Freiheit über alles.

subota, 10.02.2007.

Alexi Laiho je ozlijeđen! Izčašio je rame na kuglanju! Lječnik mu je rekao da nesmije svirati gitaru dva mjeseca, i tako su Bodomci odgodili svoje koncerte ta dva mjeseca.

Image Hosted by ImageShack.us

Ville Valo se boji grupija! Užasava ga sexualna grabežljivost grupija i zbog toga ponekad poželi biti gay! Svjestan je kolike bi ga j***** i on se toga boji! A jadan! Osjeća se ugroženim...Zamislite sebe da ste slavni i da vas cjeli svijet hoće j*****! Alexi Laiho mrzi grupije, a dal Dani voli ili ne voli grupije... ne znam. Dok je moja naj frendica Alexijeva Grospička saznala da Alexi mrzi grupije, odmah je prestala luditi za njim (inače je ona bila jednaod tih grupija). Ja ludim za Danijem i boli me briga. Sami su si krivu jer su zgodni. Ustvari nisu oni krivi, nego je kriv njihov otac koji ih je takve zgodne napravil. Mislim stvarno... Ville Valo se ponaša tako kurvasto, tako... i zna da je zgodan, a izjavio je da se ne smatra sex simbolom... i onda se užasava zbog grupija, a svi znate dobro kakav je. I što bi drugo mogao očekivati?

Image Hosted by ImageShack.us

Moj bratić je reko da ovaj motor izgleda ko krava! Ha ha ha

Image Hosted by ImageShack.us

U petak sam trebala ići na koncert,al nisam i to je tako sucks! Ja i Alexijeva Grospička smo trebale na neki besplatan hardrock koncert u mom gradu... No Alexijeva Grospićka živi u drugom gradu (tamo gdje sam ja kod ostatka rodbine za vrijeme praznika i vikenda, i gdje sam živjela prvih 8 godina svog života). Taj grad je udaljenod mog grada oko 20min vožnje autom. Starci su joj obećali da će je dopeljati kod mene i da će prespavati kod mene, no u zadnji čas je to obećanje palo u vodu... Zapravo ni neznamo tko bi trebao nastupiti na tom koncertu... Tamo smo samo planirale otići zbog društva. Ugl. nastupaju neki naši hardrock i sl. bendovi... Na tim koncertima je uvjek zakon, a pogotovo ako nastupaju neki punxi! Svi se pogamo! Poganje je zakon! Neki ljudi nastradaju zbog mene za vrijeme poganja, jer baš i nemam osjećaja da se kontroliram.

Ovo je o koncertu (Zelena Radost, Sanitarium, Atentat)koji je bio 4.11.2006. Jedan se pogao bez majce, a ja sam imala oštre spajkove na ruci i slučajno sam ga ogrebla po leđima kod ramena. Ta ozljeda koju sam mu nanjela nije bila mala. To je bila duboka krvava ogrebotina duga 15cm! Jadna ta moja žrtva! Neki lik s jako dugom kosom je isto nastradao. Moji spajkovi su se slučajno zapleli za njegovu kosu, a ja sam naglo potegnula ruku... a jadan... ne želim ni pomisliti koliko sam ga začupala... Na kraju sam si skinula spajove prije nego sam još nekom oko iskopala. To su samo neki primjeri mojih žrtva. Neku žensku sam tako gurnula da se sva rastepla po podu i onda sam umirala od smijeha! Često popadaju svi oko mene a ja uvjek ostanem na nogama i razčistim dva metra oko sebe (trenirala sam tekwondo). Netko je jednu htio gurnut na nekog, i Alexijeva Grospićka se našla između njih, i iz samobrane je mahnula rukom, i ta je osoba naletila na njenu ruku i tako je Alexijeva Grospićka toj ženskoj nenamjerno razbila nos! Ma svaka joj čast. No na žalost A. Grospićka se nije htjela pogat jer joj je stalno padala naramenica od grudnjaka i cjelo vrijeme je slinila za nekim tipom kojeg sam ja dobro zlupala za vrijeme poganja i A. Grospićku sam namjerno naguravala na njega. Tamo je bio prisutan jedan iz prošlosti kojeg mjesacima nisam htjela ni pogledat zbog ponosa (Voldemort za kojeg me A. Grospićka baš zbog tog zajebava). Netko ga je gurnuo na A. G. i ona je popizdila i nesvjesno ga je jako dobro zmlatila, no nije ni primjetila tog trenutka koga mlati. Dok smo primjetile da je izmlatila Voldemorta, umrle smo od smjeha i meni je to bilo jako drago! Kasnije, sam se pogala ko luda i nekom sam dopizdila i taj me tako pogurnuo! Letila sam pet metara i svi su mi se maknuli s puta! I tako letim ja i hvatam bilo šta samo na ne fliknem, i uhvatim se za ništa drugo nego za Voldemortovu guzicu! Baš za njegovu!!! On me samo pogledao i samo se nasmijao ko da mu je drago (neke su ga prije toga šlatale i njih je poslao u pizdu materinu). Iste sekunde sam mu rekla "sorry" i zbrisala sam glavom bez obzira, i sakrila sam se iza A. Grospićke! S tim da sam pala na guzicu dok sam bježala od njega, jer me netko gurnuo. No! Krasno! Možda je pomislio da sam ga namjerno! Poslije te tragedije za njegovu guzicu je buljio u mene... Mislim da sam mu dušu izčupala koliko sam ga jako zgrabila za guzicu! Sigurno tjednima nije mogao sjediti! Možda mu je guzica završila u gipsu zbog mene! Jadan! Mogu se samo zlobno smijati. Poslije sam to grabljenje guzice demonstrirala na A. Grospićkinoj nadlaktici i onda je ona imala dva tjedna šljive na nadlaktici! Tko joj je kriv, kad je dopustila da joj pokažem koliko je to bolno. Najbolje je da ljudi na koncertima nose štitnike za guzicu zbog mene! Neki je A. Grospićku na tom koncertu podirao po glavi i ona se sakrila iza mene (poslije koncerta si je zbog tog odmah kosu oprala)!
Sad se ona grize zbog tog što se sakrila od njega jer je shvatila neki dan da je taj zgodan! Ona je luda u +smislu! jedan joj je zgodan, a ima joj ružan nos, pa je rekla da mu bude nosa pokrila i rješen problem!

