život je kako kada

< svibanj, 2019 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

10.05.2019., petak

Vinci

Leonardo da Vinci je rođen 15. aprila 1452., ali ne u Vinciju, već na seoskom gospodarstvu udaljenom oko 3 km od centra, između naselja Anchiano i Faltognano. Njegovo puno ime i prezime bilo je "Leonardo di ser Piero da Vinci", a to je značilo "Leonardo, sin Piera iz Vincija". Danas je Vinci zbog Leonarda, svjetska turistička atrakcija, čak pola miliona posjetioca obiđe Vinci tokom jedne godine i posjeti njegovu rodnu kuću i Muzej posvećen njemu
Vinci leži na obroncima blage gore Montalbano (627 m), u kraju punom vinograda i maslinika na terasastim poljima ograđenim suhozidinama, tako da kraj izgleda gotovo isto kao i u leonardovo vrijeme.
(wikipwdia)

O Leonardu tko želi može obnoviti znanje na:
Leonardo

naša mala gošća kao Mona Lisa





taj je dan bila izložba traktora oldtimera



a ja sam uživala u odličnoj focacci





Vjerujem da ste i vi zamijetili kako u Italiji ima tih prekrasnih libanonskih cedrova koji dosežu desetak metara visine



za dva dana počinje poznati giro d'italia 2019. i ove je godine Vinci jedna od ruta



Ostala sam stvarno zatečena tisućama maslina koje su posvuda oko grada na svim brežuljcima do kuda oko dosegne.



a da ne bude post previše naporan ostatak fotografija u idućem postu. Svima hvala na pogledu!


- 09:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #