Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

petak, 23.06.2006.

i svi smo mi Urban

i tak, bila i na tom koncertu... da čovjek ne povjeruje, cijela stvar je kasnila nekih sat i po, a sve to zašto? da bi nogometno osvješten narod mogao odgledati još jedan slavan poraz rofl
budimo objektivni, nije to poraz več remi (pitaj boga šta je to, negdje sam pročitala), kao izjednačeno... ali ipak se NE ide dalje.....
užasno sam u bedu zbog toga.... rofl ma na rubu suza party
kako su nam to mogli učiniti? cerek

no, sve u svemu, odmah na početku, ljudi moji, živim na selu, ali u osijeku ima duplo toliko komaraca neg kod nas! pa mislim stvarno, htjela sam ponijet neki sprej, al mislilm si ja, a ljudi moji, ipak je to GRAD, pa vald nema komaraca.... aha, nema vraga! ovo se več može prijaviti kao elementarna nepogoda, onak, kontam da imam najmanje 30 uboda! abnormalno.... na sljedeći koncert idem s bakljom ili nekim ubitačnim sprejem.... mislim stvarno, đapiću, kupi sprej protiv komaraca!

na koncertu sam bila sa sljedećom postavom:
twiggy - golman
pajkica - sudac
utopija - obrana
jelena - napadač
sonja - navijačica
incubus - rezerva

teškom mukom smo zabili nekoliko golova, ali nažalost smo izgubili 5:0 no protiv japana rofl

lupetam.....

inače sam dobro zujo

no, da nastavim: koncert, ko koncert, vidjela sam lika več jednom uživo... onak, ok, ali ne mislim da bih ikada stavila njegov cd u player... onak, previše mi je nekako nostalgično i več zilijun puta viđeno zijev
toliko o njemu, stvarno ne znam, onak, ok, ali ipak to nije moj stil.....

ljudi bi pomislili da se dosađujem na takvim koncertima, ali nije stvar u tome, iako u te kasne noće sate počnem zijevat zijev
ali nije to od koncerta, jednostavno sam pospana (nedostatak koffeina, tu je problem), ne znam, uhvati me neki umor, najradije bi tam zaspala stoječki....
mislim da je to zato što još nikad nisam bila na koncertu nekog benda koji bi me onako zaista zanimao (charon je ovdje iznimka, ali tamo sam morala otići ranije, pa ih nisam ni vidjela no), onako, sve neki koncerti nekih užasno slavnih hrvatskih bendova za koje nikad nisam čula.. ubij me, ali ne zanima me hrvatska glazba! pogotovo ne neka old timer koju sluša moj stari... nekima je to super, svaka im čast, ali ja živim u 21. stoljeću.... onak, ne znam, nemam ja ništa protiv te glazbe, samo, to jednostavno nije moj stil... i onda odem na neki tamo koncert, i nemam pojma ni jednu jedinu pjesmu bang
ali, recimo da mi dođe neki bend tipa seigmen ili tristania, ma znala bi sve napamet, makar seigmen bili na finskom... sad je tu bed što takvi bendovi ne dolaze u osijek burninmad
pa nikom ništa........
da se vratim na koncerte općenito...onak, prije koncerta ću stalno brbljat, ludovat i tak te stvari, ali čim dođe do samog koncerta, onak ne znam, zašutim i gledam band... ne ludujem, ne skačem ili takve stvari, jednostavno stojim tamo gledam bend... ako zavitlam kosom, neću vidjeti ništa od svirke, jednostavno, zar ne? a i onak, stalno postoji ono da ću udarit nekog s tim, hehe
ma lupetam....
no, u biti, koliko god ja tamo stajala ukipljeno, meni je to dosta, onak ne znam, nema tog boga da ja ispraznim glavu... čim počne svirka, moje misli su na nekom zilijuntom mjestu, gledam bend, čujem glazbu i sve to, ali ne pitaj me gdje sam.... ne znam zašto to radim, jednom mi je netko rekao da se "gubim u gužvi", onako, samo promatram ljude, ne znam kako oni uspijevaju...isključiti mozak... koma, onak, pa ja to ne mogu zaustaviti, stalno radi punom parom, nije ni čudo što sam prolupala....
dakle, zaključak iz svega ovog je, da se ja na koncertima po principu ne dosađujem, jednostavno sam pasivan mali shit koji gleda van iz glave....

sad sam se več poprilično raspisala, pa mogu biti sigurna da nitko neće čitati wink
danas sam opet bila vaditi krv, to me počinje dovoditi do ludila, sam me šalju vamo-tamo, a na kraju kad stignem tam di trebam, skontam da sam mogla biti gotova za 5 minuta, a ne tamo čekati među penzionerima punih sat vremena!
to vađenje krvi, onak, več mi postaje neka navika....
kada sam do kasna vani, po principu spavam kao drakula, čak sklopim ruke, i sada sam spavala isto tako... samo bed što sam se morala buditi u 6 ujutro.... i takva skomirana u grad rolleyes

ne znam, to bi bilo to za danas....ništa pametno, ali eto...spava mi se, a nisu mi dali koffeina no
kao, ne smiješ kada ideš vaditi krv....namcor koja glupost, uopće mi nisu gledali šećer nego leukocite i trombocite, to nema veze s vezom....nadam se

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 10:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>