Freiheit über alles.

petak, 04.01.2008.

Stvarno nisam ništa pisala i to dosta dugo. Nije mi se dalo, a nisam baš ni imala vremena. Bilo bi vrijeme da objavim novi post. Ne znam šta da drugo pišem, pa ću pisat šta se desilo u ovih posljednjh par mjeseci. Krajem listopada sam bila na koncertu od Korpiklana, ne sjećam se točnog datuma. Bilo je dobro, al pred kraj koncerta mi baš i nije bilo zabavno. Shvatila sam da sam za vrijeme poganja izgubila svoj mobitel koji sam platila 2000kn! Jednostavno mi je nestao iz torbice, a nakon toga sam primjetila da sam izgubila i mobitel od frendice, koji mi je uvalila u torbicu da ga čuvam. Neka im to bude poruka da više ne iskorištavaju moju torbicu! Ha Ha. Mislim ja jedina nosim torbicu i onda svi žele da nosim njihove stvari u njoj. Alexijeva Grospićka najviše koristi moju torbicu. Za poludit! Kupit ću joj torbicu! Ili sašit! Majke mi! Dosta je bilo o torbicama. Moj mobitel je važniji. Znate li kako sam uspjela ponaći svoj izgubljeni mobitel? I pronašla sam ga za pola sata. Frendica mi je posudila svoj mobitel da nazovem svoj broj. I ne bi vjerovali, javio se tip koji je pronašao moj mobitel! Našla sam se s njim i vratio mi ga je! Imala sam sreće. Reko mi je da se pogao i da mu je moj mobitel doletio u ruke, pa si ga je uzeo i bio je oduševljen. No ipak mi ga je vratio. Ipak nićij život nije toliko savršen da mu u ruke padne s neba skup mobitel. Sad je moj mobitel na sigurnom. Dok sam ga pronašla, bila sam sretna ko da sam osvojila 100 000 000! Mobitel od frendice nismo pronašli, no njen mobitel ne vrijedi ni 50kn, jedino je bio problem što je imala pretplatu od 300kn. Vratila sam joj novac svojevoljno.

Početkom prosinca sam bila na koncertu od Theriona. Sašila sam si torbicu iz koje mi ne može ispast mobitel samo zbog tog koncerta!

Nebiste vjerovali što je Alexijeva Grospićka napravila! Imala je 11 penkala koja nisu pisala i konačno ih je bacila u smeće! Aleluja! Trebalo joj je par godina da se to sjeti!

I kao što vidite, konačno sam si pronašla dizajn od Cradle of Filth! Imala sam i prije neki njihov dizajn, al mi se sjebo. Par mjeseci mi je trebalo da pronađem novi.

Ima još novosti. A. Grospićka je pronašla University, ekspanziju za The Sims 2. Konačno. Ima zombija tamo! Presmješni su. Neki od vas znaju o čemu je rječ.

Jedva čekam da prođe zima! Mrzim zimu! Mislim sve to ljepo izgleda, al biti vani po tim niskim temperaturama baš i nije ljepo. Pre hladno je.

A sad malo o novoj godini. Novu sam čekala kod Grospićke. Bilo nam je zakon. ja sam ko hipnotizirana gledala Gospodara prstenova. Prejeben film! Bit ću iskrenija. Legolas je prejeben. Grospička je igrala Simse2, a njen dragi je zaspal prije ponoći! Poslije smo se glupirali ko da smo pobjegli iz ludnice. Počela sam pričati neke krvave teme. I znate, ja vam imam tolko bujnu maštu da svima mogu vrlo lako zgadit bilo šta! U 2 u jutro sam otišla van, i igrala sam biljar do 5 u jutro. Sve sam ih pobjedila.


