Erotski blog - Susretit će se u sredini

subota , 29.12.2018.

Italian Sex Movies










Click here: Erotski blog






Uz vino koje cugamo iz flase, maksimalno smo se prepustili. U glavi mi je odzvanjalo hiljadu pitanja na koje nisam imao odgovor. Isli smo autobusom, a trebali smo da se vratimo vozom, nekom nocnom linijom.



erotski blog

Sta reci, po ko zna koji put. Nasla sma neko udaljeno mesto, gde nikog nije bilo. Ujna je bila prava rasna Hercegovka; 43 godine, čvrste građe, kratke crne kose, tamnog tena i očiju, i glasnog prodornog smijeha. Mislio sam da je malo čudno što ju moliti za mene kao da je, mekan uzrokuje promiješati to bilo u moje hlače koje je bilo brišući brige.



erotski blog

Erotski blog - Na neki način smo hteli da skrenemo pažnju svim onim ljubiteljima filmova za odrasle da postoje i takvi sadržaji koji nisu samo ogoljena manifestacija sirove seksualnosti i voajerizma. Bas prethodne veceri pred put bili smo na koncertu Harija Varesanovica.



erotski blog

Vec doslovno godinama imam profile po raznim stranicama u nadi da cu naci poneku avanturu sa nekom zenom ili parom. Ali jedan par mi je bio jako zapeo za oko. Djelovali su mi savrseni za mene, po godinama smo tu negdje i muz joj je slicne grade kao i ja a ona je bas zgodna. Poslao sam im poruku onako kao i mnogim drugima i naravno nije bilo odgovora. Nakon nekog vremena sam pokusao opet i onda je stigao odgovor ali onako pun opreza. Meni je to odmah dalo nadu i pokusavao sam biti sto vise… 27. I o tebi, naravno. Juče sam se razmazala vlastitim izlučevinama i uživala nabijajući si dildo u prljav anus, kojeg sam, poslije, posisala požudno, dok su mi usne bridjele a um svjetlucao. Poput životinje sam bila.. A opet, oslobođena u tvojoj požudnosti. Predaću ti se potpuno, ne žaleći ijednog momenta, ako bih morala da platim nekakvu cijenu za to. Jer je to moj odabir, moja potpunost, spremnost da preuzmem rizik.. Na meko, mirisno tijelo navukla sam brushalter boje kajsije i prateći klishe, uz bokove sam navukla još samo haljinu, odlučivši da ću na prvi sastanak sa njim otići bez gaćica. Obula sam cipelice, polu — sandalice, crne boje, koje je presijecala tek zlatna nijansa kaiševa za gležnjeve. Kad god bih bacila pogled na njih, zamišljala sam da mi gležnjeve, zapravo, krase istinski okovi. Potom sam sjela za sto da nalakiram nokte na rukama i zapalila cigaretu. Lijepo sam se spremila za njega. Gotovo podatno, rekla bih. Pod tušem sam istrljala tijelo pilingom, a… 24. New York Times piše o novom trendu u brakovima Amerikanaca. Naime, sve je više supružnika koji su se dogovorili kako će monotoniju u seksualnom životu poništiti - otvorenim brakom. Takav brak podrazumjeva seks sa strane, dakle supružnici imaju otvorene ruke i mogu pronaći nekog partnera za seks, ali nema ljutnje kod bračnog partnera i to se ne smatra prevarom, nego dogovorenim izletom. Tako Daniel i Elizabeth kažu da im je zbog toga bolja veza i bolji seks. No otvoreni brak nije… 4. Ali kompjutori su tu da nam pomognu uz pametni, uz to i besplatni, softver koji će se pobrinuti za opstanak vaše veze i zdrav seksualni život. A kako ga iskoristiti na najbolji mogući način, pa čak i ako ste blizu, ali želite nešto novo? Ako netko bude čitao i u slučaju pozitivnih kritika spreman sam pisati više. Dogadjaji su stvarni, dovoljno promjenjeni da se akteri ne mogu prepoznati. Dobili smo poruku u utorak od naših starih prijatelja iz Minhena, sa kojima se vidjamo vec dvije godine. Dolaze u petak navecer, shema vec uigrana, iznajmimo stan, oni dodju, uzmu ključ, otiširaju se, presvuku i cekaju nas. Volimo ih jako, jedan od najpozitivnijih parova koje znamo. Uz to i jebeno sexy par. Oboje 36 godišnjaci, on visok i vitak, ona sex… 9. Mi smo zreli par 50 i 40 koji su oženjeni i monogamni više od 20 godina. Ja sam posjećivao blogove s tematikom o rogonjama i opčenito slične sajtove. Ona je podržavala moje MFM fantazije, ali kad bi je želio uključiti, nije se dala nagovoriti da uključimo još nekoga i u stvarnosti no ipak je bila na neki način uključena, barem virtualno, itd. Što se promijenilo - Tijekom posljednjih nekoliko godina, čitala je neke knjige - Etička kurva, samo za žene, Ispunjenje ženske seksualnosti - koji su joj zadovoljavali… 15. Moju pricu zelim ispricati i potrudit cu se da to bude u najkracim crtama koliko je to moguce… Zivim u Nemackoj, udata sam vec 16 godina, imam decu. Sa muzem zivim veoma dobro, super se slazemo i sve ostalo… Nekoliko godina unazad sexs nije niti priblizno kako bi trebao biti, i koliko bi meni trebalo, On radi dosta teske poslove i ja ga donekle razumem… Medjutim u poslednje vreme veoma je cesto na netu, fb, i tako dalje… kasno nocu dolazi da spava a sexualnog odnosa samnom je veoma malo, kako sam ja u trideset i nekoj godini i sex mije potreban svakog dana a muz mi to… 15. Napolju je , iako je bilo 11 prepodne, vec bilo 30 stepeni. Zenaje obukla laganu letnju haljinu i papuce a ja u papucama i sortsu. Prolazili smo tako izmedju rafova i kupovali sta nam je potrebno. Dok smo tako bazali po marketu pored nas coveku ispadne iz korpe keks i zena se sagnula da podigne, posto je covek imao blizu 50 god. Covek se zahvalio i mi nastavili. Posle toga sam primetio da mi se zena nekako uznemirila, nekako je bila sva odsutna i cini mi se da je pogledom trazila coveka kome je dohvatila keks. Dosli smo do kase platili i posli kuci...



Happy Ending Massage (Uncut Version)
Nisam imao hrabrosti da preduzmem nesto vise, a i cekao sam na nju jer nisam bio siguran sta ona ustvari zeli. Da ga opustimo već jednom. Ne vodim neki ludi uzbudljivi život. We'd like to emphasize that we don't shoot content you may find on this website. Uzbudjen sam naravno maksimalno, za nju neznam. Činjenica je da ima prekrasnih ljudi koji ovo čitaju, dobrih ljudi, ljudi sa srcem i dušom koji shvaćaju i konstruktivno komentiraju čak i kada se ne slažemo. Kako cu pred babu,dedu,…,pred familiju! Koliko sam cesto mastao o mazenju njenih oblina, toliko cesto sam mastao i o njenim usnama. Bas prethodne veceri pred put bili smo na koncertu Harija Varesanovica.

[Besplatni oglasnik zene|Agencija fortuna beograd|HERCEGOVINA, KUĆA ZA NAS Kad drugog tučeš, samog sebe ubijaš (FOTO)]






Oznake: italian, sex, movies

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.