12

subota

kolovoz

2006

prvi susret

...da li se sjecas prvog susreta, poklonili smo si tada osmijeh, susret je bio divan, kao buket ruza i bili smo sasvim sami, ti pruzio si ruku i vec tada si me u zagrljaj zvao, i kao da si vec onu vecer reko....dodi silno te volim
.....i sad moje srce ponovno voli, ti si onaj koji mi je odavno bio potreban, i duboko vjeruj u ono sto zelis, zapamti izgubljeno je samo ono cega smo se odrekli, a u zivotu pozeli samo jedno, da ne volis izgubljeno i da ne izgubis voljeno, i poklanjam ti ljube ove maile i postove kao sto ti poklanjam sebe, uzmi ih pazljivo citaj, poljubi me i nemoj nista reci, jer rijeci nisu potrebne, poljubi me kao i uvijek, i danas misli na mene, jer nebo ima cudnu moc, i mozda se stvorim kraj tebe i poljubim za dobar dan...

<< Arhiva >>

0