život je kako kada

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

22.11.2015., nedjelja

Cecilija



IAKO TE NEMA


Kao da me i ti pitaš ja odgovaram svaki put:
„Ne znam, stvarno ne znam mama“.
Mogla sam, mogli smo ti više dati,
Mogli smo pronaći bar malo više vremena.
Da, mogli smo, a nismo.
Zašto nismo?
Ne znam, danas odgovor nemam,
A voljela bih ga dati, voljela bih znati
Zašto nismo?
I nije to opravdanje, kajanje nije, samo
Tako me neka tuga stisne u ove dane,
Kao danas, kada je ime tvoje u kalendar zapisano.
Onda je sve imalo budućnost, vremena dovoljno,
Onda nije bilo pitanja o odlasku zauvijek
I nespremno nas je zaskočilo, zavezalo
Zadnjim čvorom.
Uvijek ponovo ja se vratim na isto pitanje,
A odgovor koji imam nije uvjerljiv, nije dovoljan.
Mogu li ti danas poslati po zvjezdanim nitima
Sve što željela sam onda na ovaj dan
Kada u kalendaru tvoje ime ostaje zapisano?
Ako postoje ti svjetovi nama nepoznati
Možda će negdje zasvijetliti želja.
Sretan ti imendan
Mama!

22.11.2015.



- 09:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #