plivalište jedne delfinke

01.02.2005., utorak

evo mene natrag

Dugo me nije bilo, znam, ali kad jednostavno nemaš volje ni da zube opereš onda ti je tak' svejedno hoćeš li pisati blog ili ne. A puno toga se desilo ili bolje rečeno nije. Da...teško je to za objasniti. I dalje se trudim da postanem mama. Ljudi moji, to kod mene ne ide tako glatko. Brojim dane, plodne i neplodne, ovulacije......i opet ništa. Čak sam i kupila onaj BOLESNO SKUPI test (tj mini mikroskop koji izgleda kao ruž za usne) za točno određivanje plodnih dana, sa tragikomičnim imenom „Maybe BABY“. Tko ga smisli majku mu komičarsku!!! Ljudi stvarno imaju smisla da me bace u depresiju. I kaj sad?! Uz sva ta čuda moram pokušati ponovno. Ljudi mi govore da se opustim i ne mislim na to i da će sve doći samo od sebe. Ma, idite mi svi u krasni k*. To pričaju oni kojima sve ide lako i nisu imali takvih problema. Zadnja menga mi je kasnila čak 5 dana i već sam bila uvjerena kako sam trudna kad najednom #$* (možete i sami pogoditi). Valjda sam od silnog stresa dobila hormonalni poremećaj pa je zato kasnila. Išla sam na skijanje i na putu do Austrije tulila kroz cijelu jebenu sloveniju. Sve mi se pošemerilo a ja postajem ozbiljno opsjednuta. Zakoniti će mi zamrziti seks za cijeli život. Svaki božji mjesec ga teroriziram, zatim ko opsjednuta bauljam danima u nadi da će mi menga kasniti i kad je u konačnici ipak dobim tulim ko' kišna godina. Nemam više živaca. I sad ti piši blog. Iskreno rečeno živo mi se fućkalo za blog, ali...eto...ipak mi malo fali moje mjesto za osobne frustracije.

Ah, da, spomenula sam već da sam išla malo na odmor (samo 3 dana, ali i to je nešto) na „skijanje“. Namjerno je pod navodnicima jer ne skijam i niti nemam namjeru. Samo mi još fali da sve kosti polomim i završim u traumatološkoj. Zaboravite. Ja sam se sanjkala i uživala na druge načine. Bilo bi još bolje da nisam bila u depresiji (zbog zna se već čega) i da me nisu NON-STOP zivkali iz firme ali ajde malo sam se ipak odmorila. No, prebrzo je sve prošlo.

- 08:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>