Freiheit über alles.

nedjelja, 01.04.2007.

Skoro sam umrla!Nisam mogla ne Net tjedan dana! Slagali su mi bežićni internet i max-adsl, pa sam morala čekati travanj!

Upravo sam napisala veliki post koji sam htjela odjaviti, i nešto sam krivo stisnula i sve se izbrisalo! Life's sucks! Sad nemam ni vremena ni živaca pisat ga ponivo! I sad sam skoro umrla!


Image Hosted by ImageShack.us

U utorak 4.4.2007. su nas pustili iz škole na doček vaterpolista i onda sam s dvije frendice otišla na Ribnjak. Neću ih imenovat jer ne znam dal smijem, ugl. jedna je ona koja mi ponekad komentira pod nadimcima Alice Black ili Satyricon (nazvat ću ju A.B.), a druga je S.A.. Napile smo se ko majke. Ja sam bila mrtva pijana... Cugale smo nekoliko sati. Vrtelo mi se toliko u glavi da to nije bilo normalno... Bila sam najpijanija od svih... baš mi je bilo zakon... skoro sam poletila... Sva sam utrnula ko da sam pod anestezijom i ništa nisam osjetila... nisam vidla ljude oko sebe... vidla sam samo te svoje dvije frendice... Čak ni metalce nisam primjećivala. Inače za njima slinim redovito. Cjelo vrijeme sam lupala da sam pod anestezijom. Na stazi su bile hrpe šljunka i u jednu od njih sam se skoro zaletela, pa sam počela preskakivati te hrpe šljunka. S.A. je bila najprisebnija. Samo su imale posla s menom jer nisam mogla ni hodati ravno. Napile smo se bambusa. A.B. nam je stalno pokazivala ljude u majcama na prugice jedan koji joj se sviđa je danas bio u majci na prigice, pa je zato obsjednuta prugicana). Ona je bila obsjednuta s prugicama (čak je nazvala sataru da joj kaže da joj kupi majcu na prugice), a ja sam bila obsjednuta s anestezijom. Meni je faca utrnula. Ostalo nam je još cole, pa smo si otišle kupit votku. Ja sam na trgu izljevala višak cole. S.A. si je išla po dragog na trg. Ostatak cole smo smješale s votkom i onda smo to ja i A.B. popile. Otišla smo do Rune vidjet koga ima. Samo smo prošle kroz Runu. Pa smo otišli kod gričkog topa i ja sam stalno pokazivala Boogaloo Cluba. Vratile smo se na trg. Na trgu smo srele jednu iz našeg razreda i ne sjećam se tko je još išao s njom, i ona nam je rekla da baš „ljepo“ izgledamo. Oko 17h smo se vratili pred školu. Na mojoj školi ima jedan maturant za kojim ludim godinu i pol, no on je bio do nedavno zauzet tri i pol godine. Ta bivša mu je fakat sucks (to svi kažu) i često ju je varao. Rekla sam A.B. da idemo u wok tj.wc na mom odjelu napisat kraj ogledala da ga volim. I otišle smo to napravit. Ona je pisala umjesto mene jer sam ja jedva stajala. Škola je bila prazna. Izležavali smo se neko vrijem na školskom hodniku. Naišle su dvije iz našeg razreda i pitale su valjda da zašto smo tu (one su bile zbog sastanka za maturalac). Ja sam im pčela pričat da smo se nalokale bambusa i votke, i počela sam lupati o Boogaloou, prugicama i anesteziji... A one su me gledale ko da sam pala s Marsa. Otišla sam na tramvaj i rekle su mi da pazim da ne zaspim u tramvaju i tako napravim par krugova po Zg-u. Otišla sam u dom, legla sam si, ležala sam tri sata i ta tri sata su tak brzo prošla ko da su prošla za pet minua. I onda sam se otrijeznila.

Sutradan, zadnji dan prije praznika, smo se opet otišli opijat na Ribnjak. Cugele smo pet sati i ja sam opet ispala najveća pijandura. I bilo je zakon, isto ko i jućer, no danas smo se još više napili. No danas je vrijeme bilo sucks. Padala je sitna kišica i lagano je bilo hladno. Mi smo bili na klipici ispod nekog bora tako da nismo pokisli. Na tom boru je bila naslonjena neka metla ko za vještice i onda je A.B. pokušavala letjet na njoj! Ludo! Bila sam tolko pijana, da mi više nisu dale piti za moje dobro. A.B. se porezala na čep i onda sam joj pila krv! Bolesno. U 20:07h sam morala na vlak, pa su me morale otpratit u dom i spremit mi preostale stvari u torbu, jer sam bila tako pijana da nisam bila sposobna ni zatvorit torbu! Otpratile su me i do kolodvora. Ta torba je bila teška 15kg i jedva smo ju dovukle do kolodvora. Još mi je i šminka bila sva u kurcu, pa su mi morale na tramvajskoj stanici skodati šminku s labelom i maramicom. Došle smo na kolodvor i čak sam si uspjela kupiti kartu! I onda su me otpratile na vlak.


Vidite što sam pronašla! Koja napaljujuća slika! Uuuuuu... Ville Valo, Danijev dragi...
Image Hosted by ImageShack.us

Evo dokaz da je Ville Valo bi...
Image Hosted by ImageShack.us

01.04.2007. u 18:08 • 96 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2010 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


O MENI:




-B-Day: 1.6.1989. (Blizanci)
-imam 21 godinu
-studiram modni dizajn na tekstilno tehnološkom fakultetu u Zagrebu
-visina: 175cm
-težina: 50kg
-kosa: dvobojna, donji sloj crven, preko njega crna kosa (imam kosu dulju od struka)
-oči: zelene
-izlazim: Runa, Zvuk, Ribnjak, Soba, 2. Otok, Route 66, Stotka, Željezničar, Sirup, Boogaloo, Fanatic... ; TNT, Nautilus (Kc)...
-išla sam u ŠPUD
-hobiji: crtanje, visenje na kompjutoru, trošenje novca, cuganje, igranje kompjutorskih igrica (Prototype, Tomb Raideri, The Sims 3...)
-navike: trošenje novca, ljenčarenje i kašnjenje
-moje najizražajnije osobine: obsjednutost morbidnim stvarima, tvrdoglavost, nastranost, promjenjivo raspoloženje, uvjek vraćam istom mjerom, kreativnost, smisao za humor kojeg svi ozbiljno shvate, a i ne razumiju, rastrošnost, visok ego, srcolomka, sklonost sadizmu, fascinira me sve što je krvavo, vrlo lako mogu svakome zgadit bilo šta (zahvaljujući svojoj mašti)
-dobra sam samo prema onima do kojih mi je stalo
-družim se samo s posebnima i onima koji su poput mene, a ostale ne doživljavam

-mrzim:
hase
cigane
tokio hotel
pljuge
smrad po cigaretama
dok se ljudi ne peru i smrde
napaljene stare pijandure
smrdljive gužve u tramvajevima

-volim:
neke određene osobe
EBM Partye
cugu (Višnjevac, Jagermaister, Kruškovac i sl.)
Isusa

-obožavam:
mačke
zmije


-Alexijeva Grospićka mi je naj naj naj najbolja frendica

-Music:
Hellektro, Terror EBM, Electronic body music, Harsh Ebm, Industrial music, Dark Wave, Dark ambient, Synthpop, Symphonic black metal, Schranz, Dark psy, Psychedelic music, Trance music, Hc Techno, Techno, House music;

Xenomorph, Psykovsky, Narcosis, Jesus Raves, Necropsycho, Sopor Aeternus, Mortiis, Zombie Girl, God Module, Hanzel und Gretyl, Organix Cage, Stahlfrequenz, Agonize, E-Craft, Nachtmahr, Third Realm, Terrorfakt, SAM, Amduscia, Tamtrum, Hocico, Adam Kult, Demian Ashes, Dawn of Ashes, Gewaltakustik, Alien Vampires, Dulce Liquido, Decoded Feedback, Psychotektrauma, Asphyxia, Unter Null, Tactical Sekt, Columbine, Unterart, Straftanz, Painbastard, Grendel, Xotox, FabrikC, Aesthetic Perfection, Psyclon Nine, Acid Trauma, Centhron, Terminal Choice, Combichrist, Nitzer Ebb, Malice Mizer, Blutengel, Icon of Coil, Felix Marc, VNV Nation, Hecate Enthroned, Agathodaimon, Anorexia Nervosa, Abyssos, Opeth, Arkona, Limbonic Art, Lux Occulta, Dornenreich, Immortal, Cenobita, Catamenia, Etylen, Bodycall, 666, Delta 9, Dj Tiësto, Brooklyn Bounce, Marilyn Manson, Billy Idol, Von Thronstahl... and more...

-Movies:
Horros.
The best producer: Alfred Hitchock
...Psycho, The Birds, ...Mirrors, Silent Hill, Saw, Cradle of Fear, The Ring, Lord of the Rings, Sleepy Hollow, Night of the Living Dead, Day of the Dead, The Omen 666, The Adams Family, Tomb Raider... all movies about vampires and occultism... etc.
-Television:
Happy tree friends, Vidoviti Milan, Oz...

Image Hosted by ImageShack.us




MY WEBSITES

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534622458&ref=ts
http://www.myspace.com/desmodus_rotundus616
http://vampirefreaks.com/Contessa_Hecate
http://www.formspring.me/ExitusLetalis88

Image Hosted by ImageShack.us