utorak, 28.03.2006.

destiny

ok, da jedno odma riješimo. ja san realna osoba, s obe dvi noge na zemlji. horoskopi su mi sranje, u sudbinu ne virujen. inače. ali danas se dogodilo nešto šta mi je malo prominilo mišljenje. lipo san normalno išla leć i sanjala me probudia mobitel. nazva me steff i reka da je u bolnici na šivanju. posli smo pričali o još puno stvari, ali to sad nije bitno. i sve super, dignen se ja jutros, zvoni mi mobitel. steff. bia je sinoć na šivanju. kad je on to meni reka, ostala san tako posrana. nisan mogla virovat ono šta čujen. još mi se prekjučer dogodilo nešto slično. pošaljen poruku prijatelju kojeg nisan čula misecima, čak ne živi u splitu. i u isto to vrime pošalje mu poruku zajednički prijatelj kojeg nisan pošteno čula godinama, al neću sad o tome. ovo stvarno nije normalno, baš mi ruši neke predrasude o takvin stvarima. za božić san dobila od prijateljice knjigu "intuicija" da me uvjeri da nije uvik dva i dva četri. čak mi je napisala posvetu kojon me malo uzdrmala i natirala da preispitan ono šta radin. jedna jedina rečenica. još jedan dokaz koliko me pozna, sviđalo se to meni ili ne. NIKAD NE RECI NIKAD! nemaš pojma šta sve život nosi. počela san virovat u to da se sve događa s razlogon, virovat u snove u svakon pogledu. ovo danas mi je bila samo potvrda. stvarno se triba potrudit virovat u nešto, zvalo se to bog, neka sila ili sudbina. čovik postane puno sritniji. dugo san se trudila, ali san i uspila uvjerit sebe da ništa nije uzalud, svaki je tren neponovljiv i potreban. a ako išta krene po zlu, ne moraš krivit sebe. lakše je sve svalit na destiny!!wink
- 19:36 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>