01

petak

lipanj

2007

Ti posebni ljudi...


Postoje ljudi koji u naše živote ulaze, pozvani ili nepozvani, samo s jednom zadaćom. Da ih promijene.
Ima nešto u njima. U njihovim riječima, pogledu, dodiru, nešto na njihovim licima… neshvatljivo… toliko obično, a ipak puno drugačije od ostalih. Oni postaju svjetionik kada ne znamo kuda dalje, putokaz za izgubljene.

.... jedan čovjek usao je u moj zivot prihvatila sam ga kao jednog kojeg volim...I koliko se god se ja trudila, moja fascinacija njime nije se mogla sakriti, upravo suprotno - rasla je.

Sudbina, ako ona postoji, spojila nas je u pravom trenutku.
Ja sam bila bez nade, tužna, izgubljena, bojala se svega onog što me čekalo tada i još me čeka.
A on… on je bio život. Imao je iskustvo koje sam ja trebala, imao je nježnost koju sam ja željela, i onaj pogled u očima… umoran, ali blag i predivan.
Našim susretom moj se život počeo mijenjati iz jednostavnog razloga što je postao bogatiji za jednog anđela. Anđela čija su krila nosila moje umorne misli. Motor koji me tjerao da dam sve od sebe… čista energija.

Zbog njega sam danas sve što jesam. Zbog njega sam imala hrabrost i motivaciju napraviti velike korake. Moj je život krenuo u pravom smjeru.
On je bio jedina osoba koja je znala da mogu osvojiti svijet. A ja sam za njega bila kraljica.
I da, imao je pravo da ću uspjeti. Nadam se da zna da je veliki dio mene...ljube volim te

<< Arhiva >>

0