< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

na blogu cu pisat svoje pjesme... pisat cu o svojim osjecajma... pisat cu o svemu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

NEŠTO O MENI

Ja sam za neke nitko i ništa a za neke sam posebna... Živim u malom gradu... Dane obično provodim sa prijateljim.... Volim mrak i tamu, cokoladu i knjige... ja volim svoju muziku... volim svoje prijatelje... volim neobične stvari... ja volim crno i crveno...
Mrzim... ja mrzim glupe i umišljene ljude... mrzim kada mi neko diže tlak... mrzim rozu boju i barbike... mrzim materina predavanja o tome kako poboljšat svoje ponašanje... ja mrzim ljude koji mene mrze... mrzim gledat televiziju...

MOJA MALA ABECEDA:
A-anita, prijateljica iz brela
B-buka, to je to!!!pjeva
C- cigaresmokin
Č-čokolada, moja drogasmijeh
D-droga, zabranjena zona
E-engleski, najgori predmetheadbang
F-fedor, prijatelj
G-govno, nesto odvratno
H-higijena, jako važnarofl
I-izvor, moj dečkocerek
J-jabuka, obožavam je
K-krevet, spavat se morazijev
L-likovni, najbolji predmet
LJ-ljubav, nešto katastrofanut
M-mare, ime moje sestre
N-nora, moje imesmijeh
NJ-njihaljka, tamo gdje se ljuljamo
O-oki doki, je moja najdraža rijeć
P-palačinke, njam njamnjami
R-riba, fuj fujcry
S-sara, zakon rodica
Š-škola, spalit se moraburninmad
T-tama, ono sto volim
U-ura, nju mrzim kada moram doma
V-vuk, najdraža životinja
Z-zabava, je najboljaparty
Ž-žvaka,stalno mi je u ustima

MALO SLIKA:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageS<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.ushack.us" />
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


EVO MALO PJESMICA:

I love you - NA ENGLESKOM
Te quero - NA ŠPANJOLSKOM
Ich libe dich - NA NJEMAČKOM
Volim te - NA HRVATSKOM
ali jezik kojeg najviše volim je - TVOJ!!!


Ako ti kažem volim te,
reći češ šališ se,
ako ti kažem mrzim te,
reći češ nemoguće.
Zato ti kažem mrzim te,
ali šalim se, znam da
je nemoguće, ali volim te!!!


Ako ti loše krene nemoj bosti vene,
ako ti se nešto desi nemoj snifat ljepilo u kesi,
nego malo mučni glavom,
problemi se riješavaju travom!!!


Mama daj mi šibice i malo benzina
da zepalim školicu koja smeta svima.
Smrt profama, slobodu nama i
mene će moja mati pali školom zvati!!!


Noćaš dok zvijezde sjaju,
dok rosa ljubi travu,
dok svi sanjaju raju,
ja sanjam o tvom zagrljaju!!!


Ja sam kao leptir,
svjetlost me mami, a
sjaj u oku tvom vidim i u tami.
Voli me, ljubi me, ali samo pažljivo
jer na srcu mom piše "pazi lomljivo"


Pustit ću te u stan,
ali u sobu ne,
pustit ću te u sobu,
ali na krevet ne,
pustit ću te na krevet,
ali sa sebe ne!!!


Image Hosted by ImageShack.us

IN FLAMES-TAKE THIS LIFE

It's not so much the pain
It's more the actual knife
Pretending the picture is perfect,
I cut myself to sleep
I close my eyes for a second
And meet a fragile soul
I scream to hide that I'm lonely,
The echo calls my name

If I ever... if I never...
Make me understand the thought whatever
Make me see... make me be...
Make me understand you're there for me

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

The water drops
Just beg to hit me
Why now? Haven't rained for days
No time to play hide and seek
I call upon you to take me on
Break me down to pieces
Put me back,
Do it right this time
Struggling to fill this empty stream
Burn my efforts in the end it means NOTHING

If I ever... if I never...
Make me understand the thought whatever
Make me see... make me be...
Make me understand you're there for me

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

These thougths burn a hole in my heart
These thoughts will keep me feeling

These thougths burn a hole in my heart
These thoughts will keep me feeling

If I ever... if I never...
Make me understand the thought whatever
Make me see... make me be...
Make me understand you're there for me

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

WITHIN TEMPTATION-Angels

Sparkling angel I believe
You were my savior in my time of need.
Blinded by faith I couldn't hear
All the whispers, the warnings so clear.
I see the angels,
I'll lead them to your door.
There's no escape now,
No mercy no more.
No remorse cause I still remember

The smile when you tore me apart.
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they'd turn into real.
You broke a promise and made me realize.
It was all just a lie.

Sparkling angel, I couldn't see
Your dark intentions, your feelings for me.
Fallen angel, tell me why?
What is the reason, the thorn in your eye?
I see the angels,
I'll lead them to your door
There's no escape now
No mercy no more
No remorse cause I still remember

The smile when you tore me apart
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they turn into real.
You broke a promise and made me realize.
It was all just a lie.
Could have been forever.
Now we have reached the end.

This world may have failed you,
It doesn't give you a reason why.
You could have chosen a different path in life.

The smile when you tore me apart.
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they turn into real.
You broke the promise and made me realize.
It was all just a lie.
Could have been forever.
Now we have reached the end.

nedjelja, 29.04.2007.

Još nocima zaplakat znam
i prisjetit se divnih stvari
koje smo prosli ti i ja...

Jos jednom me uhvati tim
snaznim rukama,
miluj me vrucim usnama,
jos jednom da se moja krv sledi
od tvog dodira...

I dok snivam, pred ocima
uspomene mi prolaze,
a u tebe su vec davno zaboravljene...



-zelim pozdravit one osobe koje su mi stvarno drage, a to su: Branka ludaralud, Katica, Tea, Daria, Matea, Marina, Kike Škrabićparty
Zelim zahvalit EMI SRCOLOMKI na divnim komentarima (samo tako nastavi), kao i ostalima koji mi ostavljaju komentare, ljudi super ste...
A jos zelim pozdravit i moju rodicu Saruwave, moju sestru Maru, super prijateljicu Sarah, kao i Fedora, I moju prijateljicu Anitu iz Brela, te Mariju i Đolenku , i svoje prijatelje Pavica, Huljeva.... ma dajte previse vas je, ko ce vas nabrajat....

- 12:19 - Komentari (55) - Isprintaj - #


srijeda, 18.04.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

I sama sam znala da više ne možemo, ali toga nisam bila svijesna. Tek kad si rekao 'mi ne možemo više, manje će bolit tebe i mene' , shvatila sam, puklo je. U vodu je palo sve što smo mi imali. Naše priče i smijeh prošlost su. Šetnje gradom, valjanje po plaži, nema toga više. Nema nas više. Ostala sam sama... I onda na odlasku kad si rekao 'navratit ću još koji put' htjela sam se dignut i poljubit te zadnji put, ali nisam imala snage. Otišao si tako neprimjetno kao što si došao, ali za sobom si ostavio slomljeno, užasnuto biće. Biće koje ti je vjerovalo, biće koje ti je predalo sebe, svoju dušu i srce, svu svoju ljubav...
Kad si zatvorio vrata, nisam čekala. bolje rečeno, moji osječaji nisu čekali, sva moja bol i ljubav iz mene izašla je samo na jedan način,kroz suze...
Niz lice slijevale su se kao potok, a ubrzo kao rijeka... I tako dok sam plakala, nadala sam se da ćeš se vratit, a moja bol nije prolazila. Sada sam shvatila, bila sam zaljubljena, a nisam smjela, tek sada shvačam kako je zapravo patit, shvačam pravu bol... U meni je nastala rupa, crni ponor u koji upadam sve više i više. Srce mi puca, a duša mi se lomi. Disat ne mogu. Koja bol, koja golema bol...
Zašto se to moralo dogodit, zašto nisam poslušala ono sto si mi jednom rekao, kao da sam zaboravila 'ako nešto uistinu želiš, onda se moraš potrudit da to ostvariš, a ne samo čekat pa što bude' , kaoko sam glupa samo bila, zasto, onda kada si stao u hodniku i reka dva puta 'cao' , kao da si čekao da nešto napravim, zašto se nisam digla i napravila nešto, bilo šta... Sada je gotovo, sada je sve iza nas. I sve što sam prošla s tobom, sve čemu si me naučio ide sa mnom kroz život, putuje moji uspomenama i sječanjima, i neće proći dan da te se neću sjetiti i poželit ti sreću i da te ona druga razumi i voli kao ja, da te sluša, jer malo je takvih, a ti si jednu upravo izgubio i nadam se da si toga svijestan...
Ali ljubav koju ja osječam neopisiva je i nitko je drugi neće moć dobit, kao što nitko neće moć zamjenit ono tvoje mjesto u meni, onu prazninu koju si ostavio za sobom...

