D E L P H I N A

četvrtak, 11.10.2007.

Kako je Delphi dobila godisnji i kako ga je iskoristila...

...odlucila sam, ponajvise potaknuta djevojackom zabavom i vjencanjem jedne od najdrazih mi prijateljica, a i cinjenicom da se tijekom ljeta prikupilo prilicno stresa i umora u mom nejakom organizmu, stisnut zube i hrabro, bez ustezanja uzet godisnji odmor...nije bilo lako, bunio se sef, ali ja kad odlucim nesto ostvarit, tesko da necu uspjet u tome, ali kad stvarno odlucim, ne kao danasnja odluka da ipak ne idem u Sarajevo za vikend, ali pomalo, idemo od pocetka...

...Meli djevojacka...

...u pretproslu subotu uputih se avionom (tesko ce se Delphi vise truskat busom sto godina do sjevera, ne ne) rano ujutro da stignem u Kutinu na djevojacku moje Melite...kako je avion, naravno sletio u Zagreb, a meni se, naravno nije odmah islo na vlak za Kutinu, a i svrbio me novcanik, odlucih poc vidjet sto to ima u tom novom, cudesnom i toliko razvikanom Avenue Mallu...imala sam srece i srela poznanike koji su me odbacili od aerodroma direkt pred Mall, tako da nisam morala zalutat...zakljucak: kad bih morala usporedjivat zagrebacke mallove, ovaj bi bio na trecem mjestu, poslije City centra i onog treceg, zaboravila sam mu ime, tamo na Jankomiru, kako se zove...cijelo jutro sam vukla torbu na kotace, laptop preko ramena, moj bursin preko drugog, a u ruci smrznutu hobotnicu i ostalu spenzu za rodicu koja studira u Zagrebu...tako da nisam nesto puno utrzila taj dan, samo dva korpića...napokon sam nasla savrseni crni kakav vec dugo trazim i jedan preslatki u Skiny-a kojeg sam i doma snimala, ali ga nisam uzela...hm nije lose za pocetak...amo mi, rodice na kavu, nastavit cu shopingirat kad se ponovo vratim u Zg nakon svatova...

...u Kutinu dodjoh, taman na vrijeme za objed, docekali me ti dragi ljudi...ne znam jesu li oni toliko dragi od sebe, ili sam ja tako super da me uvijek tako odlicno sacekaju i uvijek, bas uvijek, se osjecam ko doma tamo...kao da sam se nakon nekog vremena izbivanja vratila doma...malo se odmorila, i eto vec je doslo vrijeme za spremanje za djevojacku, koja se odrzavala u prekrasnoj maloj vikendici Melitine prijateljice, u brdu povise Gracenice, mjesta gdje oni zive...
Image Hosted by ImageShack.us

10-ak nas, odlicno raspolozenih zemskih, puuuno hrane, pica svakojakog, hm, nije mi puno trebalo da se udomacim i gore, a posebno kad sam malo upoznala te cure, odlicna, pozitivna ekipa...
Image Hosted by ImageShack.us

odmah su i one mene prihvatile u drustvo...muzika..ee, sad, moj glazbeni ukus je postojan vec godinama, eventualno ga nadogradjujem nekim novim stvarima koje me s vremena na vrijeme oduseve, znam kritizirat neke glazbene izricaje, ali kad se treba zabavit, a nudi se nesto sto ja ne bih, recimo sama odabrala, da bas moram birat, kao narodnjaci i tamburice, a nema sto drugo, a pije se, a dobro drustvo, a sto cu ja...necu sad sjedat i protestirat..hoces u kolo...ajde delphi u kolo...hoces dvokorak? ama moze...i tako sam na kraju imala super noc, i jednu od boljih djevojackih...muski dio ekipe je imao tamburase, striptizetu i bilo ih je 40-ak ali mislim da se ni mi nismo provele lose...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...da sve impresije i slike ne potrosim odmah, nastavak slijedi, a bilo je zanimljivo i bilo je lijepo...jedina zamjerka, nikad necu naucit pit Bambus kojeg oni krče u velikim kolicinama (za one koji ne znaju, ko crna bevanda, samo s coca colom)-bljak...ali, opet, tko voli nek izvoli... :))

- 22:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr