Freiheit über alles.

utorak, 26.06.2007.

Image Hosted by ImageShack.us



Konaćno bi mogla napisat novi post...
Nije me bilo dugu... Nisam imala vremena...
Sad ću napisat neke sitnice koje su se
ogađale u posljednja dva tjedna...
i sve što mi padne na pamet...
Konaćno su praznici...
Cjele dane krmimo i visimo na kompu,
a cjele noći sam vani i zajebavamo!
Stalno igramo na kompu Tomb Raider 7, The Sims 2 Nightlife
i Playboy The Mansion...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26



A sad druga tema...

Škola mi je narušila psihičko stanje
i uzrokovala je depresiju koja je trajala prokletih 7 mjeseci!
Ove godine sam imala priliku past razred, al na svoju sreću,
NISAM!

Na polugodištu sam imala kulju iz hrvatskog,
povijesti likovne umjetnosti i teorije oblikovanja,
i te kulje nisam ispravljala cjelo drugo polugodište...
Onda sam skupila same kulje iz povijesti i
engleskog u drugom polugodištu...
imala sam 5 negativnih predmeta! Prvo sam ispravila povijest,
i to je bilo najteže od sveg.

Evo kakvo je stanje bilo s povijesti:
u 2. polugodištu sam dobila 4 kulje,
i tek sam 8.5. dobila prvu dvojku iz testa!
10.5. sam rekla profi da hoću odgovarat
za tjedan dana.
Taj sat dok sam trebala odgovarat je bila sjednica,
pa sam morala odgovarat tek 22.5.
i dobila sam još jednu životno važnu dvojku,
i na kraju sam 24.5. morala odgovarat još
par novih lekcija i dobila sam dvije dvojke,
I TAKO SAM ISPRAVILA POVIJEST!!!
ALELUJA!
JEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Iz engleskog sam poćela dobivat pozitivne
ocjene u zadnjih par mjeseci...
Mislim stvarno, skupljala sam kulje bezveze...
nisam predala 2 zadaće,
pa sam rekla profi da neću odgovarat,
pa nisam donosila knjige...
14.6. sam odgovarala engleski i dobila sam dvije trojke
i zakljućila mi 2!
I ISPRAVILA SAM ENGLESKI!

ZAKON! A ovakvo je stanje bilo s teorijom oblikovanja:
na polugodištu sam imala kulju samo zato
jer nisam donjela dvije zadaće
i nisam imala ništ u bilježnici,
a dobila sam 2 iz testa!
No u drugom polugodištu
sam skupila ove ocjene:
3, 3, 4, 5, 5, 4, 4, 3, 3, i zaključil mi je 3!!!! 3!
Nisam mogla vjerovat od sreće!

A ovakvo je stanje bilo s hrvatskim:
prvo polugodište negativno,
a drugo polugodište pozitivno.
19.6. (zadnji sat) sam ja ispravila hrvatski!

Iz povijesti likovne umjetnosti sam imala cjelu godinu negativno!
5.6. sam pisala ispravak 2. pulugodišta i ispravila sam!
Taj dan sam se dogovorila s profom
da će mi dat pisat ispravak 1.polugodišta 14.6.
I 14.6. sam se javila profi da mi da pisat ispravak
jer smo se dogovorile, no ona mi nije dala!
A obećala mi je!
Poslala me na popravni!
DROP DEAD!
20.6. mi je skoro zakljućila 2,
jer je vidla da mi je drugo polugodište pozitivno,
no onda je skužila da nisam ispravila 1. polugodište...
I ZAKLJUČILA MI JE 1!!!!
LJUDI MOJI JA IDEM NA POPRAVNI IZ POV.LIK.UMNJ.
SAMO ZBOG PROFE!!!
UČILA SAM KO BUDALA
I NA KRAJU MI NIJE DALA PRILIKU DA ISPRAVIM!!!!
A OBEČALA MI JE!!!!!!!!!!
Pola razreda ide na popravni.
Uopče me ne brine taj popravni...
Ja sam to naučila, doći ću tamo i ispraviti!
AMEN!

Inače mi je prosjek 3,6.
Još nikad nisam išla na popravni.


Jebote. Sama sranja s tom školom...

Inače bi prošla s 5, samo da sam taknula knjigu...
Dovljno mi je samo jednom pročitat nešto...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26

A sad treča tema! Ko jebe školu!

21.6. nisam više imala nastavu
i onda sam išla na Ribnjak s 2 frendice (A.B. i S.A)
i s frendom iz razreda.
Pili smo kruškovac s mlijekom.
I šta da vam kažem... Nalokala sam se ko letva!
Cugali smo po najvećem suncu, no
toliko mi se mantalo u glavi.......
Otišla sam se ljuljat na ljuljačku i baš
je zakon ljuljat se u pijanom stanju!
Ljuljala sam se pol sata, a meni se to učinilo kao minuta!
Otišla sam u WC i više nisam mogla van iz WC-a!
Vrata su se malo zablokirala!
A i bila sam pre pijana da bi bila sposobna da ih razvalim,
pa je došla A.B. ragvalit vrata! I tako me ona oslobodila iz WC-a!
A.B. je ranije otišla doma, a ja sam bila toliko pijana
da nisam ni primjetila da je više nema!

Taj dan je bilo toliko vruče, pa sam se išla
4 puta tuširat i 2 puta prat kosu u jednom danu!
Dan prije smo se svi u domu, skinuli u donje rublje,
pa je došla baba koja radi tamo srat da je to nepristojno!
Šta bi možda trebali crknut od vručine?!

