Cepter:"Mogu u Zvezdu,ako je kupim"
[ # ]

Photobucket

Jedan od najbogatijih ljudi sa ovih prostora Milan Janković, alias Filip Cepter izjavio je da bi došao u Crvenu zvezdu


,ali samo u slučaju ako bi kupio klub. U intervjuu za "Sport" Cepter je rekao da postoji šansa da se vrati u srpski sport, ali tek kada bude usvojen zakon o privatizaciji u sportu:" Pročitao sam na internetu da u budućnosti preuzimam Crvenu zvezdu, čak i da su mi napravili listu saradnika, ali, to nema veze sa istinom"

Medjutim, ukoliko dodje do privatizacije, on ne isključuje mogućnost dolaska:

"Postoji, kada kupim Crvenu zvezdu, kada klub bude moj i kada sam budem u mogućnosti da odlučujem o svojoj imovini, a ne da vodim imovinu koja mi ne pripada, da odlučujem o nečemu što već sutra mogu da izgubim, a da prstom ne mogu da mrdnem!
Kupio bih klub kao i svaku drugu firmu. Ako je izvesno da ćete da zaradite, onda ćete da se trudite iz petnih žila da sve bude na vrhunskom nivou. Ako ćete da se zabavljate, onda niste za to. Onda kupite kartu i idete u cirkus da se zabavljate. Ponavljam, poznata mi je priča u kojoj se pominjem kao predsednik Zvezde, ali to sada nije u sferi mog interesovanja" rekao je Milan Janković, alias Filip Cepter.

04.09.2008. ...13:01 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi