Konferencija za novinare posle utakmice sa Smederevom
[ # ]

konferencija za novinare

Radmilo Ivančević, šef stručnog štaba Smedereva:

„Danas je mogla da se vidi jedna veoma lepa utakmica, sa čak 7 golova. Bila je to jedna veoma korektna borba na terenu i lepo fudbalsko poslepodne na Marakani. Dobro smo otvorili utamicu, a i nastavili smo sa svojom igrom, da strpljivo čekamo protivnika i priliku za kontru. Imali smo čak i dobru priliku za drugi pogodak na samom startu, ali je golman Zvezde veoma dobro intervenisao. Dešava nam se ponovo, da primimo veoma čudne golove. Posle slobodnog udarca, moj igrač je pogodio sudiju, a lopta je došla do igrača protivničkog tima i posle toga i do gola. I na 1:1 smo imali veoma dobru priliku, a umesto da damo gol u nastavku smo neshvatljivo primili još 2 gola. Teško je objasniti da Anđelković primi loptu na 60 metara od gola i da se ušeta do našeg kaznenog i nonšalantno asistira za gol. Na momente smo igrali dobro u oba poluvremena, ali nas je četvrti gol Zvezde, posle našeg gola za 3:2, jednostavno poremetio. Ta naša odsutnost na trenutke se ponavlja, skupo nas košta u poslednjih nekoliko mečeva.
Čestitam Crvenoj zvezdi na zasliženoj pobedi, mi se okrećemo ka preostale 3 utakmice, a prva nas već očekuje u sredu protiv Vojvodine. Od situacije gde smo bili blizu Evrope, došli smo do toga da se borimo za opstanak, ali se nadam da ako ponovimo igru iz nekih današnjih perioda da ćemo uspeti u tome.“

Aleksandar Janković:

„Po pitanju broja postignutih golova, lepih prilika i akcija, danas je bila jedna veoma lepa fudbalska predstava. Međutim, za nas trenere možda malo stresno poslepodne. Naša pobeda je zaslužena, iako nisam bio zadovoljan mnogim detaljima i elementima u našoj igri. U dobrom delu utakmice, falila nam je kompaktnost i sigurnost koja nas krasi već duže vreme, a to su iskusni igrači Smedereva znali da iskoriste. Iz svake naše nesmotrenosti, sledila je prilika ili poluprilika za goste, što je unelo dosta pometnje u našim redovima. Ne treba zaboraviti da je Smederevo skup dobrih igrača, a oni su se bez sumnje pokazali kao najteži protivnik na Marakani u poslednjih 6 meseci. Čestitam im na igri koju su pokazali, zasluženo su postigli 3 gola, ali su i mogli da prime još koji.
Čestitam mojim igračima na pobedi i pored nesigurnosti u određenim momentima, ali mislim da smo dobro reagovali posle situacije koja se često ne viđa, a to je da gubimo na našem stadionu.
Kada se sve sabere, mislim da je naša pobeda potpuno zaslužena. Nekada lakše, a nekada teže dođemo do 3 boda, ali osnovni cilj je ispunjen i pobednički niz je nastavljen. Okrećemo se sledećoj utakmici i Banatu, protiv kojeg treba da nastavimo dalje.

O podršci Delija, koju su uputili na poluvremenu i na kraju, meni kao treneru našeg Kluba, ukratko mogu da kažem da je to za mene enormna satisfakcija. Sebe smatram navijačem Crvene zvezde, jednim od njih sa Severa i zahvaljujem im se na tome što su prepoznali u meni istinskog zvezdaša na klupi, koji je se na pošten i odan način bori za interes Kluba. Na mene je ta podrška ostavila jak utisak, a ne znam da li će to biti dodatna motivacija u budućnosti, jer sam ja uvek maksimalno motivisan kada je u pitanju Crvena zvezda. Posle 6 meseci, doživeo sam priznanje svojih igrača, kao i navijača, duše, motora i stuba Crvene zvezde i mogu da kažem da sam sa te strane veoma ispunjen čovek.“

11.05.2008. ...16:22 [ Komentari (1) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi