život je kako kada

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

01.08.2014., petak

Trikovi marketinga


Kako nagovoriti kupca da dođe ponovo i kupi ono što mu vjerojatno nije neophodno? Nisam odmah skužila da se promijenila taktika marketniškog nagovaranja. U nekim velikim prodajnim centrima uz špeceraj koji kupite dobit ćete i bon za kavu ili čaj u kafiću preko puta trgovine. Kako kavu nikada ne pijem te sam bonove uredno reciklirala na pult gdje se roba pakira pa ako netko želi neka za badava popije kavicu. Ne znam da li je tko iskoristio, vjerujem da je. No onda mi jednom blagajnica (koja neće do mora uz plaću koju dobije) jedne naše poznate trgovine, uredno kaže: „Dobili ste 20% na jedan cappucciono po izboru“. Gledam ju i pitam:“Kako dobila“? Dala mi je bon sa popustom. I od tada moja svaka kupnja, neću ih reklamirati završi sa nekim kuponom uglavnom za proizvod koji najmanje ili uopće ne trebam. Recimo usred sezone svježeg voće i povrća nudi vam se sniženje na smrznuto tko zna od kada ili kako kad sam kupila dvije kile riže i uz račun dobila popust od 10% na kutiju riže koji je vrijedio idućih deset dana. Pa ne mogu dvije kile riže pojesti za deset dana, a i biram koju ću vrstu kupiti. Tako meni često ti popusti ništa ne znače. No zapitam se koliko bi mi svi skupa više kupovali kada bi svemu ti prebogati vlasnici trgovina, koji više ni broja svojih trgovina ne znaju, skinuli bar 10%, od cijene, a tek 30%. Kupit ću farbu za kosu, znam kome treba.

- 08:02 - Komentari (19) - Isprintaj - #