denisseselj.blog.hr

subota, 29.10.2011.

ISTINA O EU!!!!

ISTINU O EU MORAMO ŠIRITI NA I OVAJ NAČIN KADA JE U JAVNIM MEDIJIMA I
ONIMA KOJI SU VEĆ SADA U RUKAMA STRANIH KORPORACIJA TO NEMOGUĆE.



Anthony Coughlan, ravnatelj Nacionalne platforme za istraživanje i
informiranje Europske unije iz Irske, te viši predavač profesor
emeritus na Fakultetu društvene politike, Trinity College u Dublinu i
Hermann Kelley, povjerenik za medije parlamentarne skupine Europa
slobode i demokracije, član UK Independence Party stranke iz Velike
Britanije i zastupnik u Europskom parlamentu povodom 4. skupa protiv
ulaska Hrvatske u Europsku uniju dali su ekskluzivni intervju za
4dportal a s njima je razgovarala Ida Midžić. Intervju pročitajte u
nastavku!



4D: Krenimo s pitanjima. Za početak bih vas pitala o Irskoj s obzirom
na to da je Irska država koju je lako usporediti s Hrvatskom. Kakvo je
vaše mišljenje o tome što je Irska u Europskoj uniji i kakva su vaša
iskustva s Europskom unijom, dobra i loša?

AC: U velikoj smo zabludi što smo u Europskoj uniji. Pristupili smo
prije 40 godina u tu europsku zajednicu i jednako smo u zabludi što
ostajemo u njoj. Trenutno smo u jako lošoj ekonomskoj situaciji. Stopa
nezaposlenosti je 15%, Irskom upravlja Europska Centralna banka,
Europska komisija i Međunarodni monetarni fond (IMF). Oni svakodnevno
donose detaljne odluke i upute koje utječu na apsolutno sve što se
tiče Irske, a istu praksu provode i za Grčku, Portugal, Italiju i
Španjolsku. Izgubili smo i posljednje trunke demokracije i
samostalnosti koju smo imali. Također, bili smo i dovoljno glupi da
prijeđemo na euro valutu, što znači da svoje valute nemamo, što
nadalje znači da se o kreditnom i deviznom tečaju odlučuje u Briselu i
Frankfurtu. Tako da nemamo kontrolu nad našim irskim pitanjima.

4D: Možete li nam reći neke podatke o broju stranaca koji su se
doselili u Irsku u zadnjih 2 godine ili skorije vrijeme?

HK: Prije sporazuma u Nici koji je bio 2004. kada se proširila
Europska unija rečeno nam je da se očekuje doseljavanje otprilike 10
000 ljudi godišnje, no u razdoblju nakon 2004. preko 500 000 ljudi se
doselilo iz istočne Europe u Irsku. To je utjecalo na porast
nezaposlenosti u Irskoj, smanjenje plaća i za posljedicu je imalo
nagli porast u izgradnji nekretnina, i odmah nakon toga propasti i
pada na tržištu, što je rezultiralo, kao što je Anthony već rekao
stopom nezaposlenosti od 15%. I što znači da će ove 2011. godine 100
000 ljudi otići i emigrirati iz Irske u najčešće Kanadu i Australiju.
Situacija je jako loša.

Jedan od razloga što smo imali tzv. boom & bust situaciju je što je
Irska u Europskoj uniji. Interesi što se tiče ekonomije su bili da se
pomogne Njemačkoj, da se pomogne Francuskoj, što je u potpunosti
neprilagođeno za Irsku, krediti su bili prepovoljni, ljudi su mogli
graditi i kupovati kuće i nekretnine kako god su se sjetili, dok mi
uvozimo stotine tisuća ljudi da grade te iste kuće i stanove, koje
opet iznajmljujemo tim ljudima. I sada im je ovo stanje u Irskoj
dobrodošlica jer će napustiti Irsku zbog toga što nemaju posla i
spremni su odseliti se, tako da je sve jako loše za Irsku, jako loše.

4D: Recite nam nešto više o ekonomskom stanju u Irskoj. Koje su to
regulative od strane Europske unije koje će stupiti na snagu otprilike
2013. godine?

AC: Istina, vrlo je bitno za shvatiti da je EU jedna vrsta federacija,
super federacije, i vi ste bili u Jugoslaviji koja je bila federalna
država, ali u ovoj europskoj federaciji zakone donose velike zemlje.

Trenutno velike zemlje imaju određen broj glasova i Irska i Hrvatska
ako bi ušla bi imali određen broj glasova, no taj cijeli sustav se
mijenja u roku od tri godine, dakle 2014. Donošenje zakona u EU
temeljiti će se prema načelu brojnosti stanovništva pojedine zemlje, i
zakone će donositi zemlje sa najvećim brojem stanovnika, dakle zakoni
će ići u njihovu korist. Tako će 15 država moći nadglasati 12 država,
jer u 15 država živi dvije trećine ukupnog stanovništva EU. To
konkretno znači da će se njemački udio u glasanju popeti sa trenutnih
8% na 16%, Francuska, Italija i Engleska će umjesto 8% imati 12%, a
udio glasova Irske će pasti sa trenutnih 2% na 1% i mislim da bi
Hrvatska ako uđe u EU također dijelila sudbinu Irske, te imala 1%
glasova u Europskom parlamentu jer ima oko 1% ukupne populacije EU.
Dakle, to bi značilo da biste ušli u Uniju gdje bi većinu vaših zakona
donosili zastupnici u Europskom parlamentu na temelju tog sustava
glasanja jer svi ti zastupnici donose zakone, a hrvatski zastupnici bi
imali 1% glasova. Njemačka bi imala 16%, a Francuska, Engleska i
Italija 12% svaka, tako da je nemoguće da taj sustav bude povoljan za
Hrvatsku ili općenito manje države.

4D: S obzirom na događanja u Španjolskoj i Grčkoj, možete li
komentirati stope nezaposlenosti u tim zemljama?

HK: Stopa nezaposlenosti u mladih, dakle onih ispod 30 godina starosti
u Španjolskoj je 42%, što znači da je 1 od 2 osobe mlađe od 30 godina
nezaposleno. Nagli porast kredita koji se dogodio kao posljedica
uvođenja eura uvelike je utjecao na stanje u Španjolskoj, a isto tako
i u Irskoj. To je dovelo do velikog nezadovoljstva naspram EU.

AC: Nisam siguran da su ljudi svjesni činjenice da ako odlučite ući u
Europsku uniju da pristajete na to da se u roku par godina odreknete
vlastite valute, što je vrlo bitno za jednu zemlju jer bi to značilo
da više nemate nikakvu kontrolu nad vlastitim kreditnim tečajem i
deviznim tečajem i odnosima tečaja ostalih valuta. Svaka vlada koja
želi pomoći svojim građanima mora imati kontrolu nad kreditnim i
deviznim tečajem. Mnoge zemlje istočne Europe bile su članice SSSR-a i
pod Rusima, no Rusi nikad nisu inzistirali na tome da se satelitske
države odreknu nacionalne valute u korist rubalja. No, da biste ušli u
EU morate pristati na odbacivanje nacionalne valute u korist uvođenja
eura. Neke mediteranske zemlje poput Grčke, Portugala, Italije i
Španjolske, te izvan Mediterana Irske su razorene zbog nepovoljnog
tečaja i ekonomskim rječnikom rečeno - bankarskih praznih mjehurića
ili rupe bez dna u koje moraju slijevati novac. Zbog toga imate banke
koje od propasti izvlače porezni obveznici i nakaradni režim, režim
koji propagira i nameće teške ekonomske restrikcije i rast poreza kako
bi održavao Europsku centralnu banku i grčku narodnu banku, i
talijansku narodnu banku i portugalsku i irsku i ukratko rečeno vode
riječ. Bilo bi izuzetno glupo kada bi ljudi pristali na takav režim
samo zato da bi dio vaše političke elite, kojima bi pod takvim režimom
bilo sasvim udobno, pokupio velike plaće u ulozi birokrata i
zastupnika u Parlamentu u Briselu jer su tamo plaće 10-tak puta veće
nego što dobijaju ovdje doma u Hrvatskoj.

I to je pravi razlog zašto to žele vođe velikih parlamentarnih
stranaka u Hrvatskoj i oni koji žele pokupiti koji posao u europskoj
birokraciji, Europskoj centralnoj banci, Europskom parlamentu gdje
biste dobili 10 do 12 zastupnika koji će biti plaćeni 10 do 12 puta
više nego u hrvatskom parlamentu, ti ljudi će se snaći, njima će biti
dobro.No ako se to dogodi, više nemate pravo glasa, hrvatski Sabor
nema pravo glasa i hrvatski narod nema pravo glasa u svim stvarima
koje korjenito utječu na vaše živote.

HK: Ako bi Hrvatska ušla u Europsku uniju, Sabor bi postao nešto poput
vijeća koje bi moglo odlučivati samo o sporednim i nevažnim stvarima.
Sve velike odluke donosile bi se u Briselu od strane ljudi koje niste
izabrali i koje ne možete smijeniti. Zašto smo se mi Irci borili 800
godina za svoju samostalnost, da je predamo bez ispaljenog metka?
Zašto bi se Hrvatska borila tisuću godina, tražila samostalnost i
slobodu tisuću godina, da bi ju predala nakon što ju je imala 15
godina? I odakle ste izašli? Iz Federativne Republike Jugoslavije. I
sad da bi ušli u federaciju Europske unije? Ja mislim da bi to bilo
ludo. Kao što Tony kaže, političke elite u Hrvatskoj su jedine koje to
žele jer će im financijski koristiti, žele velike plaće, puno novca, a
to sve na vašu štetu.

4D: Jeste li u medijima čuli što o prosvjedima u Hrvatskoj u veljači i
ožujku ranije ove godine?

AC: Zapravo ne, nema mnogo izvještavanja o Hrvatskoj u Irskoj, kao što
vjerujem nema ni o Irskoj u Hrvatskoj. Ali kao članica EU jako dobro
znamo što se događa u Grčkoj, Portugalu i Španjolskoj i kako su
razapnute kao što smo i mi i mislimo da je nevjerojatno da postoji
takvo udruživanje na vašoj političkoj sceni da se lideri političkih
stranaka udruže po ovom pitanju ulaska, dobili ste nezavisnost prije
samo 15 godina, a oni su stigli napraviti nered u državi i sad žele
dobiti poslove u Briselu, a Hrvati će dobiti nove gospodare koji su
uglavnom velike europske zemlje - Njemačka, Francuska, Engleska,
Italija - one vladaju.

HK: Prošli su dani kada se nove zemlje uključuju u EU i da za to
dobijaju veliku novčanu pomoć, trenutno zbog euro-krize, Hrvatska bi
ušla ne u Europsku uniju nego u Europsku mrtvu uniju, i tamo bi
Hrvatska trebala pomagati Grčku, Irsku, Portugal, vjerojatno i
Španjolsku i Italiju, i koga god sljedećeg, vjeroatno Belgiju, što bi
vas koštalo puno novca, izgubiti ćete moć, novac, slobodu. Svaki Hrvat
koji dobrovoljno glasa za Uniju mora da je lud.

4D: Hvala na razgovoru, hvala što ste posjetili Hrvatsku, nadam se da
ćemo se svi opet vidjeti i nadam se ne u Europskoj uniji...



SADA KAD STE PROČITALI DO KRAJA ŠALJITE DALJE I PRIČAJTE SVIMA KOJE
ZNATE KAKO BI NA REFERENDUMU BILI PROTIV ULASKA U EU

I KAKO BI NA IZBORIMA STRANKE KOJE SU PROTIV ULASKA DOBILE VEĆINU U SABORU.

UVJEK JE BOLJE SPRIJEČITI NEGO KASNIJE LIJEČITI!

NADAM SE DA SU NAS SLOVENCI SPASILI KAD SU NAS BLOKIRALI GODINU DANA
JER TEK SADA IZLAZI NA VIDJELO PRAVO LICE EU.

- 17:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Lisabonski (ne)sporazum!!!!!

Nesporazumi izmedju javno propagiranog i pravnicki dokumentiranog Lis. sporazuma


Prema Ustavu Republike Hrvatske suverenitet Republike Hrvatske neotuđiv je, nedjeljiv i neprenosiv. Suverenitet Republike Hrvatske prostire se nad njezinim kopnenim područjem, rijekama, jezerima, prokopima, unutrašnjim morskim vodama, teritorijalnim morem te zračnim prostorom iznad tih područja.

Republika Hrvatska ostvaruje, u skladu s međunarodnim pravom, suverena prava i jurisdikciju u morskim područjima i u podmorju Jadranskoga mora izvan državnoga područja do granica sa susjedima.

Hrvatski sabor ili narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuje:

– o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj;

– o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;

– o udruživanju u saveze s drugim državama.

Saveze s drugim državama Republika Hrvatska sklapa zadržavajući suvereno pravo da sama odlučuje o prenesenim ovlastima i pravo da slobodno iz njih istupa.

Orginal prijevoda lisabonskog ugovora s engleskog na hrvatski

Na samom početku Lisabonskog ugovora, u članku 3 (2), buduća Europska unija definira se kao politička država "..bez unutarnjih granica... u kojoj će biti zajamčeno slobodno kretanje pojedinaca..."

Članak 61, stavak 2, također govori o ukidanju unutarnjih granica, ali i o zajedničkoj politici useljavanja: Unija osigurava da se osobe pri prijelazu njezinih unutarnjih granica ne provjeravaju, i oblikuje zajedničku politiku azila, useljenja i nadzora vanjskih granica'.

Članak 69, stavak 2a, također kaže da se osobe pri prijelazu unutarnjih granica bez obzira na njihovo državljanstvo ne će podvrgavati bilo kakvoj kontroli:

Implikacije za Hrvatsku su katastrofalne jer znači da ako Hrvatska uđe u EU, gotovo pola milijarde nehrvata steći će zajamčeno pravo nesmetano se naseliti na hrvatski teritorij, gdje god žele.

Budući da Lisabonski ugovor Uniju jasno definira kao prostor "bez unutarnjih granica" Hrvatska će, ulaskom u Europsku uniju, izgubiti kontrolu nad svojim sadašnjim vanjskim granicama. Hrvatske vanjske granice postat će unutarnje administrativne granice, a u konačnici i te će granice nestati kada se s vremenom u potpunosti ostvari ta jasna namjera Lisabonskog sporazuma za stvaranje "prostora bez unutarnjih granica":

To je dakle ključna razlika između država koje su samostalne i suvereno vladaju svojim teritorijem i svojim vanjskim granicama, i administrativnih pokrajina koje to suvereno pravo nemaju.

Gubitkom kontrole nad svojim vanjskim granicama ili, bolje rečeno, brisanjem vanjskih državnih granica, Hrvatska gubi jednu od najvažnijih sastavnica svoga suvereniteta i svoje državnosti.

Od suverene i samostalne države Hrvatska postaje obična pokrajina, i to mala pokrajina, unutar jedne goleme države jer upravo Europska unija preuzima najvažnije elemente državnosti od svojih unutarnjih pokrajina.

Kada je Hrvatska istupala iz jugoslavenske države, da bi mogla biti priznata kao suverena država, morala je dokazati da ima sve atribute suvereniteta, a to su jasno definirane vanjske granice, jasno definirano državno područje, jasno definirana populacija i efektivna vlast nad svojom populacijom i svojim državnim teritorijem.

A neka su mjerila efektivne vlasti vlastite oružane snage, vlastiti novac i sposobnost upravljanja i primjene zakonodavne i izvršne vlasti na svom jasno definiranom teritoriju.

One države koje na svojem teritoriju nemaju ekskluzivnu i vrhovnu vlast nego su podložne jurisdikciji drugih država ili tuđe vlasti, s međunarodnog aspekta nisu de facto suverene, pa prema tome nisu ni de iure. Da je Hrvatska 1991. imala one državnopravne atribute koje će imati u Europskoj uniji, vjerojatno ne bi po tadašnjim kriterijima Badinterove komisije uopće ni mogla biti priznata kao neovisna država.

Ulazak u političko područje bez unutarnjih granica za sobom povlači ozbiljne dugoročne posljedice, jer, kao što je već rečeno, Hrvatska će unutar Europske unije efektivno imati status obične unutarnje pokrajine bez vanjskih državnih granica, na čije će područje sasvim slobodno moći ulaziti i izlaziti svi ostali državljani EU-a i zadržavati se koliko žele.

Oni koji se žele trajno nastaniti, moći će slobodno birati u kojem dijelu svoje nove europske pokrajine žele živjeti.

A što će biti s hrvatskim narodom u toj budućoj europskoj megadržavi? Kakva će biti njegova sudbina?

Ako se uzme u obzir činjenica da je ukupan broj Hrvata u Republici Hrvatskoj i BiH oko pet milijuna, a da je pučanstvo Europske unije već sada dosegnulo pola milijarde, a s daljnjim će proširivanjem opet porasti, onda je jasno da će Hrvati u svojoj budućoj državi činiti manje od jedan posto ukupnog pučanstva.

Dugoročna sudbina hrvatskog naroda u Europskoj uniji je katastrofalna jer je neizbježno da će se daleko mnogobrojniji Europljani naseljavati na hrvatsko područje, a neizbježno je da će se i hrvatsko pučanstvo, pogotovo mladi, s vremenom raseljavati po cijeloj Europskoj uniji.

Miješanje pučanstva "...na području bez unutarnjih granica... u kojem će biti zajamčeno slobodno kretanje pojedinaca" neizbježno je.

Dapače, to je jedno od temeljnih načela i ciljeva nove europske države jer da nije, ne bi bilo tako jasno definirano već na samom početku Lisabonskog ugovora.

No svi koji možda misle da je članak 3(2) Lisabonskog ugovora malo preoštro i nepravedno protumačen, i da možda ne sadržava sve opasnosti koje mu se ovdje pripisuju, trebali bi pogledati članak 17b(2) koji ne samo potvrđuje članak 3(2) nego ga još jasnije definira pa čak i proširuje.

Prema članku 17b(2) Lisabonskog ugovora građani Unije imat će (ovo je doslovni prijevod):

a) pravo slobodno se kretati i slobodno živjeti na teritoriju zemalja članica,

b) pravo glasovati i biti kandidati na izborima za Europski parlament i na lokalnim izborima u državama članicama gdje žive, pod istim uvjetima kao i državljani te zemlje.

Dakle, prema članku 17b(2) europski kolonisti imat će ne samo pravo kolonizirati Hrvatsku, nego će automatski dobiti i ustavom zajamčena politička prava među kojima je i pravo glasovati i biti kandidat na lokalnim izborima pod istim uvjetima kao i domicilno hrvatsko pučanstvo.

Stranci koji se dosele u Hrvatsku imat će i gospodarsku moć i politička prava koja će im omogućiti da s vremenom preuzmu lokalnu vlast u onim sredinama u kojima budu koncentrirani. To će u prvom redu biti atraktivni, ali slabo naseljeni jadranski otoci te manje općine u Istri i Dalmaciji, a s vremenom i drugi, pogotovo pogranični dijelovi sadašnje Hrvatske.

Žalosna je činjenica, ali je ipak činjenica, da većina Europljana, a pogotovo pripadnika velikih i gospodarski snažnih naroda, ima više novaca od nas Hrvata i veću kupovnu moć. Ta veća kupovna moć omogućava im da po Hrvatskoj kupuju ono što je najatraktivnije i najpoželjnije.

To već sada vidimo u pojedinim dijelovima Hrvatske, poput Dubrovnika, Hvara i Opatije, gdje su strani kupci toliko digli cijene da su domaći Hrvati, sa svojim skromnim primanjima i skromnom kupovnom moći, gotovo isključeni s tržišta.

U Dubrovniku je gotovo cijeli Stradun već sada u rukama stranaca.

Unija preuzima politiku useljavanja i azila

Članak 61(2) Lisabonskog ugovora potvrđuje da Unija preuzima ovlasti na području useljavanja, azila i kontrole vanjskih granica.

Prema tom članku,Unija će osigurati da za pojedince nema kontrole na unutarnjim granicama i izgradit će zajedničku politiku azila, useljeništva i nadzora vanjskih granica.

