Novi post

evo...javljam se.....
ova tema neće bit posebno vedra....upozoreni ste.....
pa...posljednjih par dana sam u komi(depresija je jaka)....i jedino o čemu sam sposobna razmišljati je suicid i sammoozlijeđivanje...ništa drugo nema smisla...nemam snage ni za šta drugo.....jer moj život je besmislen....nikome ne trebam.....svi bi mogli živjet bez mene.....i toliko puta dnevno pomislim na to da sam bespotrebna da je to pravo mučenje.....
ne mogu učit....možda ću imat kulje na polugodištu.....i s tim ocjenama nikad neću upisat fax.....i onda mi ljudi govore da se ne živciram...ne mogu se ne živcirat.....
svako malo plačem....suze krenu same od sebe....u bilo koje vrijeme...bilo gdje....jednostavno, osjećam se preslabom za daljnji život....sve me previše pogađa....
znam da sam egoistična i da mislim samo na sebe.....ali.....ako mislim i na druge meni je preteško.....

želim samo reći da volim sve ljude oko sebe, posebno dečka....roditelje, buraza i seku....i sve frendice...ali ta ljubav mi nije dovoljna da me mrži na životu...osjećam se preslabom za borbu.....a svi mi govore kako se prepuštam, kako se ne borim i ne trudim....a ja ne mogu više...jednostavno,ne mogu....

09.12.2007. u 16:35 | Broj komentara 9 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

pa...ne znam... ovo je moj drugi blog, ako se ne varam... ne vjerujem da ćete pročitat išta pametno...samo moje misli...zamisli...i ideje...
u svakom slučaju....vidjet ćete....
cmokić

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
blogovi koje čitam....

jelena

sissy

dea

tina i njen komad

bero

nina(kao i ja)

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@