život je kako kada

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

05.07.2017., srijeda

Málainn Bhig (Malinbeg)


Malin (Irski: Málainn) je naselje u County (županiji) Donegal (Irska).
Malainn Bhig, također poznat kao Malinbeg, je skrovita uvala sa pješčanom plažom "Silver Strand" okružena visokim liticama na kojima se prostiru pašnjaci gdje pasu ovce ikonji.


U zaljev na plažu se silazi strmim nizom stepenica. Rt na zapadnoj strani zaljeva predstavlja ostatke utvrde. (nisam do tamo išla). Na jugoistok se paralelno s obalom uzdiže planina Sliabh Liag odakle su iznimni pogledi na Atlantik.



gotovo uvijek samo piješčane plaže



ona skoro pa mrlja prema desnoj strani slike je brodica daleko na Atlantiku

Ono što mene svaki put fascinira na ovakvim mjestima koja zapravo nemaju neko posebno značenje ( osim da je tvrđava bila osmatračnica zbog napada s mora, danas tek ruinirani zidovi), kako su Irci podredili svaki kamen turističkim atrakcijama. Obavezno će se naći neke oglasne ploče sa povijesnim ovim ili onim. U svim mapama određene županije ili grada pronaći ćete i detaljne karte kako do tih mjesta doći. To je ono što mislim nama još jako nedostaje. Primjer za to o čemu govorim je upravo ovaj post i ovo mjesto. Plaža je tako duboko dolje da se meni ne bi dalo silaziti s obzirom da ima u blizini onih koje su uz obalu, ali doživljaj Atlantika tamo dolje je nešto sasvim drugo, a o tome u idućem postu.






ovaj je engleski pjesnik napisao pjesmu o nekom događaju na ovom mjestu i evo njega na panou iako ne ljube Engleze.



i naravno naziv plaže.

- 14:49 - Komentari (18) - Isprintaj - #