To se ponovo potvrđuje u članku 69(a) ( 1 ) koji kaže "Unija će razviti zajedničku politiku azila..."

Dakle, osim gubitka prava nadzora nad svojim vanjskim granicama, što smo već razotkrili, i što uostalom i ovaj članak (61 (2)) još jednom potvrđuje, Hrvatska će izgubiti i pravo da određuje svoju politiku useljavanja i prihvaćanja ili neprihvaćanja azilanata.

Kao samostalna i suverena država, Hrvatska je do sada imala pravo odlučivati tko smije, a tko ne smije živjeti na njezinu teritoriju.

To se pravo odnosilo i na sprječavanje nekontroliranog ulaska azilanata. Prema dosadašnjim hrvatskim zakonima, koji su bili u skladu s međunarodnim normama, Hrvatska je većinu izbjeglica i azilanata mogla vratiti u tranzitne i druge zemlje iz kojih su azilanti došli u Hrvatsku.

Ako uđe u Uniju, Hrvatska više ne će moći suvereno odlučivati ni o azilantima jer će svi izbjeglice i svi azilanti koji su ušli u EU, bez obzira preko koje granice, moći po načelu slobodnog kretanja unutar cjelokupnog teritorija Unije, doći i u Hrvatsku, i ovdje se trajno naseliti kad im Unija regulira status.

To je još jedan gubitak hrvatskog suvereniteta nad svojim teritorijem. Ni o tome nema rasprave u javnosti.

Neravnopravnost na Sudu pravde

Europski sud pravde sastoji se od 27 sudaca, jedan iz svake zemlje članice, ali sudska vijeća sastoje se od tri ili pet sudaca, a u iznimnim okolnostima sud može zasjedati u proširenom sastavu od 13 sudaca, pa čak i punom sastavu od svih 27 sudaca.

Odluke moraju biti jednoglasne samo ako u Sudskom vijeću zasjeda troje sudaca, a u svim ostalim kombinacijama odluke se donose većinom.

Prema sadašnjem ustroju Europskog suda pravde, hrvatski bi sudac vrlo rijetko sudjelovao u njegovu radu, a kada bi i sudjelovao, veću bi ulogu imao jedino u tročlanim vijećima, jer bi u svim drugima bio podložan preglasavanju većine.

Osim sudaca, Sud pravde ima i jedanaest nezavisnih odvjetnika (Advocates General) koji sucima pružaju vrlo važnu savjetničku pomoć.

Šest članica imat će svoje stalne "nezavisne" odvjetnike, a to su Njemačka, Francuska, Italija, Španjolska, Engleska i Poljska.

Ostalih pet mjesta popunjavat će ostale 22 članice po načelu rotacije. I ovdje se jasno vidi da sve članice nisu ravnopravne te da su favorizirane velike članice koje će, svaka, imati pravo na svog 'nezavisnog' odvjetnika, dok će male članice morati svoje međusobno dijeliti.

I ovdje su neke članice ravnopravnije od drugih.

S obzirom na to da mandat nezavisnih odvjetnika traje šest godina i da pet mjesta popunjavaju 22 članice, Hrvatska bi imala pravo imenovati svog "nezavisnog" odvjetnika svakih 26 godina. Ako se EU proširi na nove članice, taj će se vremenski razmak vjerojatno još povećavati.

Europska policija mjerodavna i u Hrvatskoj

Lisabonski ugovor odobrava uspostavu neke vrste Europske federalne policije te uspostavu Europskog ureda javnog tužiteljstva (EUJT) koji bi imali ovlasti na cijelom području Unije, pa tako i u Hrvatskoj. S vremenom te bi se ovlasti proširivale, odlukom Vijeća ministara.

Pogotovo su zabrinjavajuće za nas Hrvate ovlasti po kojima bi EUJT mogao u Hrvatskoj provoditi istrage i obavljati ulogu tužitelja pred hrvatskim sudovima, i to po pravilima koja on odredi.

Prema članku 69(i) (2), "Europski ured javnog tužiteljstva (European Public Prosecutor's Office) bit će odgovoran za istraživanje, podizanje optužnica i dovođenje do suđenja, gdje je potrebno i u suradnji s Europolom, počinitelje, i njihove suradnike u povredama protiv financijskih interesa Unije".

Europski ured javnog tužiteljstva će također "...obavljati ulogu tužitelja u kompetentnim sudovima zemalja članica...".

Lisabonski ugovor u ostatku teksta članka 69(i) daje široke ovlasti Vijeću ministara, da odredi po kojim će pravilima i zakonima djelovati Ured javnog tužitelja i po kojim će zakonima biti iznošeni dokazni materijali (rules of evidence).

Vijeće ministara ovlašteno je u budućnosti proširivati ulogu i ovlasti Europskog ureda javnog tužiteljstva i na područje "ozbiljnih kaznenih djela" koja se odnose na više od jedne zemlje članice.

Temeljne dokumente treba dobro proučiti

Kada se dobro prouči što zapravo piše u Lisabonskom ugovoru i u drugim temeljnim dokumentima Europske unije, postaje jasno da Europska unija nije onakva kakvom ju prikazuju političke elite i mediji u Hrvatskoj.



- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ružu Tomašić napuštaju članovi samo dva dana pred izbore!



Danas je Slavonskim Brodom, a ponajviše Općinom Sibinj kao potres odjeknula vijest o odlascima iz HSP-a Ante Starčević.


Vrijeme za potrese definitivno nije dobro, samo dva dana pred drugi krug izbora za načelnika općine Sibinj u kojoj je prije nepuna dva tjedna u prvom krugu odnio pobjedu sa čak 41% upravo kandidat HSP-a Ante Starčević, Josip Pavić . U drugi krug se probio i HSP-ov kandidat Krunoslav Zdjelarević te se očekivala pravaška borba u drugom krugu.

No današnja događanja definitivno ne idu u prilog HSP-u Ante Starčević jer samo dva dana pred izbore došlo je do velikog potresa. Nezadovoljni članovi danas su medijima priznali kako su bili prevareni idejom o novom HSP-u, te izrazili želju za povratkom u HSP. Naravno spremno ih je dočekao predsjednik Glavnog stana HSP-a i gradonačelnik Slavonskog Broda Mirko Duspara koji je izjavio kako do raskola prije godinu dana nije ni trebalo doći, te da je današnji primjer upravo ono do čega treba i doći – do ujedinjenja pravaš pod HSP-om, ali i ostalih desnih, domoljubnih opcija.

Dojučerašnji članovi HSP Ante Starčević (Ruža Tomašić) izjavili su kako se vraćaju u HSP jer im je dosta vrijeđanja i manipuliranja kojima su bili izloženi u HSP Ante Starčević. Svojoj bivšoj stranci zamjeraju i činjenice kako se stranka personalizirala te kako samo jedna osoba u stranci ima moć i da može raditi što hoće, i da se tu ništa ne može. Najveću zamjerku stranci Ruže Tomašić nalaze u suradnji sa HDZ-om, za što ih upravo HSP najčešće i optužuje. Podsjetimo ,upravo je HSP Ante Starčević održao kvorum na Skupštini Brodsko – posavske županije kada je HDZ-ovac Sočković pritvoren. Nakon što je sva oporba izišla iz vijećnice i na taj način onemogućila kvorum pa samim time i daljnje održavanje sjednice, vijećnici HSP-a Ante Starčević, predvođeni županijskim predsjednikom stranke Tomislavom Vlajnićem, vratili su se u vijećnicu i HDZ-u omogućili nastavak sjednice. Upravo takav način suradnje sa HDZ-om dojučerašnji „starčevičanci“ zamjeraju Ruži Tomašić. Na kraju svojih izjava jasno su poručili svojoj bivšoj stranci, a samim time i Ruži Tomašić kao predsjednici – „izvolite, surađujte sa HDZ-om, a mi se vraćamo u Hrvatsku stranku prava“

- 16:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

: Otvoreno pismo upućeno Županu Dubrovačko –Neretvanske županije

Poštovani gospodine Župane Dubrovačko- Neretvanske županije,


Kao Predsjednik Hrvatske stranke prava Dubrovačko-Neretvanske županije te Dopredsjednik Glavnog stana HSP-a razočaran sam Vašim odnosom prema Hrvatskim braniteljima koji nisu pripadnici Vaše stranke koja se naziva Hrvatska i Demokratska.

