život je kako kada

< veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

08.02.2018., četvrtak

Posljednja točka života

Nitko nas nikada nije, a vjerojatno niti neće učiti kako se nositi sa tugom i bolom koji je dio opraštanje sa voljenom osobom, sa osobom koja nema izbora, koja slijedom neminovnog odlazi, odlazi bez mogućnosti povratka. Jedan život stavlja zadnju točku na svom putovanju, a mi bi još puno zareza i uskličnika. Kako pronaći najbolji način dok se sve u nutrini lomi, tko nam ga može pokazati, opisati ili tek nagovijestiti? Mnogi nas potapšaju, zagrle, kažu dvije tri riječi koje u tim momentima apsolutno malo znače jer možemo li ih uopće čuti. Već danima tražim odgovor na mnoga pitanja čiji upitnici ostaju bez odgovora, bar nekog koji bi značio mir. Nema mira, nema ničega osim čekanja jer nitko nas nije učio koliko je ta tuga duboka. Ponekad nam govore kako vrijeme rane liječi i ja vjerujem da liječi one vidljive, ali one duboko urezane, one koje nitko dodirnuti ne može vrijeme ne može liječiti. Ostajemo na vjetrometini tuge, a život ide dalje i kao da se baš ništa nije dogodila jedan za drugim slijedimo isti put, upoznajemo iste boli, a nitko nas o njima baš ništa nije učio.


- 22:03 - Komentari (32) - Isprintaj - #