Depp's

nedjelja, 13.10.2013.

Ne ugasi luč

U mojim labirintima sjećanja hodam. Vrijeme koje je potrošeno u mom vijeku ostalo je zapisano na tvrdom disku svijesti. Otvoren i brz um nezaustavljivo ga čita, konstantno. Sjedim i slušam pjesmu koju sam davno slušao. Odlazio sam od kuće na dugo vrijeme. To je bilo neminovno i zapisano. Proživio sam ono što sam morao i vratio se u svoj kraj. Prolaznost vremena ne utječe na uspomene iako neke stvari ne želim pamtiti. Skeptičnost obilježava noviji dio mog življenja i iako sam ostao dječak, nisam dijete koje prihvaća sve što mu nametnu. Moj duh je iskusan, ali senzibilan. Kao da me on tjera dalje, kao da me izaziva da vjerujem. A ja svakoga dana i svake noći iznova putujem svojim svijetom kao da mi je prvi puta. Dok gledam odraz vremena na onom materijalnom , razmišljam o duhu i o njegovom vječnom univerzumu. Samo u njega vjerujem, samo me on vodi. I prilagodio mi se, a tko zna gdje je bio prije mene? Da li je bio? Prosvjetlio me je prejako, izoštrio mi je čula snažno i sada me izaziva. Zna on da da je tijelo u kojem diše uvijek isto i da stari ali ne da mu da ga to obuzme. Volja za životom i promjenama njegov je plod, njegova vječna staza. I moj pogled kroz prozor sada, moji prsti na tipkama ovih slova, moja istina života, sve je nadahnuto snagom univerzuma. Želja da moje srodne duše budu uz mene, snažna je i stalno prisutna, kao neki izvor. Biram izazove, moj me duh provocira i ugrožava, ali ne uistinu, samo me testira. A ja putujem, uvjeren da sve ono što vidim, što znam i osjećam, da će me ostaviti na vrhu. Sa njega se okrenem naokolo, sve vidim i sve znam i cijeli mi je svijet pred očima. Sve prihvaćam, sve kiše i sva sunca i zahvalan sam. Govorim da nisam, psujem, bjesnim, ali smijem se i prema svome duhu osjećam poštovanje. Nisam skeptik prema njemu, u dubini to čuvam kao zadnju slamku vjere. A moji dragi putuju samnom i ja ih obilazim kao vjetar. Ne dam nikome da ih dira, samo za njih živim, tako sam brižan i hrabar u toj ljubavi. Sunce je još vidljivo, ali moja lučka svijetli i kad se smrači baš je lijepa. Neću je ugasiti dokle god bude imala nekoga da ju gleda. Samo me poškaklja i kaže mi moja lučka da idem upaliti mog zelenog konja i da odem. Moram se i vratiti jer je moj put bez zadnje postaje, negdje u univerzumu.

13.10.2013. u 11:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2021 (1)
Listopad 2013 (1)
Svibanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Travanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)

Opis bloga

Svijet oko nas

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr