MENI NEKI DRAGI CITATI.......
"Kako su štetni i po društvo i po pojedinca, i opasni ljudi koji zbog svoje ograničenosti, neograničeno vjeruju u svoju pamet i pronicljivost, i u točnost svakog svog suda i zaključka." (Andrić)

"Smiješno je možda, bio sam čovjek s onim od jučer, i hoću da budem čovjek s onim od danas, drukčijim, možda i suprotnim, ali me to ne buni, jer čovjek je promjena, a zlo je ako ne poslušamo savjest kad se javi." (Selimović)

"Žene se dragovoljno podvrgavaju modi jer znaju da se omot mora mijenjati ako želimo da sadržaj ostane zanimljiv." (Coward)

"Glupan nikad ne primjećuje da sve ima dvije strane." (Bloch)

"Za smisao života ne pita nitko tko ne osjeća potrebu za njegovom promjenom.Toga se pitanja klone svi koji su smisao života našli u produžavanju postojećeg stanja." (Kolakowski)

Svi u napad, jedan je Hase

10.08.2006., četvrtak

SVE JE ZA 5!

Jučer sam pročitala kako u životu prijatelje možeš nabrojati na prste jedne ruke i što više o tome razmišljam mislim da je istina.Naravno, ovo se odnosi se na najbolje prijatelje, one koji su uvijek tu, u sreći i u nevolji.Sad vjerojatno mislite:pazi ove, ne bi da je otkrila toplu vodu...ali začuđujuće je kako se čovjek više puta treba uvjeriti u nešto.yesyes
Ljude koje ja smatram istinskim prijateljima, oni koji mi najviše znače i za koje se nadam da će uvijek biti uz mene ima točno koliko i prstiju na jednoj ruci.Puno je prijatelja (bez epiteta najbolji), poznanika, kolega ali oni su uvijek nekako u prolazu, javljaju se periodično.
Ponekad se teško pomiriti s činjenicom da neke osobe jednostavno spadaju u tu periodičnu skupinu koliko se god mi trudili to promijeniti.Prije par dana uvjerila sam se da se i ne treba truditi jer neke se stvari ne mogu forsirati i onda ih je najbolje prihvatiti onakvima kakve jesu.Bitno da ja imam svoju petoricu veličanstvenih!thumbupthumbupsmijehcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Neki dan sam bila sa Savršenim u Cavtatu.Bilo nam je baš cool, pričali smo i Savršeni je otkrio neke tajne svog zamračenog uma, vau!Hahahaha...wave
Ekvinocijo- izvrsno!Savršeni je imao pravo kad je pohvalio Doris Šarić Kukuljicu koja je veličanstvena glumica.Rucko, Anica je Olga Pakalović..Nezaboravno nešto!Oni koji nisu gledali-obavezno!
Odbojkašica i ja smo se u subotu sastavile i nakon dugo vremena bile u Fuega.Bilo nam je super duper fantastično!Unatoč tome što smo bile pod utjecajem mi smo kao prave prije između silnog partijanja našle vremena i za ozbiljne razgovore.Totalna smo artifikacija!partysmijehsmijehcool
Večeras je noć Pila u slavnog Šulića i trebalo bi hodit tamo.Vrijeme je shit, ali nema beda jer valjda ćemo iskemijat nešto!
Nadam se, ipak, da će biti još sunčanih dana jer nama, studentima (malo samohvale) ljeto traje do desetog mjeseca!
Toliko od mene...
Carpe diem!
Gio

- 17:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Puno intelektualnog, utilitarnog, konstruktivno kritičkog,nadasve inspirativnog,odista, doista,zaista,uistinu neobično-maštovito-poučno-zanimljivo-satirično-ironično-groteskno-alijeniranog štiva punog visokih aspiracija i zvjezdanih dometa pisane riječi te velikih ličnosti 21.stoljeća.............by gio