denisseselj.blog.hr

ponedjeljak, 13.08.2012.

"Ja se istine ne bojim"



INTERVIEW: 'VJEČITI PRAVAŠ' BEZ STRANKE DENIS ŠEŠELJ


Piše Nikolina Metković- Portal Dubrovnikpress13. kolovoza 2012.



Iako je zbog aktivnosti na svome blogu izbačen iz HSP-a „vječiti pravaš“ Denis Šešelj u razgovoru za Dubrovnikpress.hr otkriva kako mu je velika želja pomiriti bivše lidere te stranke Anta Đapića i Dobroslava Paragu. Pojašnjava kako je iz HDSSD-a, čije je osnivanje na jugu Hrvatske sam inicirao, izašao zbog neslaganja oko zastupljenosti Dubrovnika. Naglašava kako mu ne smeta kad ga zovu „čuvarom mosta u izgradnji“, a prisjeća se i kako je zagorčavao život svome prezimenjaku, haaškom optuženiku Vojislavu Šešelju.

Na gradilištu pelješkog mosta još ima dovoljno materijala da ujutro dođu radnici i krenu s radom. Čeka ih i 80 namještenih ležaja s novim madracima. Čekam ih ja zbog druženja. Nisam navikao na samoću, zato sam nabavio psa i već dvije godine čekam da progovori, ali ne ide mu baš. Za sada je stanje tako da će prije pas progovoriti nego što počne izgradnja mosta.

Nakon HSP-a napustili ste i HDSSD, stranku u osnivanju koja je u 10. izbornoj jedinici trebala izaći na predstojeće izbore. Jeste li razočarani u politiku?
- Politika u Hrvata prikazuje i stanje nacije. Izvrnute su vrijednosti. Na političkom su tržištu varalice koje čekaju uhljebljenje u neke odbore i reketare velike političke stranke. Ja sam, bez lažne skromnosti, jedan od rijetkih istinskih pravaša na jugu Hrvatske i nikad neću izdati tu političku ideju. Razočaran jesam, ali posustati neću! Moj djed Jure nije posustao 49 godina pa sad leži na groblju Boninovu.

SAMO ĐAPIĆ I PARAGA MOGU UJEDINITI HSP

Na blogu ste, obrazlažući razloge odlaska ih HDSSD-a, naveli da ostajete pravaš. Znači li to da se vraćate u HSP?
- Zovu me mnogi i sa svima razgovaram, ali moja ljubav uz obitelj, domovinu, Hajduka je HSP kojemu sam 20 godina vjeran. Ja sam pravaš Blaža Kraljevića, Dobroslava Parage i Ante Đapića. Nisam kao neki koji se danas predstavljaju pravašima, a devedesetih su bili HDZ-ovi ljudi. Hoću li se vratiti u HSP, za sada ne znam, ali ću se pojaviti na lokalnim izborima i to u pravaškom obliku jer želim da naš narod prihvati pravaški nauk i vrijednosti koje je utemeljio jedini Otac Domovine dr.Ante Starčević.

Pod kojim uvjetima biste se vratili u HSP?
- Nema uvjeta! Aktivnije bih se uključio kada bi se u vrhu stranke dogovorili da rade na objedinjavanju HSP-a. Poštujem jedino dogovor Đapić-Paraga. Od pravaštva u Hrvatskoj neće biti ništa dok za stol ne sjednu dva bivša šefa HSP-a jer su oni i podijelili pravaštvo, a ovo poslije što se dogodilo je produkt djelovanja tajnih službi i jednog dijela HDZ-a.

Mogu li Paraga i Đapić, nakon niza optužbi koje su iznijeli na račun jedan drugoga, uopće više sjesti i pregovarati?
- Đapić je tip čovjeka koji može sve jer on voli HSP i sigurno ga srce boli što se ovo događa. Pouzdano znam da prihvaća i odgovornost za stanje u stranci. Đapić Paragu iznimno cijeni, a vjerujem da je Paragi od svih pravaša na sceni jedino Đapić manje mrzak jer ipak su bili ekipa. Prošle su godine i sjećate se povratka Prkačina u HSP, e pa moja malenkost je tu napravila puno. Isto bi napravio i s ovom dvojicom jer budućnost Hrvatske je puno važnija od osobnih animoziteta. Njihov dogovor izbezumio bi razbijače HSP-a i tajne službe. Mi, istinski pravaši i hosovci radosni smo i spremni za politički boj. Uh, ponekad to noću i sanjam.

TOMAŠIĆ TRGOVALA SA SANADEROM ZA FOTELJU DOŽUPANA

Kako to da odjednom podržavate Đapića? Donedavno niste o njemu imali tako dobro mišljenje.
- Nije točno! Nikad o Đapiću nisam raspravljao na osobnoj razini. Mi smo se sukobili isključivo zbog političkih i ustrojbenih razloga. Eto Vam i odgovor na moje uvjete. Još u Dubrovniku, šest mjeseci prije parlamentarnih izbora najavio sam predsjedniku Srbu odlazak ukoliko ne reformira stranku. Onaj tko treba zna zašto sam otišao. Nikad nisam napustio HSP nego su me izbacili zbog javnog djelovanja na štetu stranke. Prihvaćam presudu jer sam to i radio, ali govorio sam istinu i sada to isto govore oni koji su me izbacili.

Tko vas je izbacio? Srb? Je li on uopće samostalno vodio HSP, ili je ipak cijelo vrijeme konce vukao Đapić?
- Kažu da im je bilo teško kad su to radili. Napravili su to u dogovoru i ja ih razumijem. Ali morate znati da sam ja jedan od rijetkih dužnosnika koji je Đapiću puno prije izbora rekao da se ne kandidira i da stoji po strani. Slobodno ga nazovite i provjerite moj navod. Ovi koji su ga napali su oni koju su mu se redovito ulizivali. To se nije moglo od gadosti gledati. Eto, Đapić piše knjigu i bit će vrlo zanimljiva jer otkrit će neke stvari. Pisat će i o Dubrovniku.

Što očekujete da Đapić u knjizi napiše o Dubrovniku? Hoće li njegovi navodi podignuti buru?
- Hoće, pisat će o slučaju "Veraja" i Ruži Tomašić, kako ga je molila da sa Sanaderom istrguje poziciju dožupana Kulišiću kako bi ona ostala u udobnoj fotelji saborske zastupnice. I ja mogu svjedočiti o događanjima u Dubrovačko – neretvanskoj županiji, ali pričekajmo Đapićevu knjigu.

HDZ LIKVIDIRAO HOSOVCE I PRAVAŠE

Zašto imate loše mišljenje o Ruži Tomašić?
- Ne kažem da u HSP-u dr.Ante Starčević nema pravaša, ali Ruža Tomašić to nije. Ona je po svjetonazoru neki desni HDZ. Niz podataka otkriva njezin točan položaj, poput povratka iz Kanade, njezina pozicija Tuđmanove tjelohraniteljice. U isto vrijeme, HDZ na terenu fizički likvidira hosovce i pravaše! Drugi primjer je njezino osnivanje stranke istog nazivnika što nije mogla bez sprege s vladajućom kastom jer je u Zakonu točno navedeno da se ne može registrirati stranka istog imena! Treće, koalicija u Smokvici s HDZ-om. Tamo je Ruža Tomašić donačelnica općine, a napada Đapića zbog suradnje s HDZ-om. Osobno poznanstvo mi jamči autentičan uvid u njezin politički spis! Ona je odigrala svoju političku rolu i vrlo brzo će moje promišljanje dijeliti i velika većina građana.

Izgleda da, kako vi kažete, politička rola Ruže Tomašić još nije gotova, osvojila je jedan saborski mandat, a nastoji i ujediniti pravaše pod jedan kišobran. Mislite li da će u tome uspjeti?
- Rola nije završena! Pod kišobran koji je skrojio HDZ pravaš ići neće. Saborski mandat je odlična stvar za nju osobno, Hrvatska od toga nema ništa. Ruža Tomašić je od sebe stvorila brend, a ima i bočnu potporu HDZ-a, ali neka, jer kako kaže ona stara poslovica, zaklela se zemlja raju da se sve tajne saznaju i bit će tako. Kad se razotkrio Sanader, kako ona neće. Molim da više o njoj ne raspravljamo!

ČUVAR PELJEŠKOG MOSTA

Smeta li Vam kad Vas zovu čuvarem Pelješkog mosta?
- Ne, dobio sam taj posao sasvim slučajno i mogu vam reći da u njemu uživam! Samo, otkrit ću vam jednu tajnu, nisam stručnjak, ali uistinu su jaki vjetrovi na 40 metara visine. Posebno jugo. Bojim se da bi gradili novi Maslenički most. Bolje je da razmotre opciju tunela ili pontona jer državu treba spojiti.

Zašto ste još uvijek čuvar na gradilištu mosta kad je aktualna Vlada odustala od njegove gradnje?
- Od gradnje je odustao HDZ, a ova je Vlada samo raskinula nepovoljne ugovore. Na gradilištu još ima dovoljno materijala da ujutro dođu radnici i krenu s radom. Čeka ih i 80 namještenih ležaja s novim madracima. Čekam ih ja zbog druženja. Nisam navikao na samoću, zato sam nabavio psa i već dvije godine čekam da progovori, ali ne ide mu baš. Za sada je stanje tako da će prije pas progovoriti nego što počne izgradnja mosta.

Na gradilištu na Komarni još stoji i dizalica. Zna li se čija je? Kako to da je još nisu razmontirali?
- Trebali su je premjestiti na gradilište u Dubrovnik gdje se gradi trafostanica za Srđ! Ona je u vlasništvu Hidroelektre!

Je li barba Luka dolazio ovo ljeto u Komarnu? kako mu napreduju maslinici? Tko ih pazi kad njega nema?
- Slabo ga viđam u Komarnoj, većinom je u Desnama kako čujem. Ne poznajem baš njegov privatni život, a što se tiče njegova političkog djelovanja, mislim da je unazadio hrvatski jug. Njegov politički otac Stanko Parmač je bar u gospodarstvu nešto pokrenuo, a Barba je otišao u mirovinu i ostavio pustinju iza sebe. Prostorno je uništio Dolinu Neretve, nije riješio sustav navodnjavanja kao odgovor na projekt Gornji Horizonti. Iza sebe je barba Luka ostavio pustinju i političare tipa Stipe Gabrića Jamba.

Poplave bi Neretvu ponovno mogle pogoditi. Jambo je obećao početak izgradnje obrambenog sustava. Znači ipak se ništa nije napravilo?
- Sjećate se mojih istupa u ime HSP-a i kad je princeza Jadranka dolazila? E pa od tada do danas ništa se dogodilo nije. Obećanje ludom radovanje! Metkovci mogu opet pripremat čizme i male trupine.

MIŠO MIHOČEVIĆ MOŽE UČINITI ČUDO

Moraju se pripremati i za glasanje na predstojećim lokalnim izborima. Jambo je ponovno preživio pretumbavanja unutar HSS-a. Hoće li mu Metkovci dati glas za još jedan gradonačelnički mandat?
- Jambo je poljuljan, a ne postoji utvrda koja se ne može osvojit, ukoliko je dobar napadač. Kvalitetan kandidat bez problema ruši Jamba, a ja poznajem takvoga. Napadač na funkciju gradonačelnika mora bit financijski neovisan i poznavati Metkovske kale i ljude. I u Dubrovniku imam prijedlog strašno dobrog kandidata.

Koji je to kandidat koji može pobijediti Jamba? Kad već nećete o imenima, kojoj političkoj opciji pripada taj strašno dobri kandidat iz Dubrovnika?
- Reći ću vam, Metkovac Ivica Volarević iz HSP-a i Mišo Mihočević u Dubrovniku mogu učiniti čudo, ukoliko se odluče kandidirati. Njihov sam navijač jer su na mene kao ljudi ostavili dobar dojam.

Znači Mišo Mihočević i dalje ostaje u HDSSD-u?
- Ne znam. Pitajte ga! Ja bi na njegovom mjestu išao nezavisno! Istina je da Hrvatska ide u smjeru u kojem je osnovan HDSSD, ali Dubrovnik ima svoju posebnost. Ja sam se uvIjek zalagao za jug, bilo kroz HSP il HDSSD jer imam svoj stav koji je logičan i potkrijepljen argumentima. Makar nisam Dubrovčanin, borio sam se kroz HDSSD za tu regiju i po mome izgorio baš zbog Dubrovnika!

Hoćete li možda kroz neku regionalnu inicijativu izaći na lokalne izbore?
- Nacionalna regionala je već 20 godina hit u Europi. Po toj su formuli na vlast došli Berlusconi i Heider. Ja sam pravaš s jako izraženim regionalnim nabojem. Mi pravaši možemo zalutati u regionalu što Ruža Tomašić ne zna. Zar vama nije logično da netko u isto vrijeme može voljeti i svoju Hrvatsku i svoj Dubrovnik.

ŽUVELA JE HDZ-OVAC OD DEVEDESETE

Gdje vidite Dubrovnik u tom novom regionalnom ustroju, sa Splitom ili bez njega? U kojoj se regiji vide stanovnici Ploča, Opuzena, Metkovića?
- Ako se Dubrovnik ne poveže kvalitetno s maticom zemljom tada je moj stav sukladan udruzi Dubrovnik regija. Ako se Hrvatska dijeli na pet regija, tada je Dubrovnik u regiji koju možemo nazvati i Jadranska i Dalmatinska, ali mora bit jaka prema centralnoj državi. To je već dogovorena raspodjela. Neretvani moraju imati svoju regiju ili ostat u Dubrovačkom dijelu. Snaga regije je u političkom i razvojnom smislu. To je sve budućnost Hrvatske.

Mislite li da će Udruga Dubrovnik Regija uspjeti prerasti u stranku? Je li točno da ste im baš Vi nudili da na lokalne izbore izađu u koaliciji s HDSSD-om?
- Puno članova Dubrovnik Regije su moji dobri poznanici i prijatelji. Udruga mora postati stranka. Zbog toga je i došlo do raskola. Oni nikome ne odgovaraju, ni Vlahušiću, ni Šuici, a neki su članovi Udruge i članovi političkih stranaka, pretežito HDZ-a. Zato se i svađaju. Ja sam to predvidio. Da, ponudio sam Žuveli razgovor o suradnji, ali sam osjetio da ih nije baš bilo briga. Zanimalo me je zašto mu nije do suradnje, a odgovor mi je dao visoki dužnosnik HDZ-a koji mi je doslovno rekao "mi smo ih ustrojili jer mi ne možemo napadati SDP zbog Pelješkog mosta kojega smo nekoliko puta otvarali i prestali ga graditi“. Ne bi želio vrijeđati Žuvelu, ali točno prenosim iskaz iz HDZ-a. Ustvari, Žuvela je od devedesete hadezeovac.

Kako vi uopće vidite daljnji razvoj Dubrovnika i Neretve, posebno prometno izoliranog Dubrovnika?
- Dubrovnik je biser i hit u svijetu i nikad neće propasti, ali Primorje, Konavle i Pelješac moraju doživjeti razvojne pomake. Neretva je ni na nebu ni na zemlji. Ne razvijamo se u kulturnom smislu, mladi nam odlaze. U Neretvi nema radnih mjesta za visoko obrazovane, a bez poljoprivrede se ne može preživjeti.

BATIĆ ME SPOMENE, VOJO SE MRŠTI

Je li Vam u ovih dvadesetak godina novije povijesti vaše prezime predstavljalo teret? Jeste li razmišljali promijeniti ga?

Nikad! Ponosan sam na svoje prezime! Nitko ne komentira Tadiće i Nikoliće, a to su prezimena zadnja dva srpska predsjednika. Kliknite na Google u imenik Srbije, Bosne i Hrvatske pa ćete vidjeti gdje ima najviše Šešelja! 80 posto stanovnika Županije je iz istočne Hercegovine protjerano od Turaka. Nezamislivo je tada bilo biti katolik. Inače, Marko Šešelj, književnik iz Mostara, bio je član Glavnog stana HSP-a 1893. godine. Prezime Šešelj postoji i u Zadarskom zaleđu, samo je dodan samoglasnik A. Oni imaju svu svoju lozu od 1700. i točno znaju tko ih je doveo iz Orahovog dola u Zadarsko zaleđe.

