06

nedjelja

svibanj

2007

ti si moj andeo

Promjenio si moj zivot za treptaj oka
to je nesto sto ne mogu poreci...
iz bolne duse...napravio najsretniju
zato te volim...niko mi nije od tebe preci.
Ti jednostavno neznas sta si uradio za mene
uspio izljeciti i najdublje rane...
ti si andjeo sto posla mi ga dragi Bog
nikoga tako ne bi mogla voljeti.
Kad stobom budem za suze necu znati
tvoji dodiri ce otjerati sve moje strahove
ti dao si mi zivot...da ljepsi biti ne moze
ti si moj zivot...i moje sve.
Tako je magicno to sto cinis...
vratio mi nadu u zivot...koja je umalo nestala
sad moj zivot je ostvareni san...
i sve zbog tebe ljubavi...jer znam da sam voljena.
Sad kad sam pronasla sto sam trazila....
to si ti i tvoja ljubav bezuvjetna...
nista mi vise u zivotu ne treba...
jer sreca je moja beskrajna.

<< Arhiva >>

0