07

ponedjeljak

kolovoz

2006

odgovori za posjetioce

ljube

evo pokusat cu ,dat cu sve od sebe da ti kazem ono sto osjecam,otvorit sva
vrata da zaviris u dubinu moje duse,pustit cu srcu da prica umjesto mene i
vjeruj srcu ako ne vjerujes meni,u mome srcu nema zlobe,nema lazi,u njemu
postojis samo ti.
Volim te,ljube,nikada nemoj posumnjati u to,i nikada neces znati koliko te
volim jer ja to mozda i neznam reci,neznam pokazati ma koliko god se trudio
ali zato dobro znam sto osjecam,u srcu mome postojis samo ti i nijedna vise
i znam da si ti zena koja tu ljubav zasluzuje.Ljube znam da i ti mene
volis,osjecam to,vjerujem ti kad mi to kazesi presretan sam zbog toga,vidim
to u tvojim ocima,u tvojim rijecima,u tvojim djelima,osjetim to kad me
ljubis,kad me dodirnes i kad se smotas oko mene,osjetim to kad legnes i
prebacis nogu preko mene,kad se stisnemo jedno uz drugo.Mislim da imamo
nesto za sto vrijedi zivjeti,nesto za sto vrijedi i umrijeti,imamo nesto sto
trebamo cuvati kao zjenicu oka svoga i molim te ne dozvoli da to izgubimo.

...... eto cesto ste se pitali da li zna on za moje osjecaje i zasto mu ih ne kazem, da on zna za moje osjecaje kao i ja za njegove, ovakva ljubav se rade jednom u 100 godina...

<< Arhiva >>

0