život je kako kada

< rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

12.09.2016., ponedjeljak

Odgovor lastavici

Vidjela sam na nekom blogu piše, kako bi bilo pristojno odgovoriti na komentar. Osobno rijetko ću kada odgovoriti jer mislim da bi se to pretvorilo u konverzaciju, a meni blog ne služi za razgovor. I zato često ne znam što je tko komentirao na moj komentar, ako je. I dalje ću jednako. Nadalje, ne uspijem biti na internetu na dnevnoj bazi kada nisam u HR pa mi mnogi postovi blogera koje uglavnom pratim promaknu. Tako je i post od lastavice o irskim kućama. Sada ću u kratko. Vidjela sam tih starih kuća posvuda po Irskoj gdje smo putovali. U nekima osim što su pubovi u prizemlju ljudi na katu žive. Neke su pretvorene u suvenirnice, pubove ili lokalne muzeje.















I nešto o čistoći. Veliki gradovi kao Dublin, Cork, su kao posvuda. U nekim dijelovima grada savršeno uredni, u nekim katastrofa. Naravno sve ovisi o ljudima koji u kojem dijelu žive, kao posvuda. No manji gradići, a posebno sela su stvarno (bar ona koja sam ja vidjela u 5-6 županija do sada) uredna, sve kao na slikama. Okućnice pune cvijeća, trava kao naslikana, sve pokošeno. S obzirom da su uglavnom farmeri nigdje se po vanjskom izgledu ne može zaključiti. Kućama su, iako su neke stare, sve fasade pofarbane. Istina netko bi očekivao da selo izgleda bolje, ( mislim da grade nove kuće) no ni farmerima ne cvatu baš ruže iako žive bolje nego naši seljaci. Osim svega rekla mi je jedna gospođa da je njoj draže biti u toj staroj kući jer je puno toplija (za njihovo podneblje) nego nove. Kako god. Ima nas raznih, raznog ponašanja. Ono što mi je stvarno katastrofa je da gotovo svaka kuća ima psa i da rijetko tko počisti iza svog ljubimca. Po tome koliko god se ljutimo na naše sugrađane neusporedivo su bolji.
- 12:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #