D E L P H I N A

subota, 25.08.2007.

Evo samo ukratko...

...za ne vjerovat, ali stvarno ne stignem sjest i nesto pametno napisat...sad sam tek bila u Andruline na blogu i vidjela poruku od decembra da me ne moze komentirat..pa evo, pisite.... :)

...nisam se kupala cijeli tjedan, nisam nigdje posebno isla ali sam bila okupirana po cijele dane svim i svacim sto inace ne stignem, novoga nista posebno, osim da mi je od jos jednog rodjaka zena rodila curicu...sirimo se, neka, kad budu moji svatovi, akobogda, morat cu unajmit sportsku dvoranu...a nismo hercegovci, baj d vej... :)

...kad smo vec kod svatova, danas idemo jednom prijatelju na pir, evo kad zavrsim s poslom, trka pranje i usminkavanje moje bebice, pa onda njezine vlasnice iii....dernek do zore...slike naravno slijede nakon pira...njami...party

...inace, ako niste znali, u cetvrtak slavim mjesec dana bez duhanskog dima u svojim plucima...e, kad se delphi zaintaci...i sto je najbolje, nisam se zdebljala, savrseno sam uletila u vestu koju cu nosit veceras a sila je proslo ljeto... naughty

...mislim da ce mi od bivseg madeza ostat bas sexy mali oziljak na kljucnoj kosti...to sam jucer cula od simpa taksiste (kaze, da su oziljci bas sexy...e e e da smo se jos vozili, koju uru, poceli bi se doslovno ispovijedat jedno drugom... :)) kojeg sam doslovno "unajmila" da me vozi kroz guzvu i da samnom obavlja sve poslove (jucer je ipak bila MSC Orchestra u Gradu, a to znaci da se puuuuno talijana srucilo u isto vrijeme u Grad...njih negdje oko 3000...ostavit cu vas da zamisljate sliku...)

...ugodan vikend svima i provedite ga najbolje sto mozete...a u mene ukratko ne moze bit ukratko da ga ubijes... cerek

- 09:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr