30

ponedjeljak

travanj

2007

zavjet

NE MOGU TI MILI OBECATI DA CU ZIVJETI VJECNO ALI...
MOGU TI OBECATI da cu te voljeti u momentima za koje ne mozes ni zamisliti da ce doci, cvrsto te u narucju drzati onda kad ti strah stopala zakuje i tuga tezak teret na ramena stavi.
Bit cu uz tebe i onda kad ti nemir srce obuzme, tajna slutnja i zrno sumnje kad u tebi korijen puste ja cu biti uvjek tu na koga ces se moci osloniti, poslijednja dva oka uz koje ces se siguran buditi.

NE MOGU TI MILI OBECATI da ce nam zivot bez svadze proci ALI...
MOGU TI OBECATI da cu odrzati obecanje, da ce nasa svaka svadza trajati samo 3 sekunde, da bez mog zagrljaja nikad neces zaspati, ni jedno jutro sam u krevetu neces docekati, bez mog njeznog sapata u san neces otploviti, nikad vise sam na kisi stajati.
Nemoj se na mene ljutiti onda kad mi ponos srce obuzme, kad sila tastine niz moj jezik kao nabujala rijeka teske rijeci donese, kad ne shvatam zasto si tuzan ili zbog neceg ljut, kad mi razum zataji a srce se bez razloga u mjestu kao ringispil okrece.

NE MOGU TI MILI OBECATI da cu sutra jutro docekati ALI...
MOGU TI OBECATI da sve dok ove oci sunce jutrom vide, sve dok u ovim grudima ima bar malo snage da se stegnu onda kad ih dlanom pomilujes, sve dok ove usne mogu tvoje ime da nose, i sve dok u moje drhtave prste moze da stane i jedan mali pramen tvoje kose, ja disat cu zbog tebe i voljet cu te onako kako te sad volim...puno vise nego samu sebe...

29

nedjelja

travanj

2007

...ljube...

zauzeo si posebno mjesto u mom srcu....
...mjesto gdje se pocinju radjati najlijepsi osjecaji....
oduvijek sam znala s rijecima, ali za opisati sto osjecam prema tebi
ni jedna rijec nije dovoljno jaka, dovoljno snazna...
...s nicim se ne moze opisati kako mi je predivno u tvom zagrljaju...
...ponekad me strah kada razmisljam o nama...
bojim se kako cu dalje ako te nedaj Boze izgubim...
ali borim se....
...jer znam da na rukama drzim ono sto je najvrijednije na svijetu....
..znam da je u srcu osjecaj koji sam dugo trazila...
i znam da ni jedan strah ne moze biti jaci od nas...
...i znam da te volim najvise na svijetu...

28

subota

travanj

2007

volim te stari

kao vjetar sam ušla u tvoj život...
...ima nešto na tvom licu kao da te oduvjek poznam...
...vjeruj mi......ja ne znam što bi da te izgubim....
...cijeli moj svijet bi stao da se sama probudim....
...sada sve izgleda tako savršeno, tako nestvarno....
...kao da živim u snu, a taj san si ti....
...uvijek ću se brinuti za tebe i činiti te posebnim...
...uvijek ću te grliti i ljubiti, i činiti te sretnim....
...uvijek ću te saslušati i biti tu....
...i činiti te zadovoljnim...
...uvijek ću misliti na tebe i činiti te sigurnim...
...uvijek ću te voljeti i činiti voljenim...

27

petak

travanj

2007

placem od srece

ti svoju ljubav pises uvijek djelima....
a ne gomilom praznih rijeci i obecanja....
ja zivim jer ti tako zelis...
jer snovima svojim ime si moje dao
i jer svaki nemir koji uplovi ja razmicem
nekim svojim snom...
i kada ponekad zaplacem....
pa me upitas sto je i usnama brises
suze sto se slijevaju obrazima mojim....
priznajem ti....
placem od srece sto postojis...
sto te volim....
i sto te iskreno mogu nazvati samo svojim....
...samo me dodirni na trenutak i moje ce ti tijelo
sve drhtajem reci....
..a srce otkriti najskriveniji kutak....
nikada ne sumnjaj u moju ljubav i predanost...
...ti si ono sto mi je nedostajalo u zivotu...
u njega si mi vratio smisao i vrijednost...
...a unio ljubav, strast i ljepotu.....
sve ono sto dozivljavam u tvom toplom narucju....
...poezija je ljubavi za koju ne postoje nikakve rijeci...
i sada kada mi pripadas....
...i kada sam i ja tvoja.....
nista mi vise ne treba u zivotu...
....hocu da volim i budem voljena.....
SAMO MI TREBAS TI, DA BUDES SA MNOM, DA SE ZAJEDNO PROBIJAMO KROZ OLUJU ZIVOTA, DA SE ZAJEDNO NASMIJESIMO KADA ZASJA SUNCE, DA ZAJEDNO POLETIMO, DA ME CVRSTO DRZIS ZA RUKU I BUDES MOJ...Volim te stari...

26

četvrtak

travanj

2007

priča o savršenom srcu

Mladic je stajao u sredistu grada razmisljajuci kako on ima najljepse srce u cijeloj dolini.
Prolazilo je kraj njega puno ljudi i svi su oni priznali kako je njegovo srce savrseno. Nije bilo crtice ni zareza u njemu.

Da, svi su se oni slozili da je njegovo srce najljepse koje su ikad vidjeli.
Mladic je bio jako ponosan i jos se vise i glasnije hvalio svojim prelijepim srcem...
Iznenada se pojavio jedan stari covjek ...... Mladic i svi ljudi koji su bili okolo cekajuci u red da bi vidjeli njegovo savrseno srce pogledali su u starcevo srce koje je udaralo snazno, ali bilo je prepuno oziljaka.. bilo je mjesta gdje su komadici bili premjesteni i onih koji su bili stavljeni, ali nisu potpuno odgovarali ....bilo je nekoliko ostecenih dijelova. Ustvari, u starcevo srce bilo je puno mjesta gdje su cijeli komadi nedostajali... i upitao ga je maldic:
- "Zasto tvoje srce nije priblizno lijepo kao moje?"

Stari covjek se nije slozio, a mladic je opet pogledao u starcevo srce ..nasmjesio se i reako:
-"Mora da se salis. Usporedi svoje srce s mojim, moje je savrseno a tvoje je prepuno oziljaka i suza”.
- "Da”, rekao je starac – „tvoje izgleda savrseno i ja se ne takmicim s tobom.” – uzdahnuo je nekako srecno pa nastavio – „Vidis, svaki oziljak predstavlja osobu kojoj sam dao svoje ljubavi - izvadim komadic srca i dam ga toj osobi, i cesto mi ta osoba uzvrati dio od svog srca koje se uklapa u prazni dio mog srca, ali buduci da dijelovi nisu jednaki, ja imam nekih grubih zavrsetaka koje dijelim, jer me podsjecaju na ljubav koju dijelimo. Ponekad dam dijelove srca, ali mi osobe ne vrate svoj komadic srca....to su ti prazni dijelovi ...davanje ljubavi je rizik. Ovi oziljci su bolni, otvoreni su, podsjecajuci me na ljubav koju imam za ljude, i nadam se da se oni mogu vratiti jednog dana i popuniti prazne prostore na koje cekam. I sada, vidis li sta je prava ljepota srca?”
......

Mora da je jako tuzno ici kroz ovaj zivot s cijelim ...netaknutim srcem....

25

srijeda

travanj

2007

naučiš

Poslje nekog vremena naučiš onu finu razliku između držanja za ruke i očekivanja duše. I naučiš da ljubav ne znači oslanjanje i da društvo ne znači bezbijednost. I počneš da učiš da poljupci nisu ugovori i dani pokloni nisu obećanja. I počneš da prihvataš poraze podignute glave i otvorenih očiju, smireno kao odrasli, a ne očajno kao dijete. I naučiš da gradiš svoje puteve u sadašnjosti jer je tlo sutrašnjice suviše nesigurno za planiranje...

24

utorak

travanj

2007

volim te

Ne budi daleko od mene ni jedan dan,
jer, ne znam kako bih rekla, dan je dug
i cekat ću te na nekoj stanici
kad negdje daleko usnu valovi.
Nemoj otici ni samo jedan sat, jer tada,
u tom satu, spoje se kapi nesanice
i mozda ce sav dim što trazi svoju kucu
doći da ubije i moje izgubljeno srce.
Jao, neka se ne razbije tvoj lik na pijesku,
jao, neka ne lete tvoje vjede u odsutnosti:
ljubljeni ne idi od mene ni za trenutak,

23

ponedjeljak

travanj

2007

želje

Spremila sam nove želje
U nacrte budućeg života.
Složila ih, pomilovala čeznutljivo,
I pohranila u mapu nekih davnih snova,
Što se trebaju jednom dosanjati.
Ime sam ti napisala na usnama,
Pa ti ga poljupcima utisnula,
U nezaborav naše ljubavi.
Daj mi samo trenutak jedan
Da nas pretvorim u vječnost.
Dozvoli očima nade da probiju,
Maglom ovite vrhunce beskonačnosti.
Umornom danu udahni smijelo
Još jedan trenutak vremena više,
Onoliko, koliko je potrebno,
Da nam se ruke dodirnu,
I stope u vječitom trajanju.

21

subota

travanj

2007

sreca

Svatko je od nas suočen s tajnom svoga postojanja. Čovjeku je nemoguće prodrijeti u tajnu postojanja. Čovjek uvijek teži za nečim: bogatstvom, ljubavi ili srećom. Što je to sreća? Ono što čovjek osjeća srećom - više puta nije sreća nego nesreća. Mi sreću tražimo zatvorenih očiju, pa često padamo u ogromnu provaliju zvanu Nesreća. Neke stvari je nemoguće posjedovati: jedna od tih stvari je i Sreća. Čovjek je sretan samo ako je u skladu sa svojim savjesti i svojim uvjerenjima. Sreću možeš samo osjećati, ali ne i imati. U Bibliji piše:"Sve su staze Gospodnje ljubav i istina za onoga koji čuva zapovijedi njegove." Oni koji Sreću traže zatvorenih očiju, ne uspijevaju i padaju u ništavilo. Svjedoci smo današnjih teških problema: razna ubojstva, teroristički napadi i ratovi. Čovjek ubija zbog ubijanja: on ubija iz ništavila, on se nalazi u ništavilu i želi druge odvesti u ništavilo. Još je nekoliko dana do Božića. Bog nam dolazi neprimjetan, u liku malog dijeteta, a svako dijete traži osobu, a ne stvar - Dijete traži ljubav! Sv. Franjo je često znao trčati šumom uplakan i tužan govoreći:"Ljubav nije ljubljena." Otvorimo svoje oči i pogledajmo oko sebe - sreća i ljubav su uvijek oko nas, samo je trebamo vidjeti i ne oglušiti se na Božji poziv

19

četvrtak

travanj

2007

pouka

Kad povjeriš svoju nevolju susjedu,
daruješ mu dio svoga srca.
Ako je u njega velika duša, zahvaljuje ti,
a ako je malena, omalovažava te!

Kad prolazim ulicom, oko sebe vidim ljude koji su u svome svijetu. Šute i prolaze. Nije to neki svijet ljepote, nije to ni svijet pjesme i veselja. To je svijet stresa i umora. Svijet u kojem nitko ne želi živjeti. Zašto umor i stres? Čemu namrgođeno lice? Zašto šutiš i gledaš pred sebe kad prolaziš kraj nekoga? Digni se! Ustani! Poleti nebeskim plavetnilom.. Osjeti ljepotu. Osjeti ono što ti treba! Udari pečat na svoje srce.


18

srijeda

travanj

2007

svijet koji biras

Ako ti je do nečega stalo, naći ćeš načina da se pozabaviš time. Ako pak nije, naći ćeš ispriku. Teške okolnosti mogu ti prkositi, ali te ne mogu zaustaviti. Jedino ti sam možeš zaustaviti sebe.

Drugi te mogu ohrabriti, učiti i pomoći ti, ili se mogu urotiti protiv tebe da ne možeš naprijed. Jedino ti možeš odlučiti što sa svime time i što odbaciti od onoga što imaš.
Postoje neki putovi koji vode uspjehu i drugi koji vode u očaj. Put na kojemu si ti ovisi potpuno o tvome izboru.


Vidiš li život ispunjen ljepotom i pozitivnim mogućnostima ili vidiš da nema nade uopće, svejedno, tvoja procjena će se sigurno pokazati istinitom. Prema tome, koju opciju biraš?
Svijet koji si izabrao da bi iskusio i svijet koji najiskrenije biraš da živiš u njemu je upravo onaj svijet u kojemu ćeš biti.

17

utorak

travanj

2007

papir

U ruci drzim komad papira
na njemu nista napisano nije
a moc i snaga moje duse
citati znaju sta treba da pisee.

16

ponedjeljak

travanj

2007

sreca

SASTOJCI SREĆE
Izvor naše sreće je u subjektivnim osobinama: plemenitom
karakteru, poduzetnom duhu, sretnom temperamentu, vedrom
umu i zdravom tijelu.

13

petak

travanj

2007

misli

ZIVOT I LJUBAV. Zivot je duboka i tamna noc u kojoj tek ponekad bljesne munja cija je svjetlost tako nenadana i divna da opravdava sve godine tmine.

O ZIVOTNIM ODLUKAMA. Vrtimo se izmedju ocajanja i zelje za smirenjem, i ne znamo sta je nase. Zaustaviti se u jednoj tocki, okrenuti se prema nasoj strani, to je ono sto treba a sto je tesko uciniti. Ma kakva odluka, osim one koja ce uznemiravati nasu savjest, bolja je od izgubljenosti kojom nas daruje nerijesenost. Ali odluku ne treba pozurivati, treba joj samo pomoci da se rodi, kad joj dodje vrijeme.

O LJUBAVI. Ljubav je valjda jedina stvar na svijetu koju ne treba objasnjavati ni traziti joj razlog.

O POVRATKU I CEZNJI. Pa u tome i jeste sve: vracati se. S jedne tocke na zemlji ceznuti, polaziti i ponovo stizati. Bez te tocke za koju si vezan, ne bi volio ni nju ni drugi svijet, ne bi imao odakle da podjes, jer ne bi bio nigdje. A nisi nigdje ni ako imas samo nju. Jer tada ne mislis o njoj, ne ceznes, ne volis. A to nije dobro. Treba da mislis da ceznes da volis.
Nista ne treba cekati, svemu treba ici u susret. Ako covijek nije glup ni kukavica, nije ni bespomocan.

O ODLUCNOSTI. Tesko je dok se ne odlucis, tada sve prepreke izgledaju neprelazne, sve teskoce nesavladive. Ali kad se otkines od sebe neodlucnog, kad pobijedis svoju malodusnost, otvore se pred tobom nesluceni putevi, i svijet vise nije skucen ni pun prijetnji.
Jer nikad nije bolje, vec gore, ili nam se tako cini zato sto je uvijek teze ono sto jest nego ono sto je bilo, i uvijek laksi oduzeni dug nego onaj za vratom.

11

srijeda

travanj

2007

volim te

..........
volim.....
........te.......

10

utorak

travanj

2007

o ljubavi

Kemičar koji može iz svoga srca izvući suosjećanje,
poštovanje, čežnju, strpljenje, tugu, iznenađenje
i oprost, te spojiti to sve u jedno, u stanju je
stvoriti onaj atom koji zovemo ljubav.

08

nedjelja

travanj

2007

SRETAN USKRS

Sretan i blagoslovljen Uskrs svim posjetiteljima ove stranice!

02

ponedjeljak

travanj

2007

stranice


sve ove stranice bit ce ispisane dobrim i losim trenucima moga malog zivota... moje misli, zelje, snovi, razmisljanja..koja ponekad ne mogu izgovoriti naglas...zato ostavljam svoj trag na papiru...
ovog bloga

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0