D E L P H I N A

utorak, 01.01.2008.

Sretna vam Nova 2008. dragi moji!

...zelim svima obilje zdravlja, ljubavi, zadovoljstva...puno putovanja, puno novih iskustava, a i novaca da se sve to moze pratit...

...danas se cijeli dan mislim kako moram napisat nesto, cestitat dragim mojim blogerima....ali jednostavno nisam mogla, nisam se mogla refat...evo sad malo dolazim k sebi...a kako sam rekla Andrulini maloprije na telefon, blog se jednostavno sazivio sa mnom, i ma koliko mozda danas nisam imala volje pisat, ipak osjecam obavezu da vama, dragim ljudima koji me citate cestitam novu godinu, na ovaj nacin...

...a kako je bilo? a dobro, kako ce bit...krenuli smo s kolendom, pokupili B, M i I, te posli od B i I u stan malo nesto prigrist i popit prije odlaska na veceru...i da vam budem iskrena, to mi je bio najbolji dio veceri...

Image Hosted by ImageShack.us


...ali mjesta su bila rezervirana i trebalo je poc i u restoran...ok, mi smo bili vesela ekipa, nekih 25 ljudi za stolom i tako...ali ovaj restoran je po mom ukusu mogao ipak ponudit bolje...muzika, kao najvazniji faktor je totalno zakazala, tako da smo se mi cim smo se svi izljubili iza ponoca, pokupili u Grad...

Image Hosted by ImageShack.us


...u Gradu, kao i svake godine, hrpe ljudi, Nina Badric pa onda Oliver Dragojevic, uz neizostavnu voditeljicu, D.Zanetic (sto su vam za HTV Ćurlić i Kolar, to vam je Zaneticka za Dubrovnik-jos malo pa ce iz pastete pocet izlazit...ali nevermind)...obilazenje kafica...ne znam sto da vam kazem, ok, ali imala sam puuuno boljih izlazaka, puuuno boljih doceka...nije bilo lose, ali mi se nije bilo zao doma pokupit u 3 ure...

Image Hosted by ImageShack.us


...sve u svemu, vazno da je Nova godina tu, da se veselimo onome sto nam moze donijet, da se nadamo da ce nam ispuniti puno zelja, da cemo neke novogodisnje odluke i ostvarit (ja ih imam nekoliko, a prva je malo stat na kocnicu s hranom...to definitivno)...takodjer su neke odluke u povojima, za njih trebam dati malo gasa, ali sve u svemu veselim se svemu lijepome i svim uzbudjenjima koja me cekaju u ovoj godini...

Image Hosted by ImageShack.us


...e pa drage moje, dragi moji, ja vam od zelim puno zdravlja, jer je to najvaznije, a onda vam zelim da vam se ne ispune svi snovi jer onda ipak necete imat sto sanjati, zelim vam da vam se ne ispune ni sve zelje, jer onda necete imati sto zeljeti, zelim vam da vam se ispuni taman onoliko koliko je potrebno da bi bili sretni i zadovoljni...

Image Hosted by ImageShack.us



- 20:54 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr