dhatrina filozofija

srijeda, 22.03.2006.

POČETAK JEDNE PRIČE

U jednom trenutku mi se učinilo da svi oko mene pišu blog, pa eto da i ja probam.
Sada mi se sve to čini jako komplicirano, ali vidjet ćemo.
Puno toga me muči oko pisanja bloga, zapravo čista znatiželja me je natjerala da to napravim.
Jer u biti nisam sigurna da li sam spremna dijeliti svoju intimu sa nepoznatim ljudima i šta će mi to uopće donijeti.

Image hosting by TinyPic
Boxeri su moja velika, velika ljubav. Imala sam dvije boxerice i jednostavno sam se zaljubila u tu pasminu.

Ako volite prirodu, životinje, lijepe slike evo njih nekoliko!

Image hosting by TinyPic
www.nationalgeographic.com
Tigrovi, hm, među najdražim divljim životinjama, šta nisu prekrasni!?!

Image hosting by TinyPic
www.nationalgeographic.com

Image hosting by TinyPic

Super mi ide ovo stavljanje slika na blog. Trebalo mi je doduše cijelo popodne da se počnem snalaziti i da konačno shvatim o kakvim to oni kodovima pišu i šta moram i kako napraviti, ali bolje ikad nego nikad.
I sad kad mi ide izgleda da ne mogu prestati, mislim da mi polako počinje biti jasno ćemu ta zaluđenost blogom.

Image hosting by TinyPic
www.nationalgeographic.com

- 20:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • OPIS BLOGA

    Copyright©2006
    Fotografije su privatno vlasništvo.
    Možete ih koristiti i distribuirati u osobne svrhe, na osobnim blogovima i webovima uz uvjet da navedete ime autora.
    Za komercijalne ili ostale svrhe uz dogovor s autorom.

    početak 22.03.2006.
    o životu općenito
    o putovanjima
    o prijateljima (Mršavici i Neuračunjivom)

    zašto dhatri? nema nekog posebnog razloga. dhatri je indijsko žensko ime, značenje zemlja.

    ako ćete pisati pišite na: dhatri29@yahoo.com

    Image hosting by TinyPic

    Free Website Counter
    Free Website Counter