Nedopustivo je da pod Vašom organizacijom te Vašeg politički nadređenog dužnosnika gosp.Frana Matušića dolazi do apsurdnih scena da na obilježavanje „akcije Slano“ koja se dogodila na današnji dan prije 20 godina ne pozivate jedinog preživjelog aktera gosp. Ivicu Kaznačića inače člana i visokog županijskog dužnosnika Hrvatske stranke prava.

Žalosno je i apsurdno gosp.Dobroslaviću da Vi i gosp.Matušić koji ste usput rečeno dezerteri Domovinskog rata odlučujete o načinu i provedbi samog obilježavanja te akcije u Slanom ali pošto smo već od prije u našoj teško stvorenoj državi doživjeli svakakve ružne i nelogične situacije uvjeravam Vas da nas iz HSP-a ovakvo ponašanje od strane Vas iz HDZ-a neće pokolebati ili usporiti u našim nastojanjima da uvedemo princip ispravnog ponašanja prema svim Hrvatskim braniteljima bez obzira na stranački predznak.

Ovim putem Vas izvješćujem da ću učiniti sve i to baš sve pa i pod cijenu svog života da se na demokratski i legitimni način obračunam sa svim ratnim dezerterima i profiterima na području naše županije a prvi i pravi ispit biti će prilikom skorih izbora za Sabor RH gdje će Vaš „komunistički imperij“ HDZ doživjeti politički potop.

Dajem Vam na znanje da sam već prije o ovom slučaju obavijestio i Predsjednika RH g.Ivu Josipovića koji mi je preko svojeg savjetnika za branitelje g.Predraga Matića poručio da podržava napore da su svi branitelji jednaki bez obzira na stranačku pripadnost.

Predlažem Vam da ukoliko želite ispraviti nepravdu pozovete g.Ivicu Kaznačića na obljetnicu te da se osobno potrudite i predložite ga Predsjedniku RH za dodjelu adekvatnog odličja predviđenog za Ratne Veterane RH.



HRVATSKA STRANKA PRAVA
ŽUPANIJSKO VIJEĆE DNŽ
PREDSJEDNIK:
DENIS ŠEŠELJ


- 16:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2019 (1)
Prosinac 2017 (2)
Kolovoz 2017 (2)
Srpanj 2017 (1)
Svibanj 2017 (2)
Siječanj 2017 (1)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (2)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (2)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (2)
Kolovoz 2015 (1)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (2)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (4)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (3)
Prosinac 2013 (4)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (9)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (8)
Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Politička doktrina!!




    Osobne karakteristike;

    -Pravaš,član HSP-a od 92g, kršćanin,hrvat,domoljub,
    demokrat,
    starčevićanski liberal,stvarni antifašist te antikomunist!
    -rođen 20.veljače 1975g u Metkoviću a živi od rođenja u mjestu Podgradina
    nedaleko Opuzena, Općina Slivno!
    -Završio srednju školu, smjer Promet
    -oženjen,otac dvoje djece
    -maloljetni dragovoljac D.R.

    Obiteljske karakteristike:
    - tipična hrvatska obitelj koja je uvijek i sa očeve i majčine strane njegovala katoličku vjeru
    te hrvatski nacinalni identitet
    -nitko od članova obitelji nije bio član K.P. te suradnik UDBE

    Političko djelovanje od prije:
    Dugogodišnji dužnosnik Hrvatske stranke prava(1992-2012)

    Trenutne političke dužnosti: Pravaš-član Živog Zida

    Interesi:
    -Jačanje domoljubno-pravaškog nauka kod mladih
    -očuvanje tradicije i dostojanstva te časti hrvatskog naroda
    -jačanje pravne države posebno u lokalnim samoupravama
    -prozivanje onih čiji su osobni interesi iznad općih interesa naroda.

    Kontakt:
    Adresa:
    Podgradina 19, 20355 Opuzen
    mob: 099/ 822 6227
    e-mail: denisseselj@gmail.com


Linkovi