09

subota

lipanj

2007

ovo sam dobila pa sam zeljela da podjelim s vama

ZACARANI PUT
Jednom davno slusala sam pricu o jednoj mjestu ,
jednom zacaranom putu .
Pricu o putu u kojem su bol suze patnja ljubav i sreca toliko isprepleteni da su postali jedno .
Niko ti ne moze objasniti kakav je to put , ni kako se do njega dolazi , ali kad dodjes tamo - ZNAS . Sa tog puta niko nikad nije htio da skrene , mada je mogao .. kad god je htio . Put koji kratko traje , ali kraj se uvijek nastavlja pocetkom .

Bila mi cudna i glupa ta prica u kojoj nisam pronalazila nista poznato .
Mislila sam da do te staze nikad necu ni doci .
Mislila sam da me put kojim idem nikad do nje nece odovesti .

A onda , jednog jutra dok sam brisala suze sa obraza , pogledala sam oko sebe .
Nemoguce..... zar ja .... nemoguce ... sigurno sanjam .
Ipak nisam sanjala .. Ja sam na tom putu .
Sad znam .


Put uvijek pocinje pupoljcima nadanja .
Miris nade siri se svuda oko tebe i vuce te da jos jednom ,
barem jos jednom prodjes tuda .
Osjecas kako zivot tece tvojim venama , osjecas snagu .
Cujes glasove koji govore Hajde ,,pozuri , ovaj put je pravi .
Ovim putem ces uspjeti ! Pooozuriiiiii -

I krenes ... trceci , rasirenih ruku u susret onom sto ti pripada .
Trcis i pjevas najveselije pjesme koje ti padaju na pamet .
Iza tebe orao sumnje , prati te u stopu . Osjecas ga , vidis krajickom oka , ali se pravis da nije tu .
Neka leti , umorice se . On nema toliko snage kao ti .

Na tom putu nikad nisi sam ,a opet jesi . Desetine njih ide pored tebe , svaka svojim , onim pravim putem . Neke se vec vracaju , nasmijane , ozarene srecom . Nasstaviiiii - govore ti ..mi smo uspjele - Samo hrabro , nastavi tim putem Uspjeceees , uspjeceees vjeruj naaaaam ..govore i izgube se iza tvojih ledja .
To ti da snagu i potrcis jos brze , iako znas da sto brze trcis brze ces stici TAMO . A TAMO cekas ..

Tu mnogi cekaju ... samo sto vise nikoga ne vidis .

Osjecas bol , ali drugaciju ovaj put ..
Osjecas se cudno ... ovaj put drugacije .
Mozda je uspjelo .
Mozda je ovaj put stvarno bio pravi ..
Da ... da osjecas to je to , uspjela sam , ne moram nazad , uspjela sam Ljudiiii uspjela sam ..

I pad ....
.....


. ...................
......................
..............
nistavilo


...............
..................
........................
.....................
...........................
gdje sam pogrijesila
....................
....................
................
......................
...............
............
...........zasto .......
............
..........



suze ...................

nistavilo ................




sklupcana ....
sama u mraku ........ cujes neko slavi
............... neko je sretan .........
taj je bio na pravom putu ...
Ti nisi .....





I dok brises suze ugledas pupoljak .. jedan , pa jos jedan .
Poljana , a na njoj pupoljci NADE . Zovu te ... Hajdeeee pozuriiiii , ovo je pravi put .. I siris ruke sretna jer je kraj ipak pocetak . ..
...

Evo danas ..
opet sam na kraju puta ....
a na pocetku ........
U mraku placem ...
I cujem neko se raduje ..
I ja se radujem sa njim .....
znam da cu i ja jednog dana uspjeti .
Znam jos korak dva i tamo je ... tamo je pravi put ....
Put do moje bebe ...
Ne mogu vise objasnjavati .
Oni koji su bili znaju , oni koji nisu -ZNACE .
Oni koji nikad nece tamo biti ne znam da li su sretniji ili nisu .
Cudno je to objasniti .. Moje putovanje vrijedi svaki korak . Ne zalim . Opet bih isto uradila .

Moram ici .. Mozda bas sad odem tamo gdje treba .
Ne smijem cekati ...
zurim ... zurim ... Uspjecu ... osjecam miris NADE .
Ona ce me odvesti pravim putem.
Jednom sigurno hoce .

<< Arhiva >>

0