Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (1)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (10)
Ožujak 2006 (1)
Veljača 2006 (7)
Siječanj 2006 (15)
Prosinac 2005 (23)
Studeni 2005 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....^Devil's Bride^....

Gorefest - Freedom

I tried to live six years ago
When this story started
The sun, it told me where to go
Open minded, open hearted

Freedom was my vision
Every breath a dream
A million years ahead
All is what it seems
Freedom was my vision
Every breath a dream

Or are you taken by surprise
Covering your sleepy eyes
The mocking bird won't sing for you
What ever happened
To these friends I knew

These friends I knew
Or was it just a dream
But dreams are for real
Life is how you feel

Freedom is my vision
Every breath a dream
A million dreams ahead
And they're all for real
Freedom is my vision
Every breath a dream

Breathe on!













Ok,dosta okolišanja...Ugl, zovem se Martina, rođena sam 21.Prosinca 1990, živim u Zagrebu, mala opičena, simpatična, skoro uvijek nasmijana, ovisna o glazbi, nastojim biti pravedna i iskrena, ponekad preosjećajna, prebrzo se vežem za ljude, često se pravim naivna iako to nisam, nisam rasist,nemam ništa protiv drugih uvjerenja (ne trebam shvaćati da bih mogla tolerirati), mrzim predrasude i spletkarenja, većinom sam u crnom, omiljena boja mi je ljubičasta (nisam gotičarska lezba), slušam trance, dance, gothic, classical rock, metal(power, heavy, trash), pop-rock...ugl. što se glazbe tiče nisam ograničena. Prijateljstvo mi je važnije od veza, vrlo sam društvena, uvijek slijedim intuiciju zbog čega često napravim neku glupost... gotovo uvijek kasnim, pokušavam biti odgovornija ali je pitanje koliko mi uspjeva. Odana sam ljudima koji su zaslužili moje povjerenje, prisjećam se prošlosti samo kako ne bih ponovila stare greške, ne tratim vrijeme tugujući. Jaka sam kada trebam biti jaka, rijetko pokazujem svoju ranjivost uživo. Ne žalim ljude zbog njihovih problema jer im ne treba sažaljenje, treba im pomoć koju uvjek mogu očekivati od mene.
Blessed Be





"Eagle's may soar, but weasels don't get sucked into jet engines."







online


Free Web Site Counters


nedjelja, 24.06.2007.

Dear Diary...

Evo ljudi,ja pokušavam napisati neki pametni mudri post a samo mi gluposti padaju na pamet...ponekad mi se čini da ovaj blog pišem zbog drugih,ne zbog sebe.Nekad jednostavno mislim odustati jer mu ne vidim neku preveliku svrhu,niti u njemu ne nalazim neko zadovoljstvo.No,kad se malo osvrnem i sjetim se nekih trenutaka,posjetim neke svoj stare postove i pročitam ih...jednostavno se bolje osjećam jer znam da sam u njega napisala svoje tadašnje trenutne misli i doživljaje koji se možda sada i slažu ili kose sa sadašnjim mislima i doživljajima stvari....na taj način vidim koliko sam se promijenila,ili baš naprotiv ostala ista...ovaj blog je na neki način vrsta mog osobnog dnevnika u kojem ja dopuštam drugim ljudima da komentiraju moje misli,da na neki način i pomalo sudjeluju u mom životu...upoznajem,tj upoznaju me ljudi koje ne znam,a održavam kontakt sa poznanicima/prijateljima ...i drago mi je zbog toga.
HVALA VAM SVIMA!

Image Hosted by ImageShack.us

Blessed Be

- 14:33 - Komentari (5) - Print - #