život je kako kada

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

17.05.2014., subota

Povratak u Dublin ili prvi dio fotkica

S obzirom da riječi bolje znam nego elementarnu matematiku vraćam se mom upoznavanju Irske. Dan iza Saint Patrick's Day čaj u krevetu, pakiranje i povratak u Dublin. Vjetar je i dalje jednako nemilosrdan i zapravo sam sretna što ne izlazimo nigdje do garaže ispod šoping centra. Zanimljivo zdanje. Četiri zasebna objekta spojena zajedničkim nadsvođem. Vrlo ugodan ambijent sa trgovinama, karakterističnim kafićima u kojima se uglavnom uz kavu naručuje čaj, zanimljiv doručak složen od standardnih jaja špek i ili kobasice. Da može oboje, uz dvije cherry rajčice i neki pripravak od krumpira. I da spomenem iako u meniju piše špek nećete dobiti špek kojeg mi znamo. Ispržit će dva lista šunke u hrskave listove. To se zove engleski doručak. Ja sam ipak odabrala moj svakodnevni preprženi kruh sa putrom i čaj. Dok se doručak pripremao malo sam fotkala.

Čaj služe onako kako bi svaki kafić trebao, a ne kao kod nas neki, naglašavam neki, stave vrećicu u šalicu vruće vode i to zovu čaj.

tu sa desne strane sam uživala moj prvi doručak u Dublinu. Dakle nakon što sam u tom lijepom ambijentu završila sa drugom šalicom čaja sa mlijekom, presvukla odjeću u topliju i naravno stavila moju novu kapu na glavu krenuli smo u razgledavanje. Neke fotke neću opisivati jer ja sam bila oduševljena fasadama, posebno starih zgrada. Kako će mi Dublin u idućim godinama biti prolazna destinacija vjerujem da ću moći i nešto više reći. nije potreban komentar. Muzej u koji nismo imali ovaj put vremena ući. na ogradi muzeja informacija za turiste odlična. ovdje se ulazi samo sa posebnom propusnicom. Državno poglavarstvo kao svugdje. Parlament sveučilišna knjižnica jedan od prozora u atriju knjižnice, na ovom je Shakespeare dio atrija knjižnice. Tu smo u njihovom restoranu imali ponovo neku vrstu doručka. Kako ne spadam u gurmane hrana me ne privlači i rijetko kada hranu fotkam. Još da spomenem kako su se tokom dana promijenila sva četiri godišnja doba, naravno ona koja Irska inače ima. Njihove zime su zapravo bez snijega kojeg ima kod nas. Nakon sveučilišne knjižnice krenuli smo dalje i ja svako toliko stanem zbog neke zgrade ili ovog mjesta u koji smo ušli Trinity College
Mislim da je za ovaj post dosta, drugi dio Dublna slijedi.
- 07:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #