Desiderata

14.06.2005., utorak

Kako je to...

... biti nečija muza. U pjesmama. Ili pak blogovima.
Jeste li čuli za fenomen dozivanja muza u pjesmama? Dok sam studirala, često sam se susretala s pjesnikovim dozivanjem muze zbog inspiracije. Jer inače je ni bi imao. Inspiracije, mislim. I mislila sam da je fakat cool biti nečija muza. Pa nije li? I ja sam htjela biti nečija muza, majke mi! Sve su mi se činile kao neke prelijepe zlatokose i riđokose vile (Claudia Schiffer kao Loreley na stijeni i Cyndy Crawford kao Annabel Lee u dalekoj zemlji pokraj mora). Valjda nijedna nije smjela biti ružna, ili? Ma kakva ružna muza, no way!
I eto, čitala sam ddaddov post i vidjela da čovjek ima neke muze iz prošlosti. I rastopila sam se, jer sam odmah pomislila: "Pa valjda sam i ja nečija, j... te!".
Kažem, muza nije ni pod koju cijenu smjela biti ružna. To se podrazumijevalo. Jer kakav je to luzer koji doziva ružnu muzu u svoje pjesme? Fakat neki perverznjak!
Muze pak za nas žene bi trebali biti frajeri. Kako bi se onda ti zvali? Muzari? Sori, dečki, ali nameće mi se nekak'. Muzari, hm. Nije baš neko ime.
Imala sam ja neke muzare kad sam bila mlađa. Sjećam se jednog Igora u kojeg sam s 10-ak godina bila zaljubljena. I pjesmu sam mu napisala, vjerujem da je se i danas sjećam. No danas ih nemam. Danas je valjda to preslabićki imati muze/muzare. U 21. stoljeću znati napisati srcedrapajuće (nerijetko i trivijalne) stihove je, očito, slabićki. Da se ne izrazim još nekako sočnije. Stihovi su out. I valjda zato nas cure pali kad pročitamo nešto u stihovima. To je stara škola, nešto što dobiva na cijeni upravo zato što je rijetkost. I zato sam se nehotice malo zaljubila u ddadda čitajući njegove citate Pabla Nerude. Ne sumnjam, Ddadd, da si uspio zbariti žene kroz njih!
I ja bih bila nečija muza, daaaa!
Oprostite na ovoj jutrošnjoj rastresenosti. Valjda je to zato što sam usred pisanja aplikacije za novi posao shvatila da dugo nisam kročila na blog.
I rastresena sam što popodne imam posjet prekooceanskog prijatelja.
Što ću u Zagrebu pokazati čovjeku koji je vidio gotovo cijeli svijet (a i dobar dio podmorja), kako mu prezentirati Zagabriju? Uskočite s korisnim savjetima. U obzir dolazi sve osim Kozari boka, za zlobnike koji su eventualno htjeli iskočiti s tim prijedlogom.
Ja znam, ipak, da on ne očekuje od mene previše. Ni city guidance, ni golem angažman. Ipak zna čovjek da sam na poslu do popodneva. Njemu je važno samo da sam ja tu.
Jer ja sam njegova muza i on samo želi biti pored mene.
Ali on nije moj muzar...
Zašto smo uvijek muze onima koji nama nisu u snovima?
Murphy's law, I guess.




- 10:38 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Desiderata

Moja Bundesliga (sa stalnom tendencijom proširenja)