Ali ipak ste se bavili Vojislavom Šešeljem. Vas se znalo spominjati i u srbijanskom parlamentu. Zašto?
- Šešelj je napravio veliku štetu meni i mojim prezimenjacima u Hrvatskoj, ali i ja sam njemu mojim bočnim djelovanjem puno odnemogao. Imao sam na internetu svoju web stranicu pod nazivom HSP Slivno i pisao sam stalno o toj temi. Tada je bilo skupo imat kompjuter i internet, a facebook nije postojao, no ja sam ipak rasturao preko Drine. Dostavio sam neke podatke Šešeljevim protivnicima i oni su to iskoristili. Epilog mog rada je njegov fijasko na proteklim izborima za Srpsku skupštinu! Ni jedan radikal nije ušao, a liste je nosila njegova žena Jadranka! Rušeći srpski nacionalizam radim za mir na Balkanu, a znamo da je taj srpski fašizam pokretač svih ratova! Svaki put kad bi Batić spomenuo moje ime, Vojo bi smrknuo facu. Meni se čini da me je na kraju otkRio jer sam imao strašne napade preko kućnog telefona. Zvali bi iz Srbije i napadali! Isključio sam taj broj na posljetku.

Često ste oštri na jeziku. Jeste li ikad požalili zbog neke vaše izjave?
Takav sam, ne mogu si pomoći! I ljevičari i desničari su moji prijatelji. Mogao sam se i ja učlaniti u HDZ, ali sam izabrao HSP i baš zato me posebno ljute kvazi-pravaši! Progonili su nas ko stoku, ubijali! Mene su zatvorili, Kraljevića ubili, Paragu uništili i naposljetku toliko ogadili Đapića. Ne razumijem zašto takva netrpeljivost? Pa Sanader je uhitio i isporučio Gotovinu i dobio parlamentarne izbore. Ja se istine ne bojim! Nikad me nitko nije tužio za izgovorenu riječ. Moj temperament je južnjački, neretvanski i to je sasvim normalno.

Preneseno sa Portala dubrovnikpress

- 17:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2019 (1)
Prosinac 2017 (2)
Kolovoz 2017 (2)
Srpanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Siječanj 2017 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (2)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (2)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (2)
Kolovoz 2015 (1)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (2)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (4)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (3)
Prosinac 2013 (4)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (9)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (8)
Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Politička doktrina!!




    Osobne karakteristike;

    -Pravaš,član HSP-a od 92g, kršćanin,hrvat,domoljub,
    demokrat,
    starčevićanski liberal,stvarni antifašist te antikomunist!
    -rođen 20.veljače 1975g u Metkoviću a živi od rođenja u mjestu Podgradina
    nedaleko Opuzena, Općina Slivno!
    -Završio srednju školu, smjer Promet
    -oženjen,otac dvoje djece
    -maloljetni dragovoljac D.R.

    Obiteljske karakteristike:
    - tipična hrvatska obitelj koja je uvijek i sa očeve i majčine strane njegovala katoličku vjeru
    te hrvatski nacinalni identitet
    -nitko od članova obitelji nije bio član K.P. te suradnik UDBE

    Političko djelovanje od prije:
    Dugogodišnji dužnosnik Hrvatske stranke prava(1992-2012)

    Trenutne političke dužnosti: Pravaš-član Živog Zida

    Interesi:
    -Jačanje domoljubno-pravaškog nauka kod mladih
    -očuvanje tradicije i dostojanstva te časti hrvatskog naroda
    -jačanje pravne države posebno u lokalnim samoupravama
    -prozivanje onih čiji su osobni interesi iznad općih interesa naroda.

    Kontakt:
    Adresa:
    Podgradina 19, 20355 Opuzen
    mob: 099/ 822 6227
    e-mail: denisseselj@gmail.com


Linkovi