Janevski: "Zadovoljan sam htenjem"
[ # ]

Photobucket

Trener Crvene zvezde Čedomir Janevski nije nezadovoljan ishodom debija na klupi najtrofejnije ekipe u regionu.


Ni posle četiri kola u domaaćem prvenstvu i šest mečeva ove sezone Zvezda nije zabeležila pobedu, ali je makedonski trener našao dobru stranu u remiju 2:2 sa ekipom Čukaričkog. Janevski je novinarima posle utakmice rekao da je zadovoljan pristupom igri svog tima i dodao da veruje da je to dobar znak pred nastavak sezone.

"Zadovoljan sam htenjem i borbenošću igrača. Videla se kod njih velika želja da pobede. Posle deset kornera za prvih pola sata očekivao sam da ćemo to naplatiti. Imali smo inicijativu i mislim da bi bod trebalo da se čestita ekipi Čukaričkog", rekao je Janevski, koji nije odstupio od famozne taktike 4-3-3, koju je pokušao da perimeni Zdenjek Zeman.

"Situacija je veoma teška, pre svega na psihološkom planu, ali na meču protiv Čukaričkog video sam da ti momci imaju kvalitet. Ipak, potrebno je da se još mnogo radi".

Trener ekipe sa Banovog Brda Dragoslav Stepanović priznao je da se pribojavao reakcije Zvezdinih igrača na promenu trenera

„Najviše me je plašio voljni momenat igrača Zvezde, jer sam znao da će želeti da pokažu da problem do sada nije bio u njima. Tako je i bilo, ali smo imali snage da uzvratimo“, rekao je Stepanović, koji je u nekoliko navrata tokom prethodnih godinu dana bio kandidat za Zvezdinu klupu u beogradskim medijima.

Stepanović je prokometarisao i situaciju iz 76. minuta, posle koje je za Zvzedu dosuđen penal.

"Meni se sa klupe učinilo da nije bio penal, ali sam pitao kapitena Savića i on je sportski priznao da jeste".

Konačno, Stepanović se osvrnuo i na izjavu Janevskog, po kojoj je domaća ekipa srećno osvojila bod.

„Moj kolega je očigledno komentarisao samo ono što se događalo u drugom poluvremenu, a zaboravio je da je Aganović u finišu prvog poluvremena propustio ono što se ne propušta", završio je Stepanović.

15.09.2008. ...12:39 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi