Rukometaši Crvene zvezde šampioni
[ # ]

titula
Rukometaši Crvene zvezde osvojili su u nedelju titulu prvaka države, pošto su na svom terenu u 27. kolu savladali ORK Niš sa 35:31. Crveno-belima je ovo treća titula za redom i deveta u klupskoj istoriji. Do kraja šampionata ostala su još tri kola, ali su crveno-beli" sa 47 bodova stekli nedostižnu prednost u odnosu na drugoplasiranu Kolubaru koja ima 39 bodova.

Kapiten Crvene zvezde Nenad Peruničić istakao je da je veoma srećan što mu se ispunila želja koju je imao kada se prošle godine vratio u klub iz inostranstva.

"Želeo sam da se vratim i da ispunim san. Drago mi je da smo osvojili titulu. To je bio prioritet. Puno mi je srce. Nisam se obrukao", rekao je Peruničić agenciji Beta.

Prema njegovim rečima, pomagao je ostalim igračima i plašio se da ih svojim iskustvom ne ometa.

"Ponekad mislim da sam preterivao, ali isplatilo se. To su igrači sa velikim potencijalom i drago mi je što su pored mene mogli da napreduju i da nešto nauče", rekao je Peruničić.

Kapiten nije siguran da li će sledeće sezone igrati Ligu šampiona.

"Nisam načisto. Moje zdravlje nije dobro. Moraću da sednem i razmislim. Svakako imam želju da igram Ligu šampiona", rekao je Peruničić i najavio da će Zvezda morati da se pojača za predstojeću sezonu.

"Moramo da se pojačamo, ako želimo da igramo Ligu šampiona. Ne smemo da se obrukamo kao što se to događalo posledjih nekoliko godina", rekao je Peruničić.

05.05.2008. ...00:01 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi