09

srijeda

kolovoz

2006

....kako mi je bez tebe...

dok tiho spavas bez nemira,
ja ljubim te u snovima
sve dok u zoru
moje plave oci
ne zaspu...
ti neznas kako mi je bez tebe
s tobom zivim svoje proljece
i sunce mi nikada ne umire
ali sve zbog tebe
izmedu neba i tvojihdlanova
sve sto mi treba,
tu negdje pociva
....i da vrijeme sad na
silu stane
moja ljubav prema tebi
bi zivjela zauvijek....
ZNAS DA MOZES UVIJEK RACUNATI NA MENE??? ... U TRENUTKU, VREMENU I MIJESTU KAD ME ZATREBAS, POZOVI ME I BIT CU S TOBOM!!!

Zeljela sam letjeti kao ptica, al zivot mi pruzi nekakva kratka krila i neda mi da poletim visoko i daleko….
Zeljela sam da mi je biti vjecno biser u skoljci na dnu dubokog mora, al nasao si se kao vjesti ronilac i izvadio me iz skoljke, nisi mi dozvolio da se dalje krijem…
Zeljela sam ostati zauvijek santa leda koja pliva svojim morem ali nasao si me ti sunce moje i zagrijao, rastopiio i postala sam osoba puna emocija
Zeljela sam kretati se stalno u oklopu vjecnog viteza, ali ti si me oborio i skinuo mi okolop i postala sam samo tvoja
Zeljela sam ostati vjeciti neotkriveni pisac, al vrijeme mi oduze slobodu za sanjarenje i nadarenost za pisanje i ostale su bijele i neispisane stranice….
Zeljela sam zauvjek biti tvoja, i postala sam tvoja i nadam se zauvijek samo tvoja...

......... voli te tvoja...... smokvica









<< Arhiva >>

0