život je kako kada

< svibanj, 2019 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

19.05.2019., nedjelja

Po Milanu

Već nekoliko godina nisam baš lunjala po Milanu jer uvijek je bilo nešto važnije ili u kući, ili sa unucima, ili se putovalo. Konačno smo kćerka i ja uzele slobodan cijeli dan i uputile se kako ja to po slavonski zove "landrati". Pa eto rezultata:

novi veliki moderan, sasvim drukčiji trg
možete o njemu vidjeti na:
Porta Nuova





ovi vodeni otoci su sjajni, jedan je nekoliko centimetara vode, a drugi je duboko dolje kod garaža prava džungla







posvuda su ti ogromni plakati, a ovo je videozid gdje se reklame stalno izmjenjuju





prava atrakcija izvana, kako je nutra u toj džungli pitanje je, ali kvadrat stana je 12 tisuća EUR





kazalište, koncertna dvorana, konferencijska dvorana, popratni sadržaji. zanimljiva je zato što je sva od drveta.







opet stari izum korišten kao zanimljivost. funkcionira. sa trga možete razgovarati sa onima dolje u garaži, (isprobala) stopalo nisam mogla izbjeći pa eto i dio mene na fotki. landranje je bilo dugo, jako dugo pa je fotografija razmjerno tome previše, pogotovo za jedan post.


- 08:39 - Komentari (19) - Isprintaj - #