22.6. sam se spremala van,
hjela sam si obut svoje nove starke,
no nisam ih mogla pronaći!
Negdje sam ih izula i zaboravila gdje!
Onda sam išla van u martama (s 10 rupica)
od Alexijeve Grospićke.

To nije normalno!
Ja u zadnje vrijeme stalno stvari gubim!
Prvo nisam mogla pronaći svoju gay majicu od Dimmu Borgira,
pa sam starke posijala, i jedna suknja mi je
negdje nestala... pa nisam mogla pronaći jedan svoj crni grudnjak,
pa majicu koju sam dobila od Alexijeve Grospićke...
nekoliko gaća mi fali... no na kraju sam sve to pronašla!
Bilo mi je pod nisom!
Moje robe ima po cjeloj kući,
jer se skidam gdje god stignem i na kraju zaboravim!


IZGUBILA SAM BEDŽA NA KOJEM JE PORTRET DANI FILTHA!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Ne možete ni zamisliti kako je to za mene bolno!
Sad mi samo preostaje da kupim novi (ako ga gdje još uvijek ima)...


Ako gdje sretnete ovaj bedž, javite mi!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26

26.06.2007. u 15:02 • 32 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2010 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


O MENI:




-B-Day: 1.6.1989. (Blizanci)
-imam 21 godinu
-studiram modni dizajn na tekstilno tehnološkom fakultetu u Zagrebu
-visina: 175cm
-težina: 50kg
-kosa: dvobojna, donji sloj crven, preko njega crna kosa (imam kosu dulju od struka)
-oči: zelene
-izlazim: Runa, Zvuk, Ribnjak, Soba, 2. Otok, Route 66, Stotka, Željezničar, Sirup, Boogaloo, Fanatic... ; TNT, Nautilus (Kc)...
-išla sam u ŠPUD
-hobiji: crtanje, visenje na kompjutoru, trošenje novca, cuganje, igranje kompjutorskih igrica (Prototype, Tomb Raideri, The Sims 3...)
-navike: trošenje novca, ljenčarenje i kašnjenje
-moje najizražajnije osobine: obsjednutost morbidnim stvarima, tvrdoglavost, nastranost, promjenjivo raspoloženje, uvjek vraćam istom mjerom, kreativnost, smisao za humor kojeg svi ozbiljno shvate, a i ne razumiju, rastrošnost, visok ego, srcolomka, sklonost sadizmu, fascinira me sve što je krvavo, vrlo lako mogu svakome zgadit bilo šta (zahvaljujući svojoj mašti)
-dobra sam samo prema onima do kojih mi je stalo
-družim se samo s posebnima i onima koji su poput mene, a ostale ne doživljavam

-mrzim:
hase
cigane
tokio hotel
pljuge
smrad po cigaretama
dok se ljudi ne peru i smrde
napaljene stare pijandure
smrdljive gužve u tramvajevima

-volim:
neke određene osobe
EBM Partye
cugu (Višnjevac, Jagermaister, Kruškovac i sl.)
Isusa

-obožavam:
mačke
zmije


-Alexijeva Grospićka mi je naj naj naj najbolja frendica

-Music:
Hellektro, Terror EBM, Electronic body music, Harsh Ebm, Industrial music, Dark Wave, Dark ambient, Synthpop, Symphonic black metal, Schranz, Dark psy, Psychedelic music, Trance music, Hc Techno, Techno, House music;

Xenomorph, Psykovsky, Narcosis, Jesus Raves, Necropsycho, Sopor Aeternus, Mortiis, Zombie Girl, God Module, Hanzel und Gretyl, Organix Cage, Stahlfrequenz, Agonize, E-Craft, Nachtmahr, Third Realm, Terrorfakt, SAM, Amduscia, Tamtrum, Hocico, Adam Kult, Demian Ashes, Dawn of Ashes, Gewaltakustik, Alien Vampires, Dulce Liquido, Decoded Feedback, Psychotektrauma, Asphyxia, Unter Null, Tactical Sekt, Columbine, Unterart, Straftanz, Painbastard, Grendel, Xotox, FabrikC, Aesthetic Perfection, Psyclon Nine, Acid Trauma, Centhron, Terminal Choice, Combichrist, Nitzer Ebb, Malice Mizer, Blutengel, Icon of Coil, Felix Marc, VNV Nation, Hecate Enthroned, Agathodaimon, Anorexia Nervosa, Abyssos, Opeth, Arkona, Limbonic Art, Lux Occulta, Dornenreich, Immortal, Cenobita, Catamenia, Etylen, Bodycall, 666, Delta 9, Dj Tiësto, Brooklyn Bounce, Marilyn Manson, Billy Idol, Von Thronstahl... and more...

-Movies:
Horros.
The best producer: Alfred Hitchock
...Psycho, The Birds, ...Mirrors, Silent Hill, Saw, Cradle of Fear, The Ring, Lord of the Rings, Sleepy Hollow, Night of the Living Dead, Day of the Dead, The Omen 666, The Adams Family, Tomb Raider... all movies about vampires and occultism... etc.
-Television:
Happy tree friends, Vidoviti Milan, Oz...

Image Hosted by ImageShack.us




MY WEBSITES

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534622458&ref=ts
http://www.myspace.com/desmodus_rotundus616
http://vampirefreaks.com/Contessa_Hecate
http://www.formspring.me/ExitusLetalis88

Image Hosted by ImageShack.us