10.02.2007. u 11:35 • 25 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2010 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


O MENI:




-B-Day: 1.6.1989. (Blizanci)
-imam 21 godinu
-studiram modni dizajn na tekstilno tehnološkom fakultetu u Zagrebu
-visina: 175cm
-težina: 50kg
-kosa: dvobojna, donji sloj crven, preko njega crna kosa (imam kosu dulju od struka)
-oči: zelene
-izlazim: Runa, Zvuk, Ribnjak, Soba, 2. Otok, Route 66, Stotka, Željezničar, Sirup, Boogaloo, Fanatic... ; TNT, Nautilus (Kc)...
-išla sam u ŠPUD
-hobiji: crtanje, visenje na kompjutoru, trošenje novca, cuganje, igranje kompjutorskih igrica (Prototype, Tomb Raideri, The Sims 3...)
-navike: trošenje novca, ljenčarenje i kašnjenje
-moje najizražajnije osobine: obsjednutost morbidnim stvarima, tvrdoglavost, nastranost, promjenjivo raspoloženje, uvjek vraćam istom mjerom, kreativnost, smisao za humor kojeg svi ozbiljno shvate, a i ne razumiju, rastrošnost, visok ego, srcolomka, sklonost sadizmu, fascinira me sve što je krvavo, vrlo lako mogu svakome zgadit bilo šta (zahvaljujući svojoj mašti)
-dobra sam samo prema onima do kojih mi je stalo
-družim se samo s posebnima i onima koji su poput mene, a ostale ne doživljavam

-mrzim:
hase
cigane
tokio hotel
pljuge
smrad po cigaretama
dok se ljudi ne peru i smrde
napaljene stare pijandure
smrdljive gužve u tramvajevima

-volim:
neke određene osobe
EBM Partye
cugu (Višnjevac, Jagermaister, Kruškovac i sl.)
Isusa

-obožavam:
mačke
zmije


-Alexijeva Grospićka mi je naj naj naj najbolja frendica

-Music:
Hellektro, Terror EBM, Electronic body music, Harsh Ebm, Industrial music, Dark Wave, Dark ambient, Synthpop, Symphonic black metal, Schranz, Dark psy, Psychedelic music, Trance music, Hc Techno, Techno, House music;

Xenomorph, Psykovsky, Narcosis, Jesus Raves, Necropsycho, Sopor Aeternus, Mortiis, Zombie Girl, God Module, Hanzel und Gretyl, Organix Cage, Stahlfrequenz, Agonize, E-Craft, Nachtmahr, Third Realm, Terrorfakt, SAM, Amduscia, Tamtrum, Hocico, Adam Kult, Demian Ashes, Dawn of Ashes, Gewaltakustik, Alien Vampires, Dulce Liquido, Decoded Feedback, Psychotektrauma, Asphyxia, Unter Null, Tactical Sekt, Columbine, Unterart, Straftanz, Painbastard, Grendel, Xotox, FabrikC, Aesthetic Perfection, Psyclon Nine, Acid Trauma, Centhron, Terminal Choice, Combichrist, Nitzer Ebb, Malice Mizer, Blutengel, Icon of Coil, Felix Marc, VNV Nation, Hecate Enthroned, Agathodaimon, Anorexia Nervosa, Abyssos, Opeth, Arkona, Limbonic Art, Lux Occulta, Dornenreich, Immortal, Cenobita, Catamenia, Etylen, Bodycall, 666, Delta 9, Dj Tiësto, Brooklyn Bounce, Marilyn Manson, Billy Idol, Von Thronstahl... and more...

-Movies:
Horros.
The best producer: Alfred Hitchock
...Psycho, The Birds, ...Mirrors, Silent Hill, Saw, Cradle of Fear, The Ring, Lord of the Rings, Sleepy Hollow, Night of the Living Dead, Day of the Dead, The Omen 666, The Adams Family, Tomb Raider... all movies about vampires and occultism... etc.
-Television:
Happy tree friends, Vidoviti Milan, Oz...

Image Hosted by ImageShack.us




MY WEBSITES

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001534622458&ref=ts
http://www.myspace.com/desmodus_rotundus616
http://vampirefreaks.com/Contessa_Hecate
http://www.formspring.me/ExitusLetalis88

Image Hosted by ImageShack.us