Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

utorak, 13.06.2006.

So say goodbye...

dakle, eto, samo da vam svima javim tužnu vijest:
comp mi je na popravku, pa sada pišem iz škole, što želi reći da me nešto kusur dana neće ni biti blizu neta... mislim, ima jedna opcija da odem u dvorac, tamo kao ima neki internet pristup ili što god, ali ne vjerujem da ću stići do tamo... mislim, ono, pišeš post, a babe ti iza leđa gledaju što radiš.. skrenula jesam, ali toliko baš i ne ;)
i tak, ne znam što da pišem, sad mi opet narod čita post iza leđa, ispravljaju mi pravopis, hehehe
i tak, to bio bilo to... sam što je bed što u glavi imam nekih 3-4 posta, koja bi sad onak taman napisala, ali ne! mora se popraviti comp... a vald kad ga srede onda će biti ok.... moja beba mala....
inače, brat mi je stigao kući, imamo toliko igala i svih tih stvarčica, da bi mogli organizirati narko party :)
i tak, to bi bilo to zasad, ne će te se tako lako osloboditi mojih blenavih postova :)

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, i naravno xoxoxoxoxoxoxoxo
- 11:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>