Image Hosted by ImageShack.us

04.01.2008. u 18:34 • 74 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2010 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


O MENI:




-B-Day: 1.6.1989. (Blizanci)
-imam 21 godinu
-studiram modni dizajn na tekstilno tehnološkom fakultetu u Zagrebu
-visina: 175cm
-težina: 50kg
-kosa: dvobojna, donji sloj crven, preko njega crna kosa (imam kosu dulju od struka)
-oči: zelene
-izlazim: Runa, Zvuk, Ribnjak, Soba, 2. Otok, Route 66, Stotka, Željezničar, Sirup, Boogaloo, Fanatic... ; TNT, Nautilus (Kc)...
-išla sam u ŠPUD
-hobiji: crtanje, visenje na kompjutoru, trošenje novca, cuganje, igranje kompjutorskih igrica (Prototype, Tomb Raideri, The Sims 3...)
-navike: trošenje novca, ljenčarenje i kašnjenje
-moje najizražajnije osobine: obsjednutost morbidnim stvarima, tvrdoglavost, nastranost, promjenjivo raspoloženje, uvjek vraćam istom mjerom, kreativnost, smisao za humor kojeg svi ozbiljno shvate, a i ne razumiju, rastrošnost, visok ego, srcolomka, sklonost sadizmu, fascinira me sve što je krvavo, vrlo lako mogu svakome zgadit bilo šta (zahvaljujući svojoj mašti)
-dobra sam samo prema onima do kojih mi je stalo
-družim se samo s posebnima i onima koji su poput mene, a ostale ne doživljavam

-mrzim:
hase
cigane
tokio hotel
pljuge
smrad po cigaretama
dok se ljudi ne peru i smrde
napaljene stare pijandure
smrdljive gužve u tramvajevima

-volim:
neke određene osobe
EBM Partye
cugu (Višnjevac, Jagermaister, Kruškovac i sl.)
Isusa

-obožavam:
mačke
zmije


-Alexijeva Grospićka mi je naj naj naj najbolja frendica

-Music:
Hellektro, Terror EBM, Electronic body music, Harsh Ebm, Industrial music, Dark Wave, Dark ambient, Synthpop, Symphonic black metal, Schranz, Dark psy, Psychedelic music, Trance music, Hc Techno, Techno, House music;

Xenomorph, Psykovsky, Narcosis, Jesus Raves, Necropsycho, Sopor Aeternus, Mortiis, Zombie Girl, God Module, Hanzel und Gretyl, Organix Cage, Stahlfrequenz, Agonize, E-Craft, Nachtmahr, Third Realm, Terrorfakt, SAM, Amduscia, Tamtrum, Hocico, Adam Kult, Demian Ashes, Dawn of Ashes, Gewaltakustik, Alien Vampires, Dulce Liquido, Decoded Feedback, Psychotektrauma, Asphyxia, Unter Null, Tactical Sekt, Columbine, Unterart, Straftanz, Painbastard, Grendel, Xotox, FabrikC, Aesthetic Perfection, Psyclon Nine, Acid Trauma, Centhron, Terminal Choice, Combichrist, Nitzer Ebb, Malice Mizer, Blutengel, Icon of Coil, Felix Marc, VNV Nation, Hecate Enthroned, Agathodaimon, Anorexia Nervosa, Abyssos, Opeth, Arkona, Limbonic Art, Lux Occulta, Dornenreich, Immortal, Cenobita, Catamenia, Etylen, Bodycall, 666, Delta 9, Dj Tiësto, Brooklyn Bounce, Marilyn Manson, Billy Idol, Von Thronstahl... and more...

-Movies:
Horros.
The best producer: Alfred Hitchock
...Psycho, The Birds, ...Mirrors, Silent Hill, Saw, Cradle of Fear, The Ring, Lord of the Rings, Sleepy Hollow, Night of the Living Dead, Day of the Dead, The Omen 666, The Adams Family, Tomb Raider... all movies about vampires and occultism... etc.
-Television:
Happy tree friends, Vidoviti Milan, Oz...

Image Hosted by ImageShack.us




MY WEBSITES

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534622458&ref=ts
http://www.myspace.com/desmodus_rotundus616
http://vampirefreaks.com/Contessa_Hecate
http://www.formspring.me/ExitusLetalis88

Image Hosted by ImageShack.us