Image Hosted by ImageShack.us
By kowheng at 2007-06-30

<< Arhiva >>

0