Desiderata

08.06.2005., srijeda

Kako sam odlučila...

... započeti sa svojim blogom. Čitajući blog-kraljice poput Annie, Bestijice, Šatro-cosmice i inih divnih dama čijih se nickova sad ne mogu sjetiti (da ne zapostavim i gospodu, no među njima još nisam pronašla favorite), zapitala sam se: Ma postoji li ijedan objektivan razlog da i ja ne započnem s ovom virtualnom aktivnošću, kad su me već super išle zadaće u školi? Pismena - jesam. Pametna - kažu. Rječita - svi kažu. Lajava - kažu doma. Iskrena - jebeno. Brzopleta - vidi se na sporom napredovanju u karijeri. E, pa, rekoh sebi, kad je već tako, ima da se lansiraš u orbitu blog univerzuma i tamo pokušaš isplivati među hrpom zanimljivih persona, koje ti na monitoru zažive kao da ih poznaješ. I tako su jebeno pametne i rječite, da bi im se rado izravno obratila, a ne možeš. No recimo da je ova moja blogoinicijacija ipak poslužila da se mogu obratiti svima vama, svojim idolima. Pa ako mi stigne ijedan komentar na ovaj moj prvi post (prvi se mačići u vodu bacaju, vele), bit ću presretna. Značit će mi to da nisam neslavno kročila stazama slavnih i čitanih, i da sav moj trud nije uzaludan. I moram još napomenuti da naslov mog bloga ne odgovara u potpunosti mojoj osobnosti. To je samo zato što mi se ime sviđa. A ako ćemo o relaciji ime mog bloga - ja, onda vam je to podjednako kao i naši vladajući - poštenje. No tko zna, možda je moj blog moj put do nirvane, možda na taj način mogu upiti svu ljepotu svemira?
- 10:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Desiderata

Moja Bundesliga (sa stalnom tendencijom proširenja)