- 12:12 - Komentari (79) - Isprintaj - #


petak, 13.04.2007.

KOD MENE NIKADA NEMA NASLOVA...


Image Hosted by ImageShack.us

Nisam željela, vjerujte mi, ovako patiti.
Nisam željela plakati.
Nisam željela osjetiti ovako golemu bol.
Željela sm samo malo pažnje...
Željela sam sreću...
Željela sam da me voli, da me grli i ljubi.
Željela sam da mu značim nešto, makar malo.
Sada plačem jer znam da su to samo želje... moje želje... ne njegove.
Prijeđimo na istinu... Za njega sam obična glupača... mala balavica...
Za njega sam nitko i ništa...
Za njega sam još samo jedna u prolazu...
A ono najbolnije, iskoristio me da bi se zabavio...
da bi ubio dosadu...
da bi me ponizio...
Jadno, ali istinito...

- 12:22 - Komentari (58) - Isprintaj - #


utorak, 10.04.2007.

Još jedna moja pjesma...


Mrzim te zbog svakog tvog pogleda
Mrzim te zbog svakog tvog dodira
Mrzim te zbog svake tvoje riječi
Mrzim te zbog svakog tvog poljupca

Mrzim te što gubim vrijeme na tebe
Mrzim te sto ne mogu bez tebe
Mrzim te što ti želim sreću
Mrzim te što te još uvjek volim

Mrzim te, volim te, ma daj
odjebi od mene.....


Image Hosted by ImageShack.us

- 11:59 - Komentari (39) - Isprintaj - #


četvrtak, 05.04.2007.

Znam da sam mlada i da je pred mnom dug životni put. Znam da još mnogo toga moram naučit i upoznat. Isto tako znam da ne smijem mislit na tebe i tvoj pogled. Znam da te volim i želim. Znam da moram zaboravit jedno divno, prokleto biće. Znam da te moram zaboravit i izbacit iz svoje glave, ali prije nego se to dogodi, molim te, zagrli me još jednom, zagledaj se u moje oči, gledaj me kao da me želiš, kao da me voliš, stavi svoje ruke na moje bokove, približi se, daj da još jednom osjetim tvoj miris, nosom me poškaklji po obrazu, lagano priđi mojim usnama i poljubi me tako snažno, a opet pažljivo...
Molim te po posljednji put ne ostavljaj me, poštedi me boli i budi uz mene, ne daj da patim, da plačem, jer shvati ja te volim i želim..
Znam, moje se želje neće ispunit, ostavit ćeš me, naći ćeš drugu i zaboravit na mene. Uskoro za tebe više neću postojat, nećeš me se sijecat, nećeš znat tko sam... Ali zašto kad sve može bit drugačije...


Image Hosted by ImageShack.us

- 12:27 - Komentari (32) - Isprintaj - #


nedjelja, 01.04.2007.

Moja još jedna pjesma...

Kada padne tama
i kad spavat idem ja
u crnoj noći čuje se
tužan plač...

Jecat sam stala,
prestat ne mogu,
bol je golema
i ubit bi me mogla...

Krikovi paraju tišinu
jastuk moj mokar je
muka u želucu
bol sve